Forum - Recent Posts
Mor, ei oo tullu muutoksia mut lisää toki noi munki lukemat tonne taulukkoon :)
Flaming sideburnsin keikat on ollu aina kovia.
Ens kesänä ehkä sonispheree katteleen noita vanhempia bändejä. Papat vetää parhaiten!
Bunnyltä ei kannata kysyä,se sammuu jo alkulämmittelyissä.Schimmyltä ei kannata kysyä,se sammuu kohta.Finski sammuu jo nauhoja sitoessa,on se semmooone juniori tuo meitin sfinksi.
"Nuorille" enemmän peliaikaa ja veteraanit hengessä mukana,hyvä tulee.Ja maalivahtipeli pitää onnistua nyt täydellisesti.Liikettä ja taklauksia reilusti ja järkeä puolustukseen.Hasardeihin ei ole nyt varaa.Saku Koivun poika tämän ratkaisee,ajassa 54.48.3-2,yv.
Hyvää iltaa. Noniin Bunny, onko Suomen peli nyt siinä kondiksessa, että meillä on mahdollisuus lyödä USA? Heidän pelinsähän on ollut vahvaa tähän saakka, ja meillä on ollut melko takkuista, ja jos voin asian näin ilmaista, on meillä ollut paljon onneakin matkassa, että selviydyimme tänne saakka.
Cisastudioon --> Hyvää peli-iltaa kaikille !
"Thihihihi ...":http://www.youtube.com/watch?v=pw3e64sosEg
Tuska, Sauna, Jalometalli, Sonisphere ja ehkä Hammer Open Air ovat ne tämän vuoden hyvät feastarit. Ai että kun on hyvää rässiä tarjolla noissa paikoissa.
Maaliskuussa tulee lähdettyä sitten Hesan Gloriaan True Metal Masterssiin lämmittelemään kesää varten, mukavasti.
Tuskaan!!!! Megadeth on pakko nähä, mutta on sielä monia muitakin hyviä...
AC/DC oli viime kesänä aivan mahtava, kuten Faith No Morekin, joten Tampereelle suuntaan kesällä.
Armin van Buurenin keikka on varmasti sanoinkuvaamattoman mahtava!
Muisteletko vielä vanhaa Matin ja Tepon konserttia Lapin reissulta -90 luvulla? Tuliko hiottua pari litraa hikeä underground trancebileissä viime viikonloppuna? Aiotko mennä kuuntelemaan FInlandiataloon klassista lähiaikoina? Löitkö pääsi Rammsteinin konsertissa? Mitä keikkaa odotat?
Kaikki kuuntelevat musiikkia. Tuleeko käytyä Live-keikoilla? Vinkit, hehkutukset, muistot ja fiilikset voi jakaa täällä :)
Armin van Buurenin keikkaa (pari viikkoa) ja Green Dayn konserttia (kevväämmällä) odotellessa...
hulluseon wrote: Ei kun minä olen se hullu, kivasti vähän pään sisällä on mutterit löysällä.parempi kymmenen ruuvia löysällä kuin 1 liian tiukalla :)
Schimanski76 wrote: Hih,hullu se on!!! Jatkakaa! :)niin oon mulla on viralliset mottipään paperit, hommasin aikoinani vapautuksen armeijasta ja kai siellä esikunnassa on joku diagnoosi :) ei maistunut intti kun intti-iässä olin teollisuussivouspaskahommissa ja tulot oli 10000mk puhtaana/kk niin en helvetissä mennyt vaihtamaan sitä röökitopan hintaan:) juu ja ajan perkele koko illan ja yön P2Pta, saatana!
Vajaa 7 tuntia vielä!!! Pakko taas aloittaa nostatus,tällä kertaa Kalervon kera!
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/Kalervo_Kummola_2_64221c-1.jpg!
Niimpä.
Ymmärrän suorituspaineet ja paineet sponsoreiden menetyksistä ja uran loppumisesta ja ties mitä, mutta en koskaan ole ymmärtänyt, minkä takia pitää yrittää ziitata. Mikä ihme siinä on. Samalla tavalla niitä menestyspaineita on muillakin.
e: Jos en illan matsia nää laivalta käsin, niin pitää kyl hengessä yrittää olla mukana. Eiköhän ne ukot tiedä, mitä niiden pitää tehdä ja mitä ei. Tulos on mikä on. Nelonenkaan ei oo häppee! (Vai onko?)
Suomisen Tapsan Blogista ...
_"Kaitsu nosti hiljan Jälkihiessä esiin karmivan faktan. Yhteensä 20 maastohiihtäjää maailmassa on vuosien saatossa jäänyt kiinni, ennen näitä kisoja, kiellettyjen aineiden käytöstä, ja Suomi johtaa käryissä 11-9. Vastassaan koko maailma. Jossain sentään pärjätään. Miettikää sitä."_
Kivasti kisastudio fiiliksiä ruvettiin jo lounaalla hakemaan :)
Top Siikret keltanen voisi toimia
Lime
e/ Tumman sininen? (se subarun väri?)
TehBigBunny wrote: "Wrooom...":http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo&feature=player_embeddedOikeesti! Joo-o :D Jotain tuonkaltaista olen aina ajatellut, että tulee olemaan tulevaisuudessa sähköautoissa. PS. Laittakaa [ /quote] uudelle riville, niin oma teksti ei mene lainattaviin.