Forum - Recent Posts
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOLLAAN -HÄVITTY- -VOITETTU- TÄÄ PELI !
Nyt on pakko kysyä. Missä tiimeissä ajavat
1 zapekk
2 AJfin
3 dcftinti
Nimittäin dcftintin tiedot löytyvät tästä virallinen ilmottautuminen -ketjusta kahdesta eri paikasta: ensin zapekkin kanssa ja sitten AJn kanssa? Kuitenkin tuolla ketjussa missä on autojen tehot ilmoitettu, ajaakin yksin. Olis kiva laskea pisteet tallienkin kohdalta kun tietäis kenen pisteet otetaan mukaan mihinkin talliin....
PERKELE ! NYT SITÄ SISUA ! Vaikka välinehuoltajalta pari askia!
Jatkuvia thrillereitä, vanhan syrän ei kestä !
/ Kivasti Påtta katselee Kurlausta ...
// SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !!
Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!!
!http://members.gamedev.net/vilio/LMAO.jpg!
Mitä paskaa !
EIKÖ NIISTÄ JÄÄHYISTÄ OLE JO PUHUTTU !
Se kuuntelee Bunnyä tai saa letkusta ...
Sieläontaasasiansaosaavanatsituomari.
Tässä on tulos.
e/ Muutama ruotsalaisjäähy jäänyt viheltämättä.
ee/ ...ttu jos ei tuo jäähyjen ottaminen lopu ni me ollaan hävitty tää peli.
Kyllä on nuo tytöt kokoajan makuullaan.
E: PAREMPIA SYÖTTÖJÄ ! myös.
Karvinen on ihan pitelemätön!!! Karvinen ukkojen jengiin ja heti!!!
TehBigBunny wrote: Ekalla sivulla :)Ah, olin vain tyhmä. Kiva. Hyvältä vaikuttaa! (Paitsi että putosin yhden sijoituksen!!11) :) Nythän noissa on oikeesti järkeä, good job!
Nikde wrote: Nyt olen vissiin sokea, missä uusittu pisteytys on? :SEkalla sivulla :)
F3SM wrote: Uusi pisteytys on nyt esillä ja pisteet on päivitetty sen mukaiseksi.Nyt olen vissiin sokea, missä uusittu pisteytys on? :S Kävin läpi tämän, info ja säännöt topicin, mutta vanhaa näyttää kaikissa olevan?
Dubbel.
Niitten pitäisi vaan saada tehtyä maali ...
/ Kivasti plikat Bunnyä kuunteli !
// Ei ole hyviä nämä jäähyt .. HELVETTI !
/// Pojat voisi ottaa Karvisesta mallia ...
22 vuoden tauon jälkeen.
E: Naarasleijonilla kans pronssi mielessä.
EE: Zemppiä vaan.
PRONSSIA SIKA VITTU JEE JEE !!
Mä oon ihan mäkimontussa ...
Finski fani wrote: Kaikki Epsoosees!!!!Ette tule ! On muuten varsin tuttu kuppila :D