Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - Säännöt

En ole laittanut ilmoa viellä... Ja en ole ollenkaan jos kytkin kielletään/voitaisiin kieltää. Edit: No, perkele. Kahtoin että viimeinen osallistumispäivä olikin perjantai. No, ei sitten mitään. Jatkakaa !
Mudinski

Mudinski 18.02.2010 in PPPP

Bugeja täynnä koko paska :D
TehBigBunny

TehBigBunny 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - Säännöt

Eihän sitä voi kieltää kun ei edes ole optiona multiplajerissa. Ei tarvitte eres keskustella. Ookkonää Mudi edes sarjassa mukana ?
Mudinski

PetuK wrote: Hei älkää tännekin. Pitäkää siellä pppppppppppppppppppp:ssä, jookos kookos?
Tuo minun kommentti oli tiedustelua. Pohtikaa sitä siellä managementissa nyt vain.
AJfin

AJfin 18.02.2010 in PPPP

Mua ei haittaa jos toiset käyttää kytkintä ja toiset ei.. jokaisen oma asia.(toiset osaa, toiset ei) Ihmettelin vaan että miten tää peli on voitu suunnitella siten että sillä kytkimellä saa etua vaikka on suorakytkentä loota paikoillaan... AI DONT ANDERSTAD :S
PetuK

PetuK 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - Säännöt

Hei älkää tännekin. Pitäkää siellä pppppppppppppppppppp:ssä, jookos kookos?
RaabForRehab

RaabForRehab 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - Säännöt

Ei kielletä kytkintä, tai mä nostan sitä koko pelistä ja sarjasta ja tältä sivustolta :D KIRISTYSTÄ!!!
Schimanski76

Schimanski76 18.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

TehBigBunny wrote: GÅÅÅÅÅÅL !
paska laji,en o nähny viel yhtään fronttitonnii enkä kabaseiskaa.Ei vejä Norjan poijaat isolla. e:eiku ISOSTI!!!!!!!!
Capo26RS

Capo26RS 18.02.2010 in PPPP

Onpa kovasti paineita alkavasta S/M-kaudesta kun joku kytkimettömyys tai kytkimellisyys kiihottaa näinkin paljon. Kiva lueskella mut ihmetyttää vähän. Ei puhuta kuitenkaan työpaikasta kilpakuskina irl, jossa palkkaakin maksettas, vaan jostain ajopelistä pelikonsolilla jonka avulla voi käydä ajelemassa porukalla jos ei satu olee muuta tekemistä.... Eikun tää on tietysti trolli, tajusin vasta kun olin näin pitkään jo kirjottanu, etten viitti enää pyyhkiä pois. Nii.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

GÅÅÅÅÅÅL !
Pottae

Pottae 18.02.2010 in PPPP

Paröönlikööör och mjöölk
Ac3Way

Ac3Way 18.02.2010 in PPPP

djrunkkari wrote: Huomenna lärvit. Mut eka pitää vähä tanssia :s.
Hyvä idea, vähän Zumbaa ja sit fanta-siiderii.
I bQ I

I bQ I 18.02.2010 in PPPP

no LOL joku kytkin
Mudinski

AJfin wrote: No Vittu jos siihen autoon laitetaan RACE TRANSMISSION niin eikös sen maalaisjärjellä pitäs olla SUORAKYTKENTÄ LOOTA perkele. en minä tiiä mistää mitää.. Vittuun koko kytkin ja kaikki saatanan lootat ja lortot!
No no, ihan rauhassa nyt vain. Kyllä, race transmission on Forzassa suorakytkentä ja niin on myös sport transmission. Mutta silti saa kytkimen = Hyvä Forza No, mikäs siinä jos kytkintä käyttäneet haluavat ajaa SM-sarjan ilman kytkintä. Tai jaetaan kahteen sarjaan osallistujat... Jos kytkimen käyttö kielletään ( tiedän että tullaan kieltämään ) niin eipä kiinnosta kruisaila kisoissa. Mutta, sehän taas ei kiinnosta teitä.
IIPPONEN

IIPPONEN 18.02.2010 in PPPP

AJfin wrote: No Vittu jos siihen autoon laitetaan RACE TRANSMISSION niin eikös sen maalaisjärjellä pitäs olla SUORAKYTKENTÄ LOOTA perkele. en minä tiiä mistää mitää.. Vittuun koko kytkin ja kaikki saatanan lootat ja lortot!
Variaattori +1
I bQ I

I bQ I 18.02.2010 in Yleinen v*tutus topic

Voi vittu että vituttaa nuo saatanan mikkä vitun lie kukkakärpäset onkaan!! Niitä on helvetti suusa ja silimisä ja joka paikasa nii perkeleesti!! tutttaa vaa kokoajan!!!!!!!!!
AJfin

AJfin 18.02.2010 in PPPP

No Vittu jos siihen autoon laitetaan RACE TRANSMISSION niin eikös sen maalaisjärjellä pitäs olla SUORAKYTKENTÄ LOOTA perkele. en minä tiiä mistää mitää.. Vittuun koko kytkin ja kaikki saatanan lootat ja lortot!
RaabForRehab

RaabForRehab 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Arctic Works Hangover Auto: Civic Si Coupe Teho: 177 kW Vääntö: 227 Nm
Mudinski

AJfin wrote: Aivan. Että minkäs takia se tässä helvetin realistisessa Forzasassa kytkimen käyttö antaa sitten etua????????? TELL ME WHY!!!!!!! :P
Niin... Minun tietääkseni Forzan manuaali ilman kytkintä ei ole suorakytkentäloota... Forzan manuaalihan on toteututtu arvioimalla aika kauanko vaihteen vaihto kytkimen kanssa kestäisi. Edit: Tulisihan kytkimen käyttäjille myös damagea laatikkoon jolleivat muista painaa kytkintä vaihtaessa ja seuraava vaihto on hitaampi samantien.
Mudinski

Kielletäänkö kytkin ?