Forum - Recent Posts
En ole laittanut ilmoa viellä... Ja en ole ollenkaan jos kytkin kielletään/voitaisiin kieltää.
Edit: No, perkele. Kahtoin että viimeinen osallistumispäivä olikin perjantai. No, ei sitten mitään. Jatkakaa !
Bugeja täynnä koko paska :D
Eihän sitä voi kieltää kun ei edes ole optiona multiplajerissa.
Ei tarvitte eres keskustella.
Ookkonää Mudi edes sarjassa mukana ?
PetuK wrote: Hei älkää tännekin. Pitäkää siellä pppppppppppppppppppp:ssä, jookos kookos?Tuo minun kommentti oli tiedustelua. Pohtikaa sitä siellä managementissa nyt vain.
Mua ei haittaa jos toiset käyttää kytkintä ja toiset ei.. jokaisen oma asia.(toiset osaa, toiset ei)
Ihmettelin vaan että miten tää peli on voitu suunnitella siten että sillä kytkimellä saa etua vaikka on suorakytkentä loota paikoillaan... AI DONT ANDERSTAD :S
Hei älkää tännekin. Pitäkää siellä pppppppppppppppppppp:ssä, jookos kookos?
Ei kielletä kytkintä, tai mä nostan sitä koko pelistä ja sarjasta ja tältä sivustolta :D KIRISTYSTÄ!!!
TehBigBunny wrote: GÅÅÅÅÅÅL !paska laji,en o nähny viel yhtään fronttitonnii enkä kabaseiskaa.Ei vejä Norjan poijaat isolla. e:eiku ISOSTI!!!!!!!!
Onpa kovasti paineita alkavasta S/M-kaudesta kun joku kytkimettömyys tai kytkimellisyys kiihottaa näinkin paljon. Kiva lueskella mut ihmetyttää vähän. Ei puhuta kuitenkaan työpaikasta kilpakuskina irl, jossa palkkaakin maksettas, vaan jostain ajopelistä pelikonsolilla jonka avulla voi käydä ajelemassa porukalla jos ei satu olee muuta tekemistä.... Eikun tää on tietysti trolli, tajusin vasta kun olin näin pitkään jo kirjottanu, etten viitti enää pyyhkiä pois. Nii.
GÅÅÅÅÅÅL !
Paröönlikööör och mjöölk
djrunkkari wrote: Huomenna lärvit. Mut eka pitää vähä tanssia :s.Hyvä idea, vähän Zumbaa ja sit fanta-siiderii.
no LOL joku kytkin
AJfin wrote: No Vittu jos siihen autoon laitetaan RACE TRANSMISSION niin eikös sen maalaisjärjellä pitäs olla SUORAKYTKENTÄ LOOTA perkele. en minä tiiä mistää mitää.. Vittuun koko kytkin ja kaikki saatanan lootat ja lortot!No no, ihan rauhassa nyt vain. Kyllä, race transmission on Forzassa suorakytkentä ja niin on myös sport transmission. Mutta silti saa kytkimen = Hyvä Forza No, mikäs siinä jos kytkintä käyttäneet haluavat ajaa SM-sarjan ilman kytkintä. Tai jaetaan kahteen sarjaan osallistujat... Jos kytkimen käyttö kielletään ( tiedän että tullaan kieltämään ) niin eipä kiinnosta kruisaila kisoissa. Mutta, sehän taas ei kiinnosta teitä.
AJfin wrote: No Vittu jos siihen autoon laitetaan RACE TRANSMISSION niin eikös sen maalaisjärjellä pitäs olla SUORAKYTKENTÄ LOOTA perkele. en minä tiiä mistää mitää.. Vittuun koko kytkin ja kaikki saatanan lootat ja lortot!Variaattori +1
Voi vittu että vituttaa nuo saatanan mikkä vitun lie kukkakärpäset onkaan!! Niitä on helvetti suusa ja silimisä ja joka paikasa nii perkeleesti!! tutttaa vaa kokoajan!!!!!!!!!
No Vittu jos siihen autoon laitetaan RACE TRANSMISSION niin eikös sen maalaisjärjellä pitäs olla SUORAKYTKENTÄ LOOTA perkele. en minä tiiä mistää mitää..
Vittuun koko kytkin ja kaikki saatanan lootat ja lortot!
Arctic Works Hangover
Auto: Civic Si Coupe
Teho: 177 kW
Vääntö: 227 Nm
AJfin wrote: Aivan. Että minkäs takia se tässä helvetin realistisessa Forzasassa kytkimen käyttö antaa sitten etua????????? TELL ME WHY!!!!!!! :PNiin... Minun tietääkseni Forzan manuaali ilman kytkintä ei ole suorakytkentäloota... Forzan manuaalihan on toteututtu arvioimalla aika kauanko vaihteen vaihto kytkimen kanssa kestäisi. Edit: Tulisihan kytkimen käyttäjille myös damagea laatikkoon jolleivat muista painaa kytkintä vaihtaessa ja seuraava vaihto on hitaampi samantien.
Kielletäänkö kytkin ?