Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 18.02.2010 in PPPP

warcryFIN wrote Mutta mielestäni kytkimen käytön osaamisen ei pitäisi olla edellytys sarjassa menestymiselle, ja nyt se on juuri sitä. Tämä on aika sääli, tasaväkistä sarjaa on kuitenkin varmaan lähdetty rakentamaan.
Joten ainoa ratkaisu on sinun mielestäsi se että ei kytkintä käytetä ? Vai oliko sittenkin automaatti paras vaihtoehto ettei pääse vaihdetta vaihtaan aikasemmin kuin toinen ? Siirsin tämän tuolta "harjoitus aikoja" topikista pois ettei täytetä sitä turhaan... Edit: Entäs ABS ? Pitäisikö kieltää jos jotkut ajavat niitä käyttäen nopeammin ?
Schimanski76

Schimanski76 18.02.2010 in PPPP

Minua witittää sellaiset pyöräilijät,jotka poistuvat Tampereen keskustan ravintolasta umpihumalassa ja ajavat suoraan päin Koskikeskuksen seinään.(saavutus sinänsä) Tai sitten sellaiset,jotka poistuvat Lappeenrannan ravintolasta pyörällä ja heräävät aamulla eteisen matolta ilman kenkiä,toista sukkaa ja 4 isoa haavaa päässä. Onneksi nämä ilmiöt ovat viime vuosina hävinneet katukuvasta.Alkoholi ja fillari,erittäin huono yhdistelmä.Ja miullahan ei ole mitään osuutta noihin edellä mainittuihin tapahtumiin. -vähän ny kyä korvat heiluu ja punottaa.-
RaabForRehab

RaabForRehab 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

2:01.192 175kW versiolla..ensitestit jatkuu..
AJfin

AJfin 18.02.2010 in PPPP

PetuK wrote: "Jep jep":http://p2.foorumi.info/cclahti/viewtopic.php?t=321
Ei juma.... "tehojakin sain tolla virityksellä aikaseks, en vaan ymmärrä et miten se on mahollista kun ite ton putkiston väsäsin" "Kyllä tosta putkistosta apua oli, meinaa kiihtyy paremmin kuin koskaan mulla ollessaan" Kaveri tehny helvetin huonosti& rumasti uudet putken päät ja tehoja tuli lisää... LOLZ :D :D :D :D :D :D: D: D: D: :D D
Zolvi

Zolvi 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Itellä ei meinaa kalustoa saada kulkeen tarpeeks. 2.05 ja risat on paras veto.
IL3

IL3 18.02.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: Vituttaa sellaiset pyöräililjät kun ajelee kävelyteillä päin :/
Ja vituttaa myös sellaiset kävelijät jotka pyöräilee kävelyteillä päin ku saa väistellä sellaisia pyöräilijöitä jotka sitten kävelee pyöräteillä. PRKL! :D
villek00

villek00 18.02.2010 in F3SM Kauden 2 info

IL3 wrote: Giftatkaa mulle se SM-kilpanumerolätkä, kenellä ikinä se onkin ja mielellään se kolmen numeron malli. Kiitos.
Pistän postia tulemaan, jos kukaan ei ole kerennyt ennen mua :)
vaiski75

vaiski75 18.02.2010 in F3SM Kauden 2 info

IL3 wrote: Giftatkaa mulle se SM-kilpanumerolätkä, kenellä ikinä se onkin ja mielellään se kolmen numeron malli. Kiitos.
+1
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 18.02.2010 in PPPP

lol joku wanhojen tanssit Lähden kohta katsomaan hookkiksen ja Johannan tanssimista. =D
I bQ I

I bQ I 18.02.2010 in Nyt soi?

Iron Maiden - Deja Vu
warcryFIN

warcryFIN 18.02.2010 in Nyt soi?

Widescreen Mode- Everlasting Bomb
IL3

IL3 18.02.2010 in F3SM Kauden 2 info

Giftatkaa mulle se SM-kilpanumerolätkä, kenellä ikinä se onkin ja mielellään se kolmen numeron malli. Kiitos.
Ac3Way

Ac3Way 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

twix
Ac3Way

Ac3Way 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Ja sitten on vielä PI-tasoitus-sydeemi.
Pottae

Pottae 18.02.2010 in Nyt soi?

np: Alex Gaudino Feat. Crystal Waters - Destination Calabria (Drunkenmunky 2007 Remake) (NERadio Nonstop | The Best of Techno and Trance - www.neradio.fm |)
ariko

ariko 18.02.2010 in Nyt soi?

"The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York":http://www.youtube.com/watch?v=oWv6CQUOu9I
RaabForRehab

RaabForRehab 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

warcryFIN wrote: Ei helvetti... ei oo meikäläisellä kyllä mitään mahdollisuuksia lähellekään kärkeä tällä kaudella...
Äppäppäpäpäpäää... Muistetaan taas, että eri autot sopii eritavalla eriradoille.
Finski fani

Finski fani 18.02.2010 in Nyt soi?

F5 - Through hell
Northg7

Northg7 18.02.2010 in Nyt soi?

Heitetään mahdollisimman ääripää tähän väliin: Salarakkaat (Martina & Marika) - Erittäin hyvä. En tiedä pystynkö antaa soida loppuun asti.. :S LÖLS. e: Ei pysty. Vaihtui äkkiä Northern Kingsiin...
warcryFIN

warcryFIN 18.02.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Nipsuhuuli wrote: 1:59,913 Kytkimen kanssa ja tosiaan aion nyt osallistua kytkimen kanssa kaikkiin kisoihin, koska muuten häviän liian paljon ajoissa.
Siinä tosiaan ottaa turpaan ja pahasti, 370z:lla se ei vielä niin näkynyt, mutta näissä sen verran vähemmän tehoa, että ero on kuin yöllä ja päivällä kun äijät joilla on kytkin käytössä lähtevät mutkista ulos. Palaamme jälleen siihen, että opetella pitäisi. Mutta mielestäni kytkimen käytön osaamisen ei pitäisi olla edellytys sarjassa menestymiselle, ja nyt se on juuri sitä. Tämä on aika sääli, tasaväkistä sarjaa on kuitenkin varmaan lähdetty rakentamaan.