Forum - Recent Posts
Mikä ..tun Ihmebantu ...
Voin tulla ajaan, jos driftataan?!
Pasila sai erikoisEmman, jännä. Pasila jatkuu.
E. ja kielarit jatkuu gaalassa :D lölz Junger tykkää! Not.
Vituttaa kun ei oo kavereita kenen kanssa ajaa kilipaa :)
JUMAAALAAUTA NY LOPPU SE VIINAN KANSSA LANTRAAMINEN ...
RAAKANA JUUVVAAN !
Finski fani wrote: Too late... Jätetään tämä raittiina olo TJP:lle meidän tiimistä. =)Päivän paras vitsi. :)
Pitikö ratketa iteki...
Schimanski76 wrote: Älä mee finski kauppaan,ole raitis,jonkun on pakko olla.Too late... Jätetään tämä raittiina olo TJP:lle meidän tiimistä. =)
...sivusta kivasti huutelen! Sininen Powerade + jottain vahvoo = aika n0m..
Finski fani wrote: Ja tollasen juopon kanssa mä sitten oon samassa tallissa. Kai se on pakko lähtee kauppaan ja yrittää päästä samalle tasolle... =P Vodka + Hart sportti? Oliko se sitä Hart sportti jauhetta, jota sitten sekotit suoraan vodkaan? Schimmy mix!Juu,se Hartsa plus Viina kuuluu perinteisiin aina avajaisina.Paukun nimi on **SAPPORO 72** Eli noin puolet jäykkää ja sit valmiiksi tehtyä Hart Sporttia puolet.Onko se hyvää? Ei.Onko siinä mitn järkeä?Ei.Onko siinä fiilistä? ON!!! Älä mee finski kauppaan,ole raitis,jonkun on pakko olla. Mie käväsin homovissyjä hakemassa lähäristä,kyä se täst lauluks muuttuu.
Ei kuullosta hyvältä mixiltä.
Schimanski76 wrote: Hyvä lauantai menee pilalle,ihan järjetön rapula.(vodka+hart sportti teki tehtävänsä) Tässä on nyt vaihtoehtoina kärvistellä ja voivotella tai sitten kontata homovissykauppaan ja korjata oloa(ihan vähän vaan).Valkovenäläisiä tekisi mieli myös.Ja tollasen juopon kanssa mä sitten oon samassa tallissa. Kai se on pakko lähtee kauppaan ja yrittää päästä samalle tasolle... =P Vodka + Hart sportti? Oliko se sitä Hart sportti jauhetta, jota sitten sekotit suoraan vodkaan? Schimmy mix!
Hyvä lauantai menee pilalle,ihan järjetön rapula.(vodka+hart sportti teki tehtävänsä)
Tässä on nyt vaihtoehtoina kärvistellä ja voivotella tai sitten kontata homovissykauppaan ja korjata oloa(ihan vähän vaan).Valkovenäläisiä tekisi mieli myös.
"Kela koettelee mielenterveyttä aika kivasti nytte":http://www.youtube.com/watch?v=pAlHmXDueW8
Mä en oo saanut mitään turn tenniltä.Myyn paskan pelin pois.Ne ei tykkää musta.
Ac3Way wrote: Entäs, kun Turn 10 lähetti mulle R-luokan auton. Mistä mahtoi johtua, muut saanut?Se tulee kaikille ketkä ovat Zumbanneet läpi yön.Mulla on niitä 7 kappaletta jo.
AJfin wrote: Kyllähän tosta lätkä joukkueesta ainakin Lehtinen ja Peltonen ois joutanut jäädä valitsematta... Ikä painaa ja tehot laskee, J.Jokinen päätettiin jättää kisajoukkueesta kun valmennus johto elää vielä vuotta -95Ne wissiin ajattelee noita valintoja enemmän tunteella kuin järjellä.Oon kyl kritisoinut valintoja monissa kisoissa ja joukkueen menestys on ollut hyvä eli pitänee tästä aiheesta varmaan Schimmyn vaieta ja luottaa ammattilaisiin. :)
Schimanski76 wrote: Viilllee peltoonen villee peltooonenn!!!! Koht sytttyy tuli ja mie.Kyllähän tosta lätkä joukkueesta ainakin Lehtinen ja Peltonen ois joutanut jäädä valitsematta... Ikä painaa ja tehot laskee, J.Jokinen päätettiin jättää kisajoukkueesta kun valmennus johto elää vielä vuotta -95
Ei sinne ränniin ketään väkisin laiteta,jokainen tietää,että henki siellä voi lähteä.Se on osa lajin viehätystä.Hulluja ne on saatana.
Entäs, kun Turn 10 lähetti mulle R-luokan auton. Mistä mahtoi johtua, muut saanut?