Forum - Recent Posts
Ei saatana että rysähti pahasti :(
Siis kelkkailija on kuollut.
miksi kuka on kuollu joku juoksijako?
Noni, aamu seiskalta nukkumaan. Ihan ok avajaiset oli ehkä odotin jotain vielä, mutta kokonaisuudessaan ainakin itseäni miellytti avajaiset. Tosi hienoa, että alkuperäiskansa sai noinkin näkyvän roolin. Upeasti oli myös kentän keskelle heijastettu maahan ja muihin lavasteisiin erilaisia videoita ja animaatioita. Toivat hyvin kokemukset esille. Välillä oli pakko lepuuttaa silmiä ja kuunnella vaan menoa, mutta valveilla olin koko avajaisten ajan. Ilotulitukset jäivät aika vaatimattomiksi tämän kokoluokan kisoiksi, mutta oikeastaan hyväkin vaan, että painopiste oli erilaisissa muissa näytöksissä. Välillä tuli pieniä pitkäveteisyyden tuntuita kun vaan odotti lopulta liekin sytyttämistä. Perinteitä ja uutuutta.
e: Niin ja Georgiallahan oli mustat kaulaliinat ja lipussa iso musta surunauha. Joukkueen jäsenet eivät vilkutelleet taikka hymyillee ja koko areena huomioi heidät asiaan kuuluvalla tavalla. Pidettiin myös hiljainenhetki.
Joo oon käyny.
El PiNk DeViL wrote: Miksi mulle tuli tänää turn 10:ltä 150k. Mistä voi johtua?Jos olet käynnyt ajamassa noita Time Trialleja. Niistä arvotaan aina 150k palkintoja.
Miksi mulle tuli tänää turn 10:ltä 150k. Mistä voi johtua?
:D
Nipsuhuuli wrote: Olisit Raabi kirjottanu siihen "Huhhuijaa ei oo muijaa!" =D Jos joku ei tiedä mihin toi liittyy niin se on jonkun Raabin kaverin suustaan päästämä lausahdus.WRONG!!! Tai en oikeestaan muista kunnolla mistä ton lauseen oon bongannu. Koneen näytönsäästäjään sen vuosi sitten kirjootin kun jossain tuli esille. Osuva lause jolla on kaksi merkitystä. Tämän hetken tilanteeseen sopii paremmin "Nolife without love" :D
Olisit Raabi kirjottanu siihen "Huhhuijaa ei oo muijaa!" =D
Jos joku ei tiedä mihin toi liittyy niin se on jonkun Raabin kaverin suustaan päästämä lausahdus.
El PiNk DeViL wrote: Eikö siinä lue No life whitout lovekyä.
Eikö siinä lue No life whitout love
Audit et on 112x5 muistaakseni
Edit: oho kurppa kirjottiki jo
Mitäs tossa raapin tatskassa lukee, kun en nyt tosta keskimmäisestä sanasta saanut selevää. Pahoittelen.
"Guvaa":http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/IMG_4800copy.jpg
Jotkut tykkää, jotkut ei. Minä tykkään. Ja vanteen koko ilmoitentaan tuumina, renkaan leveys milleinä. Ei oo kyllä markkinoiden halvimmat vanteet, mutta mikäpäs siinä jos pelimerkkejä löytyy ja kyllähän vanteisiin nyt rahaa pitää löytyä. Jätetään ne Alessiot sinne kaupan hyllylle.
Ei jostain syystä tuo kuva suostunut näkymään suoraan. Niin ja ilelle, pulttijako on tommosessa 5x112 (myös monesta muusta vaggineesta löytyy sama). ET:si nyt voi jotain arpoa väliltä 0-45.
Muutaman sentin Audia lähemmäs maanpintaa, niin johan näyttäs hyvältä!
Miksei kävisi, hyvännäköiset vanteet (autoa en nähny ku ei kännykällä jaksa kopioida osoitetta)!
Tosin A4:n ET:stä ja pulttijaosta ei hajuakaan..
Ja audi on ton näkönen kesällä http://www.aijaa.com/v.php?i=5738635.jpg
Piti laittaa toiseen viestiin, kun ei ottanut toista kuvaa tohon samaan kommenttiin jostain syystä.
Täähän ei nyt oo mikään tuunaus kysely, mutta kysympä kuiteski.
!http://www.liam27.com/stuff/BBS-CH-black-polished-lip.jpg!
Sopisko meidän Audi A4 -05 tollaset vanteet? Tuumat olis 18, ja 235-255 leveinä.
Schimanski76 wrote: herätttäkää miut tos parin tunnin päästä.Nyt olisi Sedän aika nousta ylös aamupalalle, mikä lienee ruskeassa pullossa nesteenä..