Forum - Recent Posts
Scuderia Finland
#219 Hookkis112
Zapekk
jasamy wrote: monella varikkokäynnillä mennään? näyttää aikasta jännältä noi säännöt (ainakin ohituksia tulee reilusti lisää)Katotaan nyt ku säännöt kokonaisuudessaan niputetaan.
Pipopäät(TBA)
#55 Ac3way
#75 Vaiski
#80 Kirves
monella varikkokäynnillä mennään? näyttää aikasta jännältä noi säännöt (ainakin ohituksia tulee reilusti lisää)
kirves wrote: Käyhän Schimon Amman rikkomassa mun mäkihypyt, niin pääsen taas jahtaamaan Sveitsiläistä persettäsi (aka Sveitsin leike).No ny mää käin ponkasemaas.Metrin pitemmälle leijui Skimmyn perse Kirveestä.Jollain ihme säkällä kolmannella yrityksellä. :)
LAGGY BASTARDS RACING
#121 finski fani
#78 TJP27
#76 Schimanski76
Jos joltain löytyy dorifto-riipleitä fujimilta, niin ottaisin niitä mielelläni vastaan :)
Tahtoo editoida jotakin..
///Tai mitkä vaan dorifto-riipleit käy!!
Honda Racing Team
#97 El PiNk DeViL
Ilmoitan myöhemmin toisen kilpailijan.
TEAM ÄFFÄRCEE - Mikä pahan tappaisi
#62 Northg7, vanha mutta hidas.
#93 PetuK, vanha mutta hidas.
#313 TehBigBunny, vanha mutta hidas.
Toy Boy Racing (2007 SEAT Leon Cupra)
#37 Aliboz
#21 Hammeredhuoh
#51 J Dallas Q
Nunna Racing Team
Kaijanen
Jusbazon
Lisätietoa tiputettu.
Aika lähelle :D
Tänne vain varmat ilmoittautumiset, TEAM + KULJETTAJAT
Autoa ei tässä yhteydessä tarvitse ilmoittaa, koska niille on kuitenkin tulossa oma ketjunsa tuon PI-systeemin vuoksi.
Ja vältetäänhän tässä ketjussa ylimääräistä jauhamista, jotta seurattavuus pysyisi helpompana. Kiitos!
Ilmoittautumiset viimeistään 17.2.2010, jotta saadaan sitten tarkat PI-muutokset ja pisteytyksen esille.
El PiNk DeViL wrote: Honda Racing Team Honda Type-R 2007, alustavasti minä ja kaverini kuljettajana, mutta en tiedä tuleeko kaverini, niin en kerro viellä kuka hän onMichael Galati?
Honda Racing Team Honda Type-R 2007, alustavasti minä ja kaverini kuljettajana, mutta en tiedä tuleeko kaverini, niin en kerro viellä kuka hän on
*ÄFFÄRCEE jr. Team* tarjoaa jälleen auton + mahdollista säätö/suunnittelu apua kolmelle kuljettajalle.
Berserk Racing, autona toimii Civic Si Coupe. Tallipaikkoja on vapaana jos kiinostaa. Auto + pakolliset osat tallin puolesta.
edit: tallin nimi muutettu
PÄIVITETTY
36.669
45 kierrosta tota rinkiä, vähemmästäkin tulee hulluksi! :E