- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kauden 2 info
kuka itkee eniten
- 0
TehBigBunny wrote: Chatissä mainittiin että tallikavereilla pitää olla samat osat, pitääkö auto pitää muutenkin vakiona koko kauden. Tämä olisi hjyvä tietää mahd. nopiasti koska se vaikuttaa paljon auton/osien valintaan.Kuten jo väittämä tulikin korjatuksi..osien ei tarvitse olla samat tallikavereilla. Ja mahdollisimman nopeasti koitetaan infopaketti ulos puskea, koska juuri noinhan se on, että asiat vaikuttaa asioihin...
- 0
Ac3Way wrote: Noniin nyt on asiaa, voisi valita semmoisen auton jolla oikeasti tykkää ajaa. Jollei väiski ja pojat tee jotain hienoja maaleja ja valitse sopivaa autoa, taidan lähteä omalle projektille. Saas nähdä...Et sä mihinkään lähre! Minkä auton se haluaa ja minkähän Kives haluaisi? Nyt ollaan varmasti taas mukana, kuin peräpukama..
- 0
TehBigBunny wrote: Miksi vitussa pitää tehdä uusi xbox GT kun THE FRC:n listalla on jo kaikki ...Pakko vielä kompata. Turhaa säätöä vaan tulee uuden nimen myötä, kun pitää kaikki kaverit pyytää uusiksi. "Ei uusi nimi tee miehestä parempaa"
- 0
Nipsuhuuli wrote: Pakko vielä kompata. Turhaa säätöä vaan tulee uuden nimen myötä, kun pitää kaikki kaverit pyytää uusiksi. "Ei uusi nimi tee miehestä parempaa"Tässä saattaisi olla takana sellainen ajatus, että bunny(?) hallinnoi tuota vanhaa tagia. Hän ei kuitenkaan enää management-asioita hoida, joten ville halusi tagin, jota hän voi hallinnoida. Korjatkoon joku, jos meni väärin.
- 0
PetuK wrote: Tässä saattaisi olla takana sellainen ajatus, että bunny(?) hallinnoi tuota vanhaa tagia. Hän ei kuitenkaan enää management-asioita hoida, joten ville halusi tagin, jota hän voi hallinnoida. Korjatkoon joku, jos meni väärin.Näin se meni juu.. Ajattelin tosiaan että bunny voisi siirtyä tosissaan eläkkeellä näistä kuvioista, ja keskittyä olennaiseen :) Ja tosiaan nipsu: Eihä sun tarvii pyytää ketää uusiks.. Mä pyytelen täs niin paljon kuin live meille suo (oisko joku 20 per päivä) noita kavereita.. ei teidän tarvii ku hyväksyy :)
- 0
Sille joka Nissan Sentralla uskaltaapi ajella niin nostan kyllä hattua... Ei taida pelistä yhtä rumaa autoa löytyä.
- 2
Joo, odotellaan nyt vaan rauhassa sitä infoa. Turha tässä on mitään vielä itkeä, jos ei homma miellytä, menkää ite managementiin näitä järjestämään ja haukuttavaks tai elkää osallistuko. Kivasti vaikeaa on yhden kaverin lisääminen kaverilistalle. On se erittäin vaikeaa ja jännää.
- 0
varmasti :).. Tossa ehtinyt jo 4 autoa kokeilla. Mukavilta vaikuttaa ja jotain alustavaa päätöstäkin tehny.
- 0
warcryFIN wrote: Joo, odotellaan nyt vaan rauhassa sitä infoa. Turha tässä on mitään vielä itkeä, jos ei homma miellytä, menkää ite managementiin näitä järjestämään ja haukuttavaks tai elkää osallistuko. Kivasti vaikeaa on yhden kaverin lisääminen kaverilistalle. On se erittäin vaikeaa ja jännää.Totta puhut! Se on ihan prkl vaikee lisää (tai hyväksyy kutsun jonka oon pistäny).. Ja muutenki tosiaan, ei tää manizmentin osa aina helppo oo, mut mä tykkään ainaski :)
- 0
villek00 wrote: ...ei tää manizmentin osa aina helppo oo, mut mä tykkään ainaski :)Sä ootkin tuollainen masokisti :|
- 0
TeroKortelainen wrote: Sä ootkin tuollainen masokisti :|Eihä kukaa tääl manimentis oo masokisti :)
- 0
Niin joo, nyt selvisi, miksi toi Gamertagi piti vaihtaa:
"SM"...
EDIT: ... ja välillä vähän "asiaakin":
Onko mikään tiimi lähtemässä matkaan oikean merkkisellä autolla eli Nissan Sentralla (ei se ole ruma, prkl)??? Saattaisin joskus tulla mukaan käkkäriä nyppimään...
- 0
villek00 wrote: Totta puhut! Se on ihan prkl vaikee lisää (tai hyväksyy kutsun jonka oon pistäny).. Ja muutenki tosiaan, ei tää manizmentin osa aina helppo oo, mut mä tykkään ainaski :)Eikös se ole ihanaa olla mänizmentissä,kun ikinä ei kiitetä mistään,mutta paskaa sataa niskaan lähes päivittäin? :) Minäpä teenkin nyt poikkeuksen. **KIITOS MÄNITSMENTTI KUN JAKSATTE NÄITÄ SARJOJA JÄRJESTÄÄ!!!** -Kiäli meni ihan ruskeeks- Tero:Sentra on niin ruma,että se pitäisi lailla kieltää.Hyvän auton siitä saa kyllä rakennettua. :)
- 0
Juu valittajat valitaan aina seuraavan kauden mänäzereiksi, jolleivat ole jo olleet.
- 1
Jotain päivitystä noihin autoihin liittyen lisätty. Kiiruussa raapustin. Tarkennetaan sitten, jos epäselvyyksiä ilmaantuu.
- 0
Miks ei oo yhtään rellua?
- 0
Lisätietoa tiputettu.
- 0
monella varikkokäynnillä mennään? näyttää aikasta jännältä noi säännöt (ainakin ohituksia tulee reilusti lisää)
- 0
jasamy wrote: monella varikkokäynnillä mennään? näyttää aikasta jännältä noi säännöt (ainakin ohituksia tulee reilusti lisää)Katotaan nyt ku säännöt kokonaisuudessaan niputetaan.