Forum - Recent Posts
Jospa huomenna.
edit: Kolahti postiluukku niin että olin jo siinä uskossa, mutta kolahti vain S-ryhmän lehtipaketti.
Miks??Hajottaako??
Jäi sitten tänäänkin Mass Effectit pelaamatta...
RaabForRehab wrote: Jee!!! Huomenna tai viimostaan maanantaina saan uuden työsuhdepelin taas alle.. Jazzin varustelluin versio "paskalla" vaihteistolla. Löyty panoraamakattoa, 16" alut kesällä(15" talvella), cruisea, usb-liitäntää, sadetunnistinta ja muita mahtavia hilavitkuttimia!!! :D Pakko postata parit kuvat kun saan auton alle ;)!http://hellforleathermagazine.com/images/Vectrix-trike.jpg!
Jee!!! Huomenna tai viimostaan maanantaina saan uuden työsuhdepelin taas alle.. Jazzin varustelluin versio "paskalla" vaihteistolla. Löyty panoraamakattoa, 16" alut kesällä(15" talvella), cruisea, usb-liitäntää, sadetunnistinta ja muita mahtavia hilavitkuttimia!!! :D Pakko postata parit kuvat kun saan auton alle ;)
Capo26RS wrote: Miten hyvin bussin kytkin kestää? Jos saat vaan pitoa ja luistatat kykää eturengas vähän ilmassa ykkösen läpi niin eiköhän toi mene. Paljon tossa on takaselta mitattu tehoa? Ja paljon painaa? Mä nimittäin vedin omalla 9R:llä nopeimman varttini 11.04/204. 0-100 muutaman kerran just alle 4s, oli vaan aika taiteilemista ettei pomppaa liian pystyyn/stumppaa. Pito ei loppunu mulla ikinä paitsi joskus kylmällä assulla ja sateellahan se ei muuta tehnytkään kun suti. Siis noi omat mittaukset tein racechronolla, en stripillä.Kytkin ehkä vähän pelottaa, mutta eiköhän se muutaman vedon kestä.. Eturengas ei 100% varmuudella nouse enää milliäkään madallusten ja pidennyksen takia. Takaselta on mitattu n.157hv / 133Nm ja kuivapaino vakiona on about 215kg. Kaveri on ajanu vakio alustalla ja suht samoilla tehoilla 10.002. Loppunopeus pitäis olla siellä 220-230 luokassa.
mun mx510 hajos. kiva.
En tiiä jaksanko huomenna mennä kouluun.... Olisi kyllä vaan kolme tuntia kemiaa, mutta mutta... Joo kattoo sitten aamulla mitä tekee...
...
...
...
...
//Miks mää tänne tällasia kirjoittelen. Ei tää oo mikään Twitteri
Joo syyskuussa Coco saa tehdä taas ohjelmaa jos haluaa.
Northg7 wrote: Tums up herralle, tums daun lopettamiselle. Aika läppä oli tuo Tom Hanksin keksimä nickname, ja ottipa sitten tuulta alleen kuitenkin :) Chip Whitley.Oliko se jotenkin sellain,että se ei saa ennen syyskuuta tehdä mitään uutta ohjelmaa sopimuksen vuoksi? Aika perseestä oli NBC:n toiminta tässä asiasssa muutenkin. No,pääsee CoCo ainakin vähän relaamaan ja lomailemaan hetkeksi.Ja saihan se ihan kivasti erorahaa,vaikka ei taida ämerikkalaisella talkshow-juontajilla olla pikkurahan puutetta muutenkaan. :)
Tums up herralle, tums daun lopettamiselle.
Aika läppä oli tuo Tom Hanksin keksimä nickname, ja ottipa sitten tuulta alleen kuitenkin :)
Chip Whitley.
00.00 viimonen Conan! Kaikki kattomaan, ellei sitä ole jo nähnyt... I'm with CoCo!
Yritä!
:D
Kyl mä sut capo viel ohitan, sit saa riittää ! ;)
No niin, puoltoista sekkaa parani!
1:54:583 Tosta en usko että enää puolta sekkaa enempää lähtee.
Jatkan huomenna. sain ite lähes 53 tasan pintaan..
Piti sitten lykätä kaikki mielenkiintoset tohon kolmanteen ryhmään...
Mahdotonta sitä on noin hyväksi parantaa.
Mä tiedän, että taas jos saan kaikki onnistumaan niin ehkä sekunnin, puoltoista saan ajasta tiputettua, mutten tommosta melkeen 4sek.
Juu ei ymmärrä miten ne pääsee noin perskeleen kovaa.