Forum - Recent Posts
tuning on radioita varten!!!!
43.393
Tappi on typerys :)
Tappileipa tuo tuning jumala leepu.
Nyt ei vituta. Sain ilmaseks kaks lippua Rammsteinin keikkaloiselle!!! AAAHAHAHAHAHAHHAAAA!!! DU HAST!!!
42.818 Tuosta voi parantua kun ajelee vielä vähän.
Aaperi001 wrote: Noh. Mielummin käytän rahat hienoihin ja harvinaisiin vanteisiin kuin ostan jotkut 20e/kpl barzettan massateinituning vanteet. Ja sen mitä jätkillä palaa körsään rahaa mie käytän vanteisiin ja autoihin yleensäkkin. Mutta eihän tuollanen tuning jumala leepu tuollasten päälle ymmärräKALJAA !
Thanks, hiljattain löysin tieni tänne, aikasemmin pienellä kerhoporukalla ajettu Time Attackia :)
Nikde wrote: 43.488 Uusi naama mukana näissä karkeloissa :)Tervetuloa. Hyvä kun tulee uusia naamoja kuvioihin... :)
Se on vaan positiivista.
tappileipa wrote: ei saakeli.. kiitos päivän nauruista.. mitä ideaa on ostella jokapäivä uudet vanteet? ..ainiin mutta sehän kuuluu tuohon teän leikkiin..Noh. Mielummin käytän rahat hienoihin ja harvinaisiin vanteisiin kuin ostan jotkut 20e/kpl barzettan massateinituning vanteet. Ja sen mitä jätkillä palaa körsään rahaa mie käytän vanteisiin ja autoihin yleensäkkin. Mutta eihän tuollanen tuning jumala leepu tuollasten päälle ymmärrä
43.488
Uusi naama mukana näissä karkeloissa :)
Kyllä mua vituttais ostella ihme rotiskoja ja peltipurkkeja vaan siihen pihalle maisemaa rumentamaan sillä varauksella, että joskus käy ostamassa tarjoustalosta sen tuuninkivalosarjan ja "kromisen" pakoputkenpään!! Sitten niitä pitää kippoja vaihdellaan toisiin kippoihin tai tamagotchiin ..tää mikään tupperware -kutsut ole ..tana!
Vaikka nyt jossain mettätiellä ajeliskin, niin w00t!
Ketutus on atm valtava.. emt appelsiini, rauhottumaan ->
///Semmostaläpälävaan
Tappi siellä katkerana :D Kyllä mä ainakin ymmärrän ;)
Aaperi001 wrote: Toisaalta vois jopa vituttaa tää vannehuorailu. Ostin (taas) Harvinaiset 3-osaset vanteet. No olipahan ainenkin halvatei saakeli.. kiitos päivän nauruista.. mitä ideaa on ostella jokapäivä uudet vanteet? ..ainiin mutta sehän kuuluu tuohon teän leikkiin..
Rullaporrasbanaanit vituttaa aika ankarasti tällähetkellä.
Toisaalta vois jopa vituttaa tää vannehuorailu. Ostin (taas) Harvinaiset 3-osaset vanteet. No olipahan ainenkin halvat
44.348
Ipi on iloinen kun on puhunu mun kanssa
Ei mikään :) < 3< 3