Forum - Recent Posts
Tänään 17 tuli täyteen :)
Johonkin asti pätee sellanen kaava, että jos kiihtyvyys 0-100 on esimerkiks 6sek, niin varttimaili taittuu ajassa 14sek. Eli 8sek plus 0-100 kiihtyvyys niin pitäs osua aika kohalleen.
Eli ilman ahtamista Birdi pitäs mennä 0-100 4-5 sekuntia?
Jep, tiedän että tarvii siinä muutakin olla kun bilteman putkenpää :D Nooh, kahtellaan sitten kun munankarvat alkaa kasvamaan :)
RaabForRehab wrote: Voi olla, että vaatii jonkin verran jerkkua :DOotas kun Birdiin tulee "tuommosia":http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT42/GT4202R_774595_5.html pari kpl, olen ajatellut myös jotain tuommoista remmin kanssa. Ilman ahtamista varttimaili menee luultavasti matalia kakstoistasia katuslikseillä:)
Onkos tossa listassa ekassa kisassa 5. sija eli 26p kahdella eri Jimmyllä? Mä en tiedä, luulen vaan, että MrDJimmy on ainut kilpaileva Jimmy tässä sarjassa?
hookkis112 wrote: Mä tuun vielä vetämään autolla sen 9.5 sek :DVoi olla, että vaatii jonkin verran jerkkua :D
Mä tuun vielä vetämään autolla sen 9.5 sek :D
Niin ja lisätäänpä tähän "off-topicina", että tavote olis Busalla ajaa alle 10sek aika vartille kesällä.
hookkis112 wrote: Ja se tuoksuu moottoriurheilulta :D+1
427 Boss Hoss, *SIINÄ* on tunnelmallinen peli:D
Ja se tuoksuu moottoriurheilulta :D
hookkis112 wrote: Jep, niin arvelinkin. Pääsen keväällä kokeilemaan kaverin 45hv 125cc kotkaa.. Voi olla ihan mielenkiintoista.2 tahtari on kaikkein tunnelmallisin peli, röpöröpöRÄÄÄÄÄÄÄ-ÄÄÄÄÄ!!! Nautit varmasti.
Joo, kolmosella tai nelosella on mun mielestä kaikkein hauskinta keulia, kaasusta lähtee kun pikkasen siirtää persettä taaksepäin. Kiristin takapamppua pikkasen kesäks ja etunen on aika kevyt välillä =D
Jep, niin arvelinkin. Pääsen keväällä kokeilemaan kaverin 45hv 125cc kotkaa.. Voi olla ihan mielenkiintoista.
hookkis112 wrote: No tollahan saa keulan ilmaan kun vaan kiihdyttää rivakasti?Toi Kotari keulii kyllä, kokeilin viime kesänä pienen siivun niin lähti nostamaan vahingossa :) Tahalleen ei muitten vehkeillä leikitä! :D
Capo26RS wrote: Saattaa tuntuu aika villiltä jos joskus saat eturenkaan ilmaan, on sen verran pitkä. Varmaan sutii aika herkästi ennemmin kuin keulii, voisin kuvitella.Juu ei keuli kyllä ees kovalla yrityksellä! Ja joo, sutii herkemmin kun vakio.. Tolla saa ykkösellä vakionakin pyörän suttamaan ilman kytkintä, ton modauksen jälkeen joutuu jopa varomaan.
No tollahan saa keulan ilmaan kun vaan kiihdyttää rivakasti?
RaabForRehab wrote: Etulokari, swinginjatkot ja takalokari on nyt paikallaan. Pieni suunnitelman muutos tuli noihin jatkopaloihin liittyen, kun ne onkin säädettävät. Aluperin 3" takarenkaan siirto vaihtuikin vaatimattomaan 6" siirtämiseen.. :DSaattaa tuntuu aika villiltä jos joskus saat eturenkaan ilmaan, on sen verran pitkä. Varmaan sutii aika herkästi ennemmin kuin keulii, voisin kuvitella.
Tässä vielä oma tötterö supermotokuosissa/ renkailla joilla voi jäätelökioskillakin käydä. Aika kevyt ja ketterä asvaltilla painavaan edelliseen Kawaan verrattuna!
!http://img532.imageshack.us/img532/1882/07062009j.jpg!
löpölöpö. 1:50.165