Forum - Recent Posts
Missikisat, voiko mitään järjettömämpää olla. Kymmenen bimboa haluaa ruunun päähän. Ei kiva tämä.
Väänsin tossa grillissä niin ison hodarin, ettei tarvi syödä viikkoon mitään...
No ei sentään. Kohta toinen hodari.
On hjuva.
17.1. selviää, kenestä kolmesta tulee tämän vuoden top3 missit.
*Tänä vuonna yleisön äänet ratkaisevat voittajan!*
Äänestysaika alkaa 9.1. ja päättyy finaalipäivänä 17.1.
Ehdokkaat löytyvät ainakin osoitteesta "http://www.misssuomi.fi/":http://www.misssuomi.fi
-------------------
Koska yleisön äänet ratkaisevat, laitetaanpa pieni FRC:n oma veikkaus ja spekulaatiot päälle.
#10 tytöllä jotain varkausjuttuja ollut, niin on mahdollista että hän jää kokonaan pois.
Ensikatsauksen perusteella linkin +kuvista+ ois #3, #5, #6 ja miksei myös #4 mun mieleen.
Karua katsottavaa on ollut missit viime vuosina, ei ole ollut sellaista yyber hottista, mutta kyllä sieltä ne "parhaat" näkyy joka vuosi ;)
Näin itsekin jotain outoa unta, mistä en enää muista paljon, mutta yksi FRC:hen liittyvä juttu on jäänyt mieleen.
Olin siis jonkun porukan kanssa jollakin retkellä jossakin ja vaelsimmme jossain metsässä. VilleK00 oli myös mukana. Kun olimme tulleet jonkin joen kohdalle, niin muistin, että Villellä on synttärit. Sanoin Villelle jotain, että otan vettä joesta ja paistetaan kebabia syntymäpäivän kunniaksi. Lisukkeena taisi olla makaroneja tai spagettia. Että sellanen uni. :D
Mä oon tota samaa apinaa käyttäny joskus.
Jollain mielikuvitus päässyt aidan yli loikkimaan.
--
Uus kännykkä käytössä.
On se fiksu: "Akku täynnä. Irroita laturi pistorasiasta energian säätämiseksi."
JA
Tuommoinen apina tuossa näytöllä teemassa. Latauksen aikana se syö banaaneja ja akun ollessa täynnä ja profiili Yleinen, se hengaa puistossa ja ankka ui viereisessä lammessa :)
Puhelimen mukana tuli teema.
e: Yhdennäköisyyttäkin apinalla ja kännykän omistajalla huomattavasti!
Rikkinäistä rannekelloa, this no good. Korjausarvioituttamaan ja köyhtymään..
Finski fani wrote: Mikäs siinä lopussa oli vikana? Mun mielestä se sopi leffaan hyvin, joskin tosiaan se jäi hiukan uupuman sitä "jotain", mutta ihan hyvä se silti oli... Mitä nyt leffalta jäin kaipaamaan lisää, niin olisi saanut selvittää enemmän näiden kahen suhdesolmuja. Jäi vähän mietityttämään mitä niillä oli hampaankolossa.Just se romanttinen paska sen pilaskin. Ei voi yhistää tollasta splättäystä ja romantiikkaa samaan leffaan.
Pilli piipari soitti huilua, minä seurasin. Löin varpaan pöydän kulmaan, huusin ja kirosin. Heitin pilli piiparia ensimmäisellä esineellä, joka oli käden ulottuvilla. Kännykän osuessa seinään(se perkele väisti) huusin ja kirosin kahta kauheammin.
Siinä olin viisi minuuttia hoitanut jalkaa, kun kuulin ovikellon soivan, niin pikku-Myy ja nuuskamuikkunenhan ne siellä oli. Kyselivät miksi pidin meteliä. Siinä sitten selitin asian ja ne lähtivät seuraavaan osoitteeseen käymään Nalle-puhin luona. Kuulemma hunaja riippuvuus...
Illalla katsoin sähköpostin ja siellä oli hätääntyneitä viestejä kaikilta tutuilta, jotka eivät olleet saaneet minua kiinni, koska känny oli hajalla. Kuulemma olivat pelkäneet, että olin lähtenyt Indiana Jonesin kanssa Boliviaan etsimään Live-aikaa.
Lopun iltaa kirjotin viestejä, joissa selitin asian laidan. Eivät pitäneet selityksestä. Olisivat halunneet, että olisin tuonut tuliaisia Boliviasta. Nyt kaikki on pettyneitä muhun...
Vihasena ja surullisena menin nukkumaan. Näin unta, että olin muurahainen. Kävelin kadulla kun yht'äkkiä Raabi ajoi mun yli busallaan, ja city-bani vielä kakki mun päälle. Mutta mä en kuollutkaan. Hahaa! Molin teläs mulkku. En enää voinut kylläkään lausua "L":ää siis"LLLL":ää. No pelkele. Siis sitä kiljainta, joka lausutaan pälisyttämällä kieltä kitalakeen. U kno'?
No, teläs mulkkuna jatkoin matkaani, kun huomasi losvon, joka ahdisteli kauneinta kuusijalkaista mulkkua, jonka koskaan olen nähnyt. Lyntäsin avuksi, mutta losvo olikin kovaa tekoa. Ainakin kaksi kertaa isompi kuin minä. Ilkeäkin oli. Kiloili ja kaikkee. No minäpä hyökkäsin losvon kimppuun lyöden oikealle ja vesemmalle ja taas oikealle. Ehkä olisi kannattanut lyödä keskelle, sillä siinä se losvo oli, muttei vaan tullut mieleen. Siinä samassa losvo täläytti mua suolaa päin tuntosalvia ja samassa säpsähdin hereille. Olin maannut käteni päällä ja lyönyt sillä sitten itseäni. Nenästä tuli verta. =,( Hei, pystyn sanomaan"R":än! =)
Ilosena siitä jatkoin uniani, ja näin unta, että olin kovin teRäs muRkku päällä, alla ja välissä maan.
Eht Den
// En jaksa korjata kielitietotaitooppia...
Schimmya lainaten, on aika pervo yhdistelmä! Saa alkaa kääntämään puol minuuttia ennen mutkaa... Ja vasen takanen on keltainen hetkessä, ei tarvii täällä huorata niinkuin edellisissä....
36:834
RaabForRehab wrote: Just hiffasin, että sama leffa :D Loppu oli perseestä ja se pilas koko leffan.Mikäs siinä lopussa oli vikana? Mun mielestä se sopi leffaan hyvin, joskin tosiaan se jäi hiukan uupuman sitä "jotain", mutta ihan hyvä se silti oli... Mitä nyt leffalta jäin kaipaamaan lisää, niin olisi saanut selvittää enemmän näiden kahen suhdesolmuja. Jäi vähän mietityttämään mitä niillä oli hampaankolossa.
Top chefiä katselen.Tulee nälkä.
El PiNk DeViL wrote: Onko raabilla hajapussi?! NANNAA! Atomin pitää perustaa taksiyritys frc porukalle :)Kyllä vaan.. Omat kulkineesi topicista löytyy jossain kohtaa linkkiä kuviin. Toisaalta enskesäks tulee muutoksia. Jupe saa kuvata sit uudestaan :D
Onko raabilla hajapussi?! NANNAA! Atomin pitää perustaa taksiyritys frc porukalle :)
mitään en kato standardi laadulla enää... Kun on maistanut HD:ta siitä ei pääse irti.
Klassikko komedia This Is Spinal Tap 1280 x 720 resoilla tuli katottua, Nannaa!
Hills have eyes
-ihan ok
-välillä aika raaka
RaabForRehab wrote: En saanu mitään. Itte joutu kaiken ostamaan..Niin kun et ole ollut kiltti :(
En saanu mitään. Itte joutu kaiken ostamaan..
mm.
-Crossikypärä
-Crossilasit
-Hayabusan madalluspalikat eteen + muuta pikku sälää
IIPPONEN wrote: Nyt en katso mitään mutta päivällä tuli katsottua Uninvited boxin zonesta ja oli kyllä mahtava leffa, sopivasti jännitystä ja lopun juonenkäänteet teki leffasta parhaan leffan mitä on tullut nyt puoleen vuoteen katsottua :)Mä syytän sua Ipi, jos mun yöunet menee pilalle. Unohdin koko Lefan ja onhan se nyt pakko katsoa, kun kehuit sitä niin kauniisti..
Ei tullu Shelbyä ei:(
No, etsintä jatkuu...