Forum - Recent Posts
Jees täytyy noista katsella.Kiitti linkeistä.
RaabForRehab wrote: www.finalgear.com ja sieltä torrent lataukseen..www.casttv.com eikä tarvitse lataa mitään mutta kuvanlaatu ei ole yhtä hyvä ;-) pakko mainostaa kun omasta mielestä toi toimii hyvin
www.finalgear.com ja sieltä torrent lataukseen..
Onnee vaan niille jotka näkee sen.
1:03.609
Top geariin neljä tuntia! Ilmotinpahan vaan =P
Miqqe wrote: "Viime kesänä Flamingo Motorshow, Evo makoili aika herkullisessa valaistuksessa.":http://miqqe.kuvat.fi/kuvat/100%20Motorshow%20Flamingo%2022.08.09/IMG_2918%20%281024x740%29.jpg/_smaller.jpgHyvin erottuu taustasta ja tykkään värimaailmasta, ainut miinus on että tummanpään sävyt katoaa kokonaan ilmeisesti säätäny kontrastia?
"Viime kesänä Flamingo Motorshow, Evo makoili aika herkullisessa valaistuksessa.":http://miqqe.kuvat.fi/kuvat/100%20Motorshow%20Flamingo%2022.08.09/IMG_2918%20%281024x740%29.jpg/_smaller.jpg
1:06.493
Ei vaan pysy tämä(kään) käsissä, seuraavaa rataa odotellessa :/
Mä voisin ainaki olla mukana !
Viime aikoina on käynyt mielessä, että jos saataisin aikaiseksi kunnon GTA-mätöt jonain iltana. Vaikkapa niin, että meitä olisi täydet 16 henkilöä pelaamassa. Eikös kuulostaisi hyvältä? Voitaisiin pelata esim. Cops 'n' Crooksia ja GTA Raceja. Jos idea kerää kannatusta niin voisin pistää ilmoituksen tuonne muiden kisojen joukkoon.
Camaro? Aika pahan kyllä pistit...
Joo.
Saako olla myös muokattuja kuvia?
Ac3Way wrote: Nyt heti baariin, kivasti. Miqqe on sun wingman ei niin kivasti, jos ei kaatoa tule.Jätän baarin kyllä nyt väliin, mutta peloissani vonkaan jotenkin toista kautta.. =D
vaiski75 wrote: Tulikos tuo koiran kaulapanta vanhemmiltasi, jotenkin voisi odottaa?Huh ei onneksi, puolisolta tuli mutta ovelasti liian pieni nykyiselle koiralle, "Pitää varmaan sitten hankkia toinen **pikkukoir**" häntä lainaten:)
vaiski75 wrote: Vanhimmat on välillä 30-40v. Itse olen silti sinkku, kivasti.Nyt heti baariin, kivasti. Miqqe on sun wingman ei niin kivasti, jos ei kaatoa tule.
Schimanski76 wrote: Michael Galati,50v.Ja tiettävästi Hra Galati ei tästä enää vanhene.. Korkeitaan arvokkaasti vanhenee, mutta ikää ei tule lisää :)
El PiNk DeViL wrote: Kuinka vanhoja ihmisiä täällä oikein käy kun niillä on mun ikäsiä lapsia!Vanhimmat on välillä 30-40v. Itse olen silti sinkku, kivasti.