Forum - Recent Posts
Hä ?
Ja jos omat "lahjat" lasketaan niin Kenwoodin kotiteatteri vahvistin ja Playstation 3.
Kiroileva siili pyjama
Kiroileva siili bokserit
Hajuvettä
Sukat
Aku Ankka taskukirja varjo yössä
Jumbo akkarin
Suklaata
T-paidan
Futuraman koko tuotantokauden
Tyttöystävän kanssa saatiin
Kiroileva siili kolmonen
Suklaata
kynttilöitä
Herkkuja
Shelby Cobra @ FM3
Psst. kiitokset Schimanskille ♥
- Canon EOS 450D, jonka jo sain aikaisemmin
- Suklaata ja rahaa vitusti
- Adidas Terrapass Offical Match Ball
- Kameralaukku
- 2kpl Blu-ray elokuvia (Transformers: Revenge of the Fallen ja The Brothers Bloom)
e. Monena viime vuotena vaan saanut vähän rahaa ja suklaata. Nyt pamahti sitten tavaraa ihan vitusti, oon ilmeisesti ollut kiltti! :D
AC/DC Backtracks.
3 David Bowien levyä ja Inglorious Basterds.
+ Muuta krääsää
Hirvee kisa. Ekalla kierroksella seinään ja kaikki punaselle. Ei tarvi muuta sanoa. Toista inhokkia Sedonaa odottamaan vaan.
Kaikenlaista jännää tuli, mutta mainitaan tässä nyt muutamia mielenkiintoisimpia:
- Modern Warfare 2
- 160cm X 50cm iso taulu, jossa on vanha kuva San Fransicosta. Hieno piriste mun huoneeseen
- 170€ käteistä
- Pullo Kahluaa. Siitä pystyy kivasti tekemään valkovenäläisiä
- Ruskea huppari, jossa on ruutukuviointia
vaatteita, karkkia, pienoismalli, kalenteri, näppis+hiiri ja kassakaappi!!??
leetmark wrote: Pipo ja farkut, eipä muuta, kovasti haluaisin saada Forzassa Shelby Cobran, mutta rahat eivät riitä :/Kannattaa näin jouluna välillä tarkastaa autotalli. Ei sitä ikinä tiedä mitä pukki on sinne lähettänyt. :) :)
Pipo ja farkut, eipä muuta, kovasti haluaisin saada Forzassa Shelby Cobran, mutta rahat eivät riitä :/
Suklaata, kännykkä, leatherman wawe, kirjoja, sukkia ja boxerit. ja nyt kinkkua syömään :P
Merkittävintä tuli sigma 70-300mm kameran putki.. karkkia ja vaatteita myös.
Schimanski76 wrote: Ja hyvät joulut/uuvetvuuet nortille savvoon!!!Kiitos vain, kuin myös sinnekin, missä ikinä rattia nyt käännätkin!
Tulee kohta teille, tuo lisää porkkanaa sulle. Kivasti
Forza joulupukki, lahjoita minulle Shelby Cobra, kiitos ♥
JOULUPUKKI MENEE TUALLA KADULLA !
Älä selitä :D Mitään en sanonut :D
hookkiksella oli kova hehkutus kun kutsuin hänet livepartiiin ei jumalanpyssyt sitä ei kestäny..
ajan ilman säätöjä scirocolla :D