Forum - Recent Posts

djrunkkari

djrunkkari 24.12.2009 in FRC @ forzastats.com

emmä
villek00

villek00 24.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Sinä se et edes joulun kunniaks lopeta forzailuu :)
djrunkkari

djrunkkari 24.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Ajoin timetriaalis road americas sijalle 28. ;>
Hookkis

Hookkis 24.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Mä vedin fwd drift fujimi kaido #9 :D Aika HCHCHC Camino viejo full #2 Maple short #9
sosra

sosra 24.12.2009 in Ostetaan Cobra @ FM3

EI sit 8(
Schimanski76

Schimanski76 24.12.2009 in PPPP

Juuri samalla hetkellä,kun ajattelin kaataa itselleni vielä yhden yömyssyn,lamppu paloi. Valomerkki. :) Aika hyvää settiä pukkaa LIV-kanavan ostosruudusta,menen seuraamaan sitä. :)
vaiski75

vaiski75 23.12.2009 in Muita sarjoja/kisoja

IIPPONEN wrote: toi väiskin vois olla hyvä :P ja jos nelivedotki viel heittäis mukavasti pois nii vois pysy tasasempana. lauantai iltana ei oo mitää sarjaa ja ajankohta sopisi minulle hyvin :D
Tutkitaan Joulun jälkeen tarkemmin tuota. Nelivedot oli sallittu oikeiden sääntöjen mukaan, mutta jotenkin kohteli epäsuotuisasti jos muistan oikein ja taisi liittyä painoon kenties.. Tarkoitus olisi tehdä mahdollisimman tasaväkinen sarja ja koitetaan poistaa kaikki liian ylivoimaiset sieltä. Nelivetoja ei nyt heti tuomita, ennenkuin on lukaistu sääntöjä ja testattu miten ne pärjää muiden kanssa.. Joulun jälkeen pohdimme näitä asioita kivasti, kinkkua naamaan ensin..
IIPPONEN

IIPPONEN 23.12.2009 in Muita sarjoja/kisoja

toi väiskin vois olla hyvä :P ja jos nelivedotki viel heittäis mukavasti pois nii vois pysy tasasempana. lauantai iltana ei oo mitää sarjaa ja ajankohta sopisi minulle hyvin :D
Aliboz

Aliboz 23.12.2009 in Muita sarjoja/kisoja

voisin ilmottautua managementtiin tähän sarjaan..
Miqqe

Miqqe 23.12.2009 in Youtuben videot

Ai tossa leffassa oli tollanenki kohta... Taisin nukahtaa joskus puolentunnin kohdalla...
Miqqe

Miqqe 23.12.2009 in Youtuben videot

deroits

deroits 23.12.2009 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

MONSTER energy
vaiski75

vaiski75 23.12.2009 in Muita sarjoja/kisoja

FRC Touring Car Championship Olisikohan tuohon muutamaa kaveria ylläpitämään kisoja, kuullostaisi jotenkin järkevältä kisailulta? Varmasti olisi osaanottajiakin myös? Itse kyllä rajottaisin nuo autot 2002 tai uudemmat ja Mugen ym erikoismallit eivät ole hyväksyttyjä, ihan kuten säännöissä mainitaan.. Oikeita ajatuksia?! Edit. Minä voin kyllä rustata sen sääntökirjan Forzaan sopivaksi ja PI-korotukset / laskut pitää ottaa mukaan..
Schimanski76

Schimanski76 23.12.2009 in Youtuben videot

jupe wrote: "Engine start":http://www.youtube.com/watch?v=o7eooMouleQ
täts tö vei aha aha,i laik it!!!
Jupe San

Jupe San 23.12.2009 in Youtuben videot

"Engine start":http://www.youtube.com/watch?v=o7eooMouleQ
atomimato

atomimato 23.12.2009 in Joululahjat

No katotaan nyt miten asiat etenee. Ja bunny varo sanojasi, mä tiedän missä sä asut...
Schimanski76

Schimanski76 23.12.2009 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Siivun kossua.
Ac3Way

Ac3Way 23.12.2009 in Nyt soi?

Alex Gaudino Feat. Christal Waters - Destination Calabria http://www.youtube.com/watch?v=APtj3EvhfWA&feature=related Nice ass!
vaiski75

vaiski75 23.12.2009 in Joululahjat

TehBigBunny wrote: Harvoja todella hianoja ameriikanautoja. Tuolla saisi ajaa vaikka yli.
Heh heeee. TehRoadKillBunny..
Finski fani

Finski fani 23.12.2009 in Joululahjat

atomimato wrote: Missäs päin asuskelet...
Mäkin haluun kyytiin! Voin tulla vastaan vaikka minne... =P