Forum - Recent Posts

Northg7

Northg7 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

Mitä mä AJ sanoin Mustangeista :) Tässä olis yksi unelma-aines!
TehBigBunny

TehBigBunny 20.12.2009 in scoreboardeista...

Forzastatsit on päivitetty FM3:een. "Click":http://forzastats.no-ip.org:8080/ Teami piti lisätä uudelleen. Ilmoitelkaa jos sopii että teitän nimi lisätään listaan, vaatimuksena on se että on vähintään yksi aika jollain radalla top 250 joukossa. _( Ilman apuja ajetut ajat lasketaan omaksi ryhmäksi, eli sija 435 voi olla sija 50 no-assist joukossa )_ / Laitoin jokusen uuden kaverin sinne, noita Track Attack huaraajia :) // Myyris putosi pois koska sillä ei ole yhtään tarpeeksi nopeaa aikaa :D
atomimato

atomimato 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

-
AJfin

AJfin 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

1967 Shelby Mustang GT 500 Ja nipsu voi työntää ne 2000-luvun yariksen pelättimet ... !http://www.mustangview.com/wp-content/uploads/2009/10/200423125815_1967-Mustang-Shelby-GT-500-.jpg!
JANIchargedTT

JANIchargedTT 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

Jos saa ilmasin vaikka Bugatin, niin en usko että monellakaan olisi varaa käyttää sitä ees ekassa huollossa. Ja ite en asu kaupungissa, niin olisi hieman ikävä ajella sillä 5cm maavaralla olevalla vellalilla
Mudinski

Mudinski 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

B-manta 3.0l kutosella... Punainen, valkoiset vanteet, 400-korisarja... Dream...
Jupe San

Jupe San 20.12.2009 in Nyt soi?

Nyt riittää vaan kun tuon kolmi minuuttisen kahtoo pottan avataria :P ;D:D
Jupe San

Jupe San 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

Bukurosu Nipsuhuuli!!!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

Miqqe wrote: Nipsu taas vaihteeks levittelee tääl hyvää joulumieltä.
Hyvää ja lämpimää joulua myös Miqqelle!
Northg7

Northg7 20.12.2009 in Nyt soi?

Siitä se on !!
Miqqe

Miqqe 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

Nipsu taas vaihteeks levittelee tääl hyvää joulumieltä. Mutta siis itsekin vahvasti sillä linjalla, että jopa minä mielummin sen riisin valitsen, kunhan se on vain ''Tezuka spekseissä'' kuin tuon Possun.
Pottae

Pottae 20.12.2009 in Nyt soi?

Inspistä haetaan: np: Alex Gaudino feat. Crystal Waters - Destination Calabria ///.. ;)))
Northg7

Northg7 20.12.2009 in Foorumi Peli: ? vai ?

Vähän riippuu, mutta sanotaan nyt Show maalit. Niihin liittyy monesti tiettyä tunnetta ja teemaa, joka on sidottu kyseiseen automerkkiin, malliin ja sen muuhun tyyliin. Ajankohtainen! : Kiira Korpi vai Laura Lepistö ;)
simomakela

simomakela 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

atomimato wrote: Niinpä, itse olen tuommosella "normi" F40:llä ollut koikalla
Missä sie fellalia oot ajellut?:D
J4mme

J4mme 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

Dodge charger 1970 426 cid Hemi Vihreä tai sininen ja vakiosisusta ynnämuut hilppeet
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

Ihmeen halpoja ja rumia unelma-autoja täällä on monilla. Jos saisi ilmaiseksi valita auton, niin kai nyt kannattaa ottaa mahdollisimman hieno ja kallis auto sen sijaan, että ottaa esim. jonkun 90-luvun vanhan rotiskon. Pientä vertailua: !http://www.fahrcar.com/porsche-new-911-turbo-side.jpg! !http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/4048/3801/22619400001_large.jpg! Alempi autoista on yksi jupen unelma-autoista.
sosra

sosra 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

Totta
atomimato

atomimato 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

Niinpä, itse olen tuommosella "normi" F40:llä ollut koikalla ja sen huomaa ettei sitä ole joka päivan kauppakassiksi tehty. Enkä menis siihen verrarin omaan alustaan koskemaan, ja siinä se on **hieman** vaikeampi työstää kuin jossain toyotassa:)
Lutis

Lutis 20.12.2009 in SM-sarjan ensimmäisen kauden harjoitusaikoja

Pääsin kytkimellä 1:05.7, mut taitaa jäädä kytkin vielä kisasta pois. Kisa ajat todennäköisesti paljon huonompia, koska auto olisi hyvä pitää ehjänä.
sosra

sosra 20.12.2009 in Unelmien autosi oikeassa elämässä

atomimato wrote: F40 on kyllä ihan kiva, mutta liikenteessä se on aika "karu" ajaa, hiilaria koppi täynnä ja ei ilmastointia, stereoita ja ainakaan tuossa LM mallissa ei ole edes aukenevia ikkunoita. Mutta ei niitä stereoita mihinkään tarvii, kun siinä takana 8 pikku subbaria V-muodossa
Radion sun muut "popit" saa itse helposti asennettua ja alustaakaan ei ole vaikea korottaa kaupunki ajoa varten ja F40 siinä "normi" mallissa saa kyllä ne ikkunat auki ja kyllä siinä on myös 3 pientä tuuletinta yskimässä, mutta eihän se tietenkään mikään ilmastointi ole, mutta topicissahan puhutaan unelmien autosta, ei joka päivän koirasta ;)