Finski fani
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
RaabForRehab wrote:
Meinaan sellasta 100 kierroksen hieromista yhden tuhannesosan takia :)
Niin, tota mä tarkotin...
RaabForRehab
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
Lutis wrote:
Mitä tarkoittaa huoraaminen?
Meinaan sellasta 100 kierroksen hieromista yhden tuhannesosan takia :)
Schimanski76
21.12.2009 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/HomerBacon.jpg!
Pekkeli on parhautta.
TehBigBunny
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
"FRC":http://forzastats.no-ip.org:8080/Default.aspx?team=49
"Finski":http://forzastats.no-ip.org:8080/Default.aspx?player=9017
Sansainia ei mullakaan lataa. ( ei taida olla yhtään tarpeeksi nopeaa aikaa )
Myöskään mun omat statsit ei ole FRC:n pisteissä mukana :D
Finski fani
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
Kun sinä myyt itseäsi kadunkulmassa. Useimmiten naiset ovat tämän ammatin pääasiallisia työntekijöitä, mutta Raabi mitä ilmeisimmin tekee sitä aina kun rahavarannot pääsevät uupumaan, ja Hayabusaan pitäisi saada uusia osia....
Finski fani
21.12.2009 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Menin ja ostin pekonia, kun en ole sitäkään moneen VUOTEEN syönyt ja ai että on hyvää! Kunnon mättäleivät on tossa edessä. Pekonia, juustoa, salaattia kaiken näköstä härpäkettä mitä kaapista löytyy. mmm... nyt pitää mennä naatiskelemahan....
Lutis
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
RaabForRehab wrote:
Hirveästi en huoraa, mutta nimi saa olla listassa jos siitä hyötyä on..
Mitä tarkoittaa huoraaminen?
Sunsh1ne FI
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
Finski fani wrote:
Semmonen juttu vaan, kun katon omaa profiilia, tulee tällainen teksti: "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact tchak@forzastats.com"
Mitä pitäs tehä, jotta saisin oman tagin sivulle, etten turhaan lähettelis sähköposteja...
Mulla on sama ongelma.
greizer
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
Voi lisätä jos joku aika riittävän hyvä.
Nipsuhuuli
21.12.2009 in
F3SM - Kausi 1. - Kisakommentit
Ihan jännä kisa. Pääsin paalupaikalle ja käsissäni oli voiton avaimet pitkään, kunnes jotain kai naksahti päässäni tai jotain. Olin kisan alkupuoliskon ajanut aika rennosti ja kiristin vauhtia kierroksen 15 nurkilla. Suunnilleen kierroksella 20 vetäisin rengasvalliin aika rajusti, mutta vauriota ei tullut hirveästi. Tämä kuitenkin takasi sen, että en päässyt runkkarin ohitse varikkotaktiikkani ansiosta. Sitten alkoi armoton runkkarin hiillostaminen, mutta sekin päättyi ennen pitkää vielä rajumpaan seinäosumaan, mutta onneksi rengasvalli oli taas pehmittämässä. Tässä rytäkässä warcry pääsi ohitseni. Toiseksi viimeisellä kierroksella vetäisin taas seinään ja tällöin Kaijanen pääsi aivan lähelleni. Viimeisellä kierroksella osuin taas seinään ja jouduin vielä luovuttamaan yhden sijan kaijaselle. Loppusijoitus neljäs, vaikka voitto oli haarukassa. :D
Tarinan opetus: Älä aja limitillä jos et osaa pitää autoa kaiteiden välissä.
Hookkis
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
Mä olen täysi penis :,(
RaabForRehab
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
Hirveästi en huoraa, mutta nimi saa olla listassa jos siitä hyötyä on..
Finski fani
21.12.2009 in
FRC @ forzastats.com
Semmonen juttu vaan, kun katon omaa profiilia, tulee tällainen teksti: "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact tchak@forzastats.com"
Mitä pitäs tehä, jotta saisin oman tagin sivulle, etten turhaan lähettelis sähköposteja...
J4mme
21.12.2009 in
Autojenbongausketju
Kesäisin tiksimunkilla tuppaa välillä näkemään hienojakin yksilöitä, muunmuassa corvettea ja skylineä on kiva katella kun eihän niillä voi liikennevaloista hitaasti lähteä :D Ite tykkään myös simppeleistä vag-autoista.
tepilobium
21.12.2009 in
Nyt soi?
Nyt veti sanattomaks. tai no ei soi päässä ja sekös rassaa. i'm a gummybear, yum yum
j4nne
21.12.2009 in
Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?
sopranos on loistosetti... ja lost toinen :D
Lutis
21.12.2009 in
Kyllä Sopranos on erinomainen sarja.
Northg7
20.12.2009 in
Sopranos ja nuqquun... Huva sarja.
Suosittelen myös Victoria's Secretin uusinta Showta :)
Ac3Way
20.12.2009 in
Nyt soi?