Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

RaabForRehab wrote: Meinaan sellasta 100 kierroksen hieromista yhden tuhannesosan takia :)
Niin, tota mä tarkotin...
Lutis

Lutis 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Ok
RaabForRehab

RaabForRehab 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Lutis wrote: Mitä tarkoittaa huoraaminen?
Meinaan sellasta 100 kierroksen hieromista yhden tuhannesosan takia :)
Schimanski76

Schimanski76 21.12.2009 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/HomerBacon.jpg! Pekkeli on parhautta.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

"FRC":http://forzastats.no-ip.org:8080/Default.aspx?team=49 "Finski":http://forzastats.no-ip.org:8080/Default.aspx?player=9017 Sansainia ei mullakaan lataa. ( ei taida olla yhtään tarpeeksi nopeaa aikaa ) Myöskään mun omat statsit ei ole FRC:n pisteissä mukana :D
Finski fani

Kun sinä myyt itseäsi kadunkulmassa. Useimmiten naiset ovat tämän ammatin pääasiallisia työntekijöitä, mutta Raabi mitä ilmeisimmin tekee sitä aina kun rahavarannot pääsevät uupumaan, ja Hayabusaan pitäisi saada uusia osia....
Finski fani

Finski fani 21.12.2009 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Menin ja ostin pekonia, kun en ole sitäkään moneen VUOTEEN syönyt ja ai että on hyvää! Kunnon mättäleivät on tossa edessä. Pekonia, juustoa, salaattia kaiken näköstä härpäkettä mitä kaapista löytyy. mmm... nyt pitää mennä naatiskelemahan....
Lutis

Lutis 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

RaabForRehab wrote: Hirveästi en huoraa, mutta nimi saa olla listassa jos siitä hyötyä on..
Mitä tarkoittaa huoraaminen?
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Finski fani wrote: Semmonen juttu vaan, kun katon omaa profiilia, tulee tällainen teksti: "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact tchak@forzastats.com" Mitä pitäs tehä, jotta saisin oman tagin sivulle, etten turhaan lähettelis sähköposteja...
Mulla on sama ongelma.
greizer

greizer 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Voi lisätä jos joku aika riittävän hyvä.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 21.12.2009 in F3SM - Kausi 1. - Kisakommentit

Ihan jännä kisa. Pääsin paalupaikalle ja käsissäni oli voiton avaimet pitkään, kunnes jotain kai naksahti päässäni tai jotain. Olin kisan alkupuoliskon ajanut aika rennosti ja kiristin vauhtia kierroksen 15 nurkilla. Suunnilleen kierroksella 20 vetäisin rengasvalliin aika rajusti, mutta vauriota ei tullut hirveästi. Tämä kuitenkin takasi sen, että en päässyt runkkarin ohitse varikkotaktiikkani ansiosta. Sitten alkoi armoton runkkarin hiillostaminen, mutta sekin päättyi ennen pitkää vielä rajumpaan seinäosumaan, mutta onneksi rengasvalli oli taas pehmittämässä. Tässä rytäkässä warcry pääsi ohitseni. Toiseksi viimeisellä kierroksella vetäisin taas seinään ja tällöin Kaijanen pääsi aivan lähelleni. Viimeisellä kierroksella osuin taas seinään ja jouduin vielä luovuttamaan yhden sijan kaijaselle. Loppusijoitus neljäs, vaikka voitto oli haarukassa. :D Tarinan opetus: Älä aja limitillä jos et osaa pitää autoa kaiteiden välissä.
Hookkis

Hookkis 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Mä olen täysi penis :,(
RaabForRehab

RaabForRehab 21.12.2009 in FRC @ forzastats.com

Hirveästi en huoraa, mutta nimi saa olla listassa jos siitä hyötyä on..
Finski fani

Semmonen juttu vaan, kun katon omaa profiilia, tulee tällainen teksti: "Your GT don't match any GT in site, if your GT exists in site contact tchak@forzastats.com" Mitä pitäs tehä, jotta saisin oman tagin sivulle, etten turhaan lähettelis sähköposteja...
J4mme

J4mme 21.12.2009 in Autojenbongausketju

Kesäisin tiksimunkilla tuppaa välillä näkemään hienojakin yksilöitä, muunmuassa corvettea ja skylineä on kiva katella kun eihän niillä voi liikennevaloista hitaasti lähteä :D Ite tykkään myös simppeleistä vag-autoista.
tepilobium

tepilobium 21.12.2009 in Nyt soi?

Nyt veti sanattomaks. tai no ei soi päässä ja sekös rassaa. i'm a gummybear, yum yum
j4nne

j4nne 21.12.2009 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

sopranos on loistosetti... ja lost toinen :D
Lutis

Lutis 21.12.2009 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Kyllä Sopranos on erinomainen sarja.
Northg7

Northg7 20.12.2009 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Sopranos ja nuqquun... Huva sarja. Suosittelen myös Victoria's Secretin uusinta Showta :)
Ac3Way

Ac3Way 20.12.2009 in Nyt soi?