Forum - Recent Posts
Noniin, nyt runkkari lopettaa sen ajamisen!
noniin
1:05.560
Karita Tuomola (Tykkä) < 3
Ei kyllä näin mitättömällä treenillä ja paskalla ajolla ois ansainnu A-finaalia ja viidettä sijaa.
Oli kyllä tuuria matkassa, mutta kaikki otetaan mitä annettaan:)
Paskaaaaa. Ei muuta lisättävää.
Palkintoja on luvassa, mutta vielä ei tiedossa tarkkaan mitä :)
Aika-ajo OK, vaikka aluksi harmitti niukka putoaminen A-finaalista.
Kisassa Datsuni pysyi yllättävän hyvin räpylässä, mitä nyt muutama pakollinen ulkoilu tuli suoritettua. Taisipa olla mun "uran" eka finaalivoitto SM-kisoissa, vaikka tulikin nyt B-finaalitasolta.
Seuraava kisa tuleekin sitten olemaan vain ja ainoastaan kärsimystä...
Kysyn nyt vaikka en tässä sarjassa olekkaan "viellä" mukana, että onko tässä palkintoja, ja jos on niin mitä. En siis ole palkintojen perään, mutta kiinnostaa vaan.
Tallipisteet myös OP:ssa
Mun pulkka oli liekeissä eikö sieltä päässyt ulos.
Mahdollisesti viimeinen kisa tässä sarjassa ei vaan saa tuota romua menemään nätisti.
Hookkis112 Redtube racing #29
aika-ajot:
Sessio meni hyvin, ei ollut ongelmia ja ajasta tuli hyvä.
Kilpailu:
Lähtö meni hyvin ja ensimmäiseen mutkaan tullessa mentiin nipsun kanssa leveäksi. Sijoitus tippui, mutta moni muukin rypesi ja kolina kävi. lopussa nipsun kanssa taisteltiin 3. sijasta mutta nipsu veti pitemmän korren, koska tein pari ajovirhettä..
Lopulta olin 4. sijalla, ole tyytyväinen :D
Mä YRITÄN tasapainottaa sitä, mutta joko siinä käy niin että tulee ihan nuhapumppu tai sitten se auto yliohjautuu. No tuohan korjaantuisi säädöillä mutta en osaa säätää muuhun kuin driftaukseen "ainakaan hyvin".
Olin kolmantena kierroksella 26 ihan hyvällä erolla takana tulevaan ja putosin pelistä. Muuten ihan hyvä kisa.
no niin toinen kisa takana ja ei paljoa huonommin voisi enää mennä:
aika-ajot:
ekoille kolmelle kierrokselle tobleroni viimesestä toblesta ei mitään hajua mistä se edes tuli. Neljänne kierroksen ajoin varman päälle ja sain 1:17.794 ja viimeisellä kierroksella lähti perä alta joten se siitä. Pääsin kuitenkin B-lobbyn tokalta paikalta lähtemään
Kisa:
Sain hyvän lähdön ja pääsin kärkeen pääsuoralla mutta vaikka olevinaan yritin jarruttaa ajoissa niin meni eka mutka vähän pitkäksi ja tipuin kolmanneksi. Toinen kierros jarrutan normaalissa jarrupaikassani mutta silti meni ekamutka pitkäksi ja olen ajaa raabin perään. yritin väistää sisäälle ja varoittaa raabia mutta silti tuli kevyt osuma (anteeksi) ja molemmat ajauduttiin ulos (tossa oli lagia aika pahasti luulen että siinä oli osasyy). Toisen kierroksen aikana lagi vähän väheni ja onnistuin tasoittamaan ajoani mutta kierroksen lopussa ajoin sitten spinnannen auton nokkaan ja loppukisa menikin sitten körötellessä maaliin :-(
paska kisa
Pisteet päivitetty kuljettajien osalta
http://www.driftworks.com/images/S14stationary.jpg
http://www.x-treme.fi/galleria/Getebil/Nordic+Drifting+036.jpg.html
http://www.x-treme.fi/galleria/XtremeCarShow09/IMG_1615.JPG.html
Joku noista olis kiva saada eniten toivoisin supraa jos joku tekisi tai löytäisi hyvin tehdyn. Yksi vaihtoehto on myös ESV Drift Teamin Jussin supra josta en löytänyt kunnon kuvaa.
Minua ihmetyttää että miten te saatte ínspiraatioita noihin autoihinne. Itse kun pähkäilen 2-3h että minkälaisen tekis, mutta silti ei synny mitään. APUA!!!
Mäkin voisin liittyy johonkin tollaseen tiimiin jos noissä jossain on viellä tilaa. Vaikka en osaakkaan muuta kun tuneta driftiin ehkä kuvata myös ja testata tottakai.
jasamy wrote: OsuJa upposi:)