Forum - Recent Posts
Ajeltiin Villen kanssa pari päivää sitte, toblea tuli Espanjasta kotiin viemiseks oikein urakalla. Aika meni sinne jonnekki 1.16.8 tietämiin. Parannettavaakin löytyy.
Unohdin, että autot voi kaatua.. Hupsista keikkaa ja vauriot simuilla, niiiiice.
Oli vielä R-luokkainen.
Jotain mini-sarjoja voisi olla kiva lykätä tuonne kalenteriin.
Sm-sarjan väliviikonlopuille vai mandai-iltoihin.
a) pikkuluokan etuwetoinen
b) Seat Supercup
b) vakiohko neliveto, esim Lancia Telta.
vaiski75 wrote: Useimmiten videokaapelissa vika. Tarkasta vanha kaapeli ja liitännät, mahdollisesti kokeile myös toisella..Jeps kokeilin uusilla kaapeleilla , ei auttanut.No jotai positiivistakin sentää, ku samal sai syyn ostaa hdmi kaapelillisen boxin. Nyt on taas millä pelaa.
Catalunya (National). Ajelin kolme kierrosta kyseilellä radalla ja aika oli 1:18.9.
Eiköhän tosta tule itekkin repästyä ainakin sekunti pois, kun ajelee vähän lisää.
Tietenkin se kuva uploadataan johonkin :--) Vaikkapa "Aijaa.com":http://aijaa.com/
Ihan sama. Ei tästä nyt tuu mitään.
Uploadasin kuvan aijaa.comiin. Kopioin URL:n ja pastesin sen huutomerkkien väliin.
Ei wörki tälläkään menetelmällä.
Kun ei tämä linkitys voi vaan toimia niinkuin vanhemmassa FRC:ssä.
Ei toimi sillä [linkki]-menetelmällä eikä ilman hakasulkuja. Ei toimi pelkkä URL, eikä toimi nuo huutomerkit mitenkään päin. Pitääkö niiden huutomerkkien väliin laitta URL vai jotain hakasulkulinkkejä?
Nyt on tyhmä olo eikä mennyt tämäkään viesti ollenkaan väärään keskusteluun.
!Linkki tähän väliin!
Mites kuvan sää näkymään suoraan tähän keskusteluun, niinkuin tuossa bunny on tehnyt?
Varmaan tämä tieto jostain foorumin syövereistä löytyisi, mutta kun en jaksaisi etsiä...
!http://www.wulffmorgenthaler.com/striphandler.ashx?stripid=ebe76840-5dcb-47cf-b4dc-3c86339ab4d0!
tede82 wrote: Nyt vilkkuu punanen boxissa e74, ja lauantaina hajos töllö. prkl miks kaikki samaa aikaa!!Useimmiten videokaapelissa vika. Tarkasta vanha kaapeli ja liitännät, mahdollisesti kokeile myös toisella..
No jee hei.. 3 audii ja yks mese jolla ei tee mitää.. mut onneks on tulos yks Ferrari
!http://www.forzamotorsport.net/uploadedImages/Latest_News/Articles/News_Articles_Not_Published/Audi_R15_2_2.jpg?n=732!
Nyt vilkkuu punanen boxissa e74, ja lauantaina hajos töllö. prkl miks kaikki samaa aikaa!!
Lambo näyttää kyllä kivan räyhäkältä peliltä. Uus S4 myös ihan kiva. Sais kyllä uus RS6 tulla myös, sais helliä korvia niillä V10:n äänillä.
RaabForRehab wrote: Tänään meitin päätalon pihalla makaili tämmöönen E63 AMG Lisätäänpä tähän sekin, että lähtöhinta karvan päältä 166.000€Tästä tuli mieleen, on jo vähän aikaa, mutta näin uuden C63 AMG:n ja ratissa oli keski-ikäinen nainen. Toivottavasti ei ollut korkkarit jalassa
tepilobium wrote: Rekkakuski vietti lomapäivää ja ajtteli lähteä Luostarin kierrokselle kun mitään muutakaan ei keksinyt. Matkalla luostariin bussissa mies meni istumaan etupenkkiin että voi kuski miesten kesken vähän rupatella. Bussikuski kysyi rekkakuskilta että tietääkö hän miten saa nunnalta pesää. Rekkakuski hämmästyneenä kysyi että mites se muka onnistuu. Bussikuski kertoi että luostarin takapihan kukka penkkiä kastelee yöisin puolenyön aikaan yksi nunna. menet hänen luo ja sanot olevasi jeesus niin kyllä se antaa. Rekkakuski ajatteli että nyt on kyllä niin paksua ettei voi muuta kun kokeilla. Seuraavana yönä hän meni takapihalle kyttäämään kukkapenkkejä. Hämmästyksekseen hän huomasi että nunna tosiaan saapui kastelemaan kukkia ja ajatteli kokeilla kun täällä jo ollaan. Nunna kysyi kuka siellä. Jeesus täällä anna pillua. No jos sinä kerta jeesus olet. mutta mielummin kakkoseen jos voit laitella. Rekka kuski ajatteli että nyt lykästi ja lykki menemään. Mutta hommien jälkeen rekkakuskia rupesi omatunto vaivaamaan ja hän päätti tunnustaa. En minä oikeasti ole jeesus minä olen vain rekkakuski. nunna sanoi siihen no en minäkään ole oikeasti nunna minä olen se bussikuski.Oliko ihan pakko kertoa, meinas tulla aamupala ylös.
Rekkakuski vietti lomapäivää ja ajtteli lähteä Luostarin kierrokselle kun mitään muutakaan ei keksinyt. Matkalla luostariin bussissa mies meni istumaan etupenkkiin että voi kuski miesten kesken vähän rupatella.
Bussikuski kysyi rekkakuskilta että tietääkö hän miten saa nunnalta pesää.
Rekkakuski hämmästyneenä kysyi että mites se muka onnistuu.
Bussikuski kertoi että luostarin takapihan kukka penkkiä kastelee yöisin puolenyön aikaan yksi nunna. menet hänen luo ja sanot olevasi jeesus niin kyllä se antaa.
Rekkakuski ajatteli että nyt on kyllä niin paksua ettei voi muuta kun kokeilla.
Seuraavana yönä hän meni takapihalle kyttäämään kukkapenkkejä.
Hämmästyksekseen hän huomasi että nunna tosiaan saapui kastelemaan kukkia ja ajatteli kokeilla kun täällä jo ollaan.
Nunna kysyi kuka siellä.
Jeesus täällä anna pillua.
No jos sinä kerta jeesus olet. mutta mielummin kakkoseen jos voit laitella.
Rekka kuski ajatteli että nyt lykästi ja lykki menemään.
Mutta hommien jälkeen rekkakuskia rupesi omatunto vaivaamaan ja hän päätti tunnustaa.
En minä oikeasti ole jeesus minä olen vain rekkakuski.
nunna sanoi siihen no en minäkään ole oikeasti nunna minä olen se bussikuski.
RaabForRehab wrote: - Mitä eroa on juutalaisella ja pizzalla? .............Pizza ei huuda uunissa..Hahaha :D Mitkä on juutalaisten lempilehdet? - Kotiuuni ja avotakka. Mikä on juuutalaisten lempielokuva? -Kaasua, komisaario Palmu. Mitä juutalainen sanoi bussikuskille? -Lisää kaasua. Juutalaisvitsit on parhaita :D
Lääkäri Esko oli harrastanut seksiä yhden potilaansa kanssa ja tunsi syyllisyyttä kaiken päivää. Hän yritti kovasti unohtaa sen muttei voinut. Syyllisyys ja petoksen tunne oli ylivoimainen. Mutta hän kuuli äänen päässään: ''Älä huoli, et ole ensimmäinen lääkäri joka on harrastanut seksiä potilaansa kanssa, etkä ole viimeinen. Olet muutenkin sinkku. Anna olla vain.'' Mutta vähän väliä Esko kuuli toisen äänen sanovan:''Esko.. Esko.. Esko, sinä sairas paskiainen. Olet eläinlääkäri.''