Forum - Recent Posts
no kerronpa tässä yhden tarinan ajoilta kun vielä tuli pelattua nettipokeria:
elikkä pelinä oli nolimits käteispeli mulla sattuu tulemaan turnissa täyskäsi jonka slowaan ja kaveri korottaa (erittäin agressiivinen pelaaja) mä korotan lisää ja kaveri korottaa jota jatketaan niin pitkään että on all in(sillä oli kolmoset) no eiköhän viimeisenä korttina tule kaverille NELOSET (just se ainut kortti millä se voi voittaa mut) hävisin noin 100dollaria siinä kädessä
Mä oon aina sanonu: "Tää on pokeria" :D Kyl se vituttaa kun joku tiputtaa sut riverillä kun oot aatellu että nyt on ihan saletti käsi..Ja VARSINKIN jos vetäsee all-in ennen floppia :D Pari kertaa meinannu näppis ja hiiri lähtee aika tujusti seiniin joskus kun pelas enemmän netissä :)
JANIchargedTT wrote: Vittu helvetin perkele saatana. Miks pokerissa donkit voittaa aina? keittää kun perunakattila taasSoon kuule silleen että jos susta vedetään ohi niin voit olla tyytyväinen... mutta jos itse vedät lähes aina ohi niin vaihda peliä.
Vittu helvetin perkele saatana. Miks pokerissa donkit voittaa aina? keittää kun perunakattila taas
Joo pakko kyl tiputtautua täst sarjasta, missasin jo ton ekan sm kisan jote keskitytää nyt vaa täysillä ja ainostaan siihe sarjaan. Ei aika riitä tähän enään.
Alkuviikkoon mennessä bongatut (ajossa):
M-B Kleemann E-class (W211), hopeinen
M-B Carlsson S-class (W220), musta
Porsche 911 (997) Turbo, valkoinen
Porsche 911 (997) Turbo, musta
Aika makoisaa. Haistan suorituskykyä.
TehBigBunny wrote: "Seitsemän" ?Eiiii.... "Kanada!"
Finski fani wrote: Tv-lupavirastosta soiteltiin ja kysyttiin onko telkkaria. Arvatkaapa mikä oli vastaus... =)"Seitsemän" ?
Tv-lupavirastosta soiteltiin ja kysyttiin onko telkkaria. Arvatkaapa mikä oli vastaus... =)
Kivasti osui arpa kohralleen Tee Kybän aika-ajo skabassa.
Sain tuon Suparun ja 450k cr.
JEE!!! Työkoneisiin päivitettiin IE8..Nyt funkkaa kaikki paremmin.
TehBigBunny wrote: ^ Meni alle indeksiajan. Mene nurkkaan häpiämään.Se oli vahinko. Anteeksi.
^ Meni alle indeksiajan. Mene nurkkaan häpiämään.
RaabForRehab wrote: Ajoin 11 kierrosta turhaan.. Kolmannella nasahti 1:03.992 ja sen jälkeen ei päässy likellekkään :/BUMP!!!
hienoa... mitähän sieltä tulee... maihinnousua fiestalla?
Schimanski76 wrote: Pentlillä ovaalia?AKA. Skimmy Special. Ei.
Nyt tarjolla on 'sama' Mugen D-luokkaan.
Muutamia ratoja ajettua paras sijoitus on #13 Maple reversessä. Kannattaa ottaa molemmat saa kivasti hyvin samallalailla käyttäytyvän auton kahteen luokkaan. Paljon samoja osia joten tule edukkaaksikin.
searchilla 'bigbunny' jos ei kaverilistalta löyvvy.
_Aveosta tuli myös uusi versio sillä on ajettu Laderan pitkällä/reverse sijat #6 ja #7._
TehBigBunny wrote: Juu laitetaan lisää, mulla on vähän uutta idistä mitä voisi kokeilla.Pentlillä ovaalia?
Matkusteliko kukaan R-junalla Helsinkiin päin siinä klo 11 aikoihin?
Hiano Forza3 lauggu oli.. Irvistelinki vähäsen..
Juu laitetaan lisää, mulla on vähän uutta idistä mitä voisi kokeilla.