Forum - Recent Posts

jasamy

jasamy 02.12.2009 in Yleinen v*tutus topic

no kerronpa tässä yhden tarinan ajoilta kun vielä tuli pelattua nettipokeria: elikkä pelinä oli nolimits käteispeli mulla sattuu tulemaan turnissa täyskäsi jonka slowaan ja kaveri korottaa (erittäin agressiivinen pelaaja) mä korotan lisää ja kaveri korottaa jota jatketaan niin pitkään että on all in(sillä oli kolmoset) no eiköhän viimeisenä korttina tule kaverille NELOSET (just se ainut kortti millä se voi voittaa mut) hävisin noin 100dollaria siinä kädessä
RaabForRehab

RaabForRehab 02.12.2009 in Yleinen v*tutus topic

Mä oon aina sanonu: "Tää on pokeria" :D Kyl se vituttaa kun joku tiputtaa sut riverillä kun oot aatellu että nyt on ihan saletti käsi..Ja VARSINKIN jos vetäsee all-in ennen floppia :D Pari kertaa meinannu näppis ja hiiri lähtee aika tujusti seiniin joskus kun pelas enemmän netissä :)
AJfin

AJfin 02.12.2009 in Yleinen v*tutus topic

JANIchargedTT wrote: Vittu helvetin perkele saatana. Miks pokerissa donkit voittaa aina? keittää kun perunakattila taas
Soon kuule silleen että jos susta vedetään ohi niin voit olla tyytyväinen... mutta jos itse vedät lähes aina ohi niin vaihda peliä.
JANIchargedTT

JANIchargedTT 02.12.2009 in Yleinen v*tutus topic

Vittu helvetin perkele saatana. Miks pokerissa donkit voittaa aina? keittää kun perunakattila taas
BezaFIN

BezaFIN 02.12.2009 in FM3 Semi Roadsport sarja!

Joo pakko kyl tiputtautua täst sarjasta, missasin jo ton ekan sm kisan jote keskitytää nyt vaa täysillä ja ainostaan siihe sarjaan. Ei aika riitä tähän enään.
Northg7

Northg7 02.12.2009 in Autojenbongausketju

Alkuviikkoon mennessä bongatut (ajossa): M-B Kleemann E-class (W211), hopeinen M-B Carlsson S-class (W220), musta Porsche 911 (997) Turbo, valkoinen Porsche 911 (997) Turbo, musta Aika makoisaa. Haistan suorituskykyä.
Finski fani

Finski fani 02.12.2009 in PPPP

TehBigBunny wrote: "Seitsemän" ?
Eiiii.... "Kanada!"
TehBigBunny

TehBigBunny 02.12.2009 in PPPP

Finski fani wrote: Tv-lupavirastosta soiteltiin ja kysyttiin onko telkkaria. Arvatkaapa mikä oli vastaus... =)
"Seitsemän" ?
Finski fani

Finski fani 02.12.2009 in PPPP

Tv-lupavirastosta soiteltiin ja kysyttiin onko telkkaria. Arvatkaapa mikä oli vastaus... =)
TehBigBunny

TehBigBunny 02.12.2009 in PPPP

Kivasti osui arpa kohralleen Tee Kybän aika-ajo skabassa. Sain tuon Suparun ja 450k cr.
RaabForRehab

RaabForRehab 02.12.2009 in PPPP

JEE!!! Työkoneisiin päivitettiin IE8..Nyt funkkaa kaikki paremmin.
RaabForRehab

RaabForRehab 02.12.2009 in Track Attack FM3 - Round 5/5

TehBigBunny wrote: ^ Meni alle indeksiajan. Mene nurkkaan häpiämään.
Se oli vahinko. Anteeksi.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.12.2009 in Track Attack FM3 - Round 5/5

^ Meni alle indeksiajan. Mene nurkkaan häpiämään.
RaabForRehab

RaabForRehab 02.12.2009 in Track Attack FM3 - Round 5/5

RaabForRehab wrote: Ajoin 11 kierrosta turhaan.. Kolmannella nasahti 1:03.992 ja sen jälkeen ei päässy likellekkään :/
BUMP!!!
j4nne

j4nne 02.12.2009 in Track Attack FM3 - Round 5/5

hienoa... mitähän sieltä tulee... maihinnousua fiestalla?
TehBigBunny

TehBigBunny 02.12.2009 in Track Attack FM3 - Round 5/5

Schimanski76 wrote: Pentlillä ovaalia?
AKA. Skimmy Special. Ei.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.12.2009 in Rehellisen Bunny Naurettavan² halvat tunet !

Nyt tarjolla on 'sama' Mugen D-luokkaan. Muutamia ratoja ajettua paras sijoitus on #13 Maple reversessä. Kannattaa ottaa molemmat saa kivasti hyvin samallalailla käyttäytyvän auton kahteen luokkaan. Paljon samoja osia joten tule edukkaaksikin. searchilla 'bigbunny' jos ei kaverilistalta löyvvy. _Aveosta tuli myös uusi versio sillä on ajettu Laderan pitkällä/reverse sijat #6 ja #7._
Schimanski76

Schimanski76 02.12.2009 in Track Attack FM3 - Round 5/5

TehBigBunny wrote: Juu laitetaan lisää, mulla on vähän uutta idistä mitä voisi kokeilla.
Pentlillä ovaalia?
Pottae

Pottae 01.12.2009 in PPPP

Matkusteliko kukaan R-junalla Helsinkiin päin siinä klo 11 aikoihin? Hiano Forza3 lauggu oli.. Irvistelinki vähäsen..
TehBigBunny

TehBigBunny 01.12.2009 in Track Attack FM3 - Round 5/5

Juu laitetaan lisää, mulla on vähän uutta idistä mitä voisi kokeilla.