Forum - Recent Posts
Time:1:16.505 sija 6 leaderboardsilla
tuli kyllä vanhat armeija ajat mieleen "HIDASTA!! UUDESTAAN"
Viimeksi odottelin puolisen tuntia, kaffet kuumana, mutta ei se kirves tullutkaan.
kirves wrote: JIM D: Kirves Tulee tänään uusintana alkaen klo 00.00. Jos missasit, niin nyt on paikon paikka.Missasin eilen,huomasin uusinnan eli tallennukseen on menossa kivasti.
vois ottaa ton 30 jos on vapaa
Jotku kaverit on käyny siellä läpällä niin kai sitä itsekin pitää joskus. =D
Nyt jätkät lähettiin DTM:än kerpele! Ja ristihuulikin mukaan.
Nyt on asiat hienolla mallilla kiitos kymppikäännös!!! Elikkäs käsi irtoaa vihdoin ratista kun nykäistään kässäristä :)
AJfin wrote: Puolustaudun tuohon Bunnyn vertaukseen: Subaru on säädetty padilla ja Bunny ajaa ratilla. Itse en ainakaan pääse ratilla kovaa jos auton säädöt on tehty padilla koska niin paljon tuntumassa on eroa. Siis ratilla tarkempi tuntuma. Joten minusta on luonnollista että Bunny pääsee omilla tekeleillään kovempaa koska on ratin kanssa ne säätänyt. Ja tiedetään, selityksen makua. Mutta tosi ku vesi!Mitä nytten mie testailin tätä Bunnyn Mugenia niin itse pääsin samoihin aikoihin parilla radalla mitä tolla AW:n Subarulla ollaan ajettu... mitä nyt hetken ehdin testailla...
Bunny kerpele!
Käväisin kaupassa (oli vielä auki) ja muutamat tunet lähti mukaan, Mazdaa kokeilin Motegilla heti tuli omat recordit F-luokkaan, hyvä auto.
ps. oli aika magee puputyttö myymässä, oliskohan Playboysta kotoisin.
!http://www.kaherrystarvike.net/custom/puputyttoasu.jpg!
Puolustaudun tuohon Bunnyn vertaukseen:
Subaru on säädetty padilla ja Bunny ajaa ratilla.
Itse en ainakaan pääse ratilla kovaa jos auton säädöt on tehty padilla koska niin paljon tuntumassa on eroa. Siis ratilla tarkempi tuntuma.
Joten minusta on luonnollista että Bunny pääsee omilla tekeleillään kovempaa koska on ratin kanssa ne säätänyt.
Ja tiedetään, selityksen makua.
Mutta tosi ku vesi!
'keta jos Bunny on sijoittanut varikkotyttöihin ja kassaneiteihin, niin pitää Arcticin keksiä jotain uutta lisää vastataakseen kilpailuun. Hmm.. :)
Voiko niille kassaneideille maksaa luonnossa ? Eikö muuten maksa mitään ? No, vaikka maksaisi niin ostaisin silti.
Tuottohan menee sinne Jäniksenkäpälään. Jäniksien vanhainkodin kunnostukseen.
Pitää hakea.
Moneen saakka Bunnyn kauppa on avoinna näin viikolla,en nähnyt aukioloaikoja?
Voiko maksaa erissä?
Saako sieltä sitä poonusta?
Onko kassalla kauniita tyttöjä myymässä?
Köyhää !
Mulla tollanen järjestyy vähintään kerran kuussa, välillä useamminkin.
Jälleen kerran vee are out of bisnes.
Seuraavan kerran joskus enskuunpuolelle
Nyt on sitten tarjolla oikea herkkupala.
*C425 Mugen Integra*
C-luokan tappokone lähes kaikille radoille.
Amalfi - #80
Amalfi - Reverse #38
Camino #43 (mac v2)
Camino Reverse #41
Catalonia School #57
Iberian Short #10 (mac v2)
Ladera #28
Ladera Short #19
Ladera Reverse #12
Ladera Short Reverse #22
Maple Short #31
Maple Full reverse #53
Maple Short reverse #33
Laguna #54
Suzuka #84
Suzuka West #41
Suzuka East #23 (mac v2)
Tsukuba (59.786) ~#45
Tsukuba Short #21
Twin Ring Motegi West #96
Twin Ring Motegi East #75
Lähes kaikki ajat siis miun käsialaa eli ratti/tattimies pistää vielä reilusti paremmaksi.
_Vertailuna esim. Arcticin Subaruun meni siis lujempaa lähes kaikilla radoilla, jopa miun ajamana._
Ja SF:n "Toble rated" osiosta löytyy varmaan Schimmyn replayt... :) :)
Ja SF:n "Top rated" osiosta löytyy minun BMW M3 E30 drift tune : )
Suunnilleen kerran vuodessa sattuu sellainen päivä, jolloin kaikki menee ihan päin helvettiä!
**Tänään näyttäisi olevan se päivä!!!**