Forum - Recent Posts
01:05.8
Pientä testiä tässä ajelin... 1:04.864... Kytkintä käyttämällä.
Lähetän sen uudestaan, en tiiä minne se on sitte menny
E: Nyt pitäs olla
Mulle oli vaan yks viesti ja se oli Turn 10:ltä siitä Hyundai-paketista.
Eikö siellä alanurkassa ole jonkinnäköinen ilmoitus viesteistä?
Noi giftaukset kun tulee sinne samaan paikkaan mihin tulee viestit ja ilmoitukset, ja LT:llä tai RT:llä pääsee suoraan noihin ilmoituksiin.
Jotenkin noin se meni. Ei ole hetkeen tullut katsottua niin en osaa tuon tarkemmin sanoa.
Olin näköjään ollut jo ekalla kerralla careerin puolella ja nyt kun olin tokaa kertaa, niin vieläkään ei ole tullut mitään ilmoitusta giftauksesta.
Ok, pitää mennä sinne careerin puolelle ensi kerralla.
Nipsuhuuli wrote: Mistä pystyy noutamaan giftaukset Forza 3:ssa? Olen saanut Warcrylta SM-maali -giftin, mutta en löytänyt sitä mistään.LT tai RT siellä Career-valikossa
Mistä pystyy noutamaan giftaukset Forza 3:ssa? Olen saanut Warcrylta SM-maali -giftin, mutta en löytänyt sitä mistään.
21.00 JIM D: Kirves
e: Duona!
JIM D: Kirves
e: Nortti pärkele :D
Laitetaan nyt varmuuden vuoksi tännekin että Sunsh1ne FI ja Witzer FIN mukana.
THE FRC wrote: Managementissä ollaa ajateltu niin että kun FM3 ilmestyy otetaan käyttöön uusi numerointijärjestely. Jokainen saa yhden pysyvän numeron. Numerot valitaan kauden 5. tulosten mukaan sillä poikkeuksella että palaajat joiden GT:ssä on numero saavat halutessaan ottaa sen. Numero 1 on aina haluttaessa edellisen kauden mestarin käytössä. Sitä ei siis voi valita eli valittavana on numerot 2-999 sekä 0. Numerot 5, 05 ja 005 lasketaan kaikki samaksi.69
Tuli ajettua 15 kierrosta Caminoa ja aika on 1:05:986.
Menee aika jännäksi toi kaareva tiukkeneva mutka. Ulkokautta saa hyvän vauhdin ja nopeamman ajan, mutta sisältä pääsee siitä mutkasta nopeiten pois, jolloin vauhtia taas ei ole nopealle osuudelle, mutta pääsee ulkokautta menevän edelle.
Pito lähtee helposti kahdessa viimeisessä mutkassa. Muutenkin tämä auto vaatii vähän totuttelua.
Kävin itsekkin kymmenkunta kierrosta ajamassa ja aika tais olla 1.19.031.
Jos sitä vielä kävis ilalla testaan pääsisikö 1.18 puolelle.
1:18.201 No paranihan se muutaman (kymmenen) minuutin (tunnin) jälkeen:)
THE FRC wrote: Suuresta kysynnästä johtuen laitetaan tämä jo esille. Ilmoittaudu Forza Motorsport 3:n epäviralliseen SM-sarjaan - Lisäinformaatiota päivitetään myöhemmin - Varatkaa itsellenne myöskin FRC-numero THep. Täten ilmoittaudun. Valitse numero, mikä vaan numero. Olkoon 70, jos vapaana
*VARIKKO SANOMAT EXTRA*
SKANDAALI LG KUVAKILPAILUSSA: _"Äänestäjillä lahjoitetiin Bentleyjä"_
VOI VITTHHHUUUUUU!!! :D Menikö #1 ??? :D
1:16,827
Nyt oli huoraamisen makua vahvasti ilmassa,kierroksia tuli ainakin 30 yhteensä.