Forum - Recent Posts
ostan kaiken
Rekisteröidyin ja kivasti itseni esittelinkin.
__Foorumit on kaiken pahan alku, kun ei osata tehä kunnon saittia niin laitettaan voorumi ... kele.__
Myös ensimmäinen kilpailumme Photo Of The Month on laitettu käyntiin. Kun olette rekisteröityneet, on teillä mahdollisuus vaikuttaa kilpailun järjestämiseen!
Schimmy, vink vink, Bentley ;)
"Nauroin ääneen":http://ircpics.com/?p=showpix&showpix=80782
Lonkeroa, mut nyt se on loppu ;_;
poronkusta
markki kirjoitti 30.10.2009 13:40:Mulla joskus jää päässä soimaan musiikit paikoilleen, mutta siihen ei ole löytynyt apua, onneksi...Schimanski76 kirjoitti 30.10.2009 09:04:Mulla on ollut sellasta onkelmaa saundien kanssa, että välillä ne häviää tai jää "jurraamaan" paikoilleen. Voi tietty olla myös minun poksissa ongelma, kun on niin vanha jo. Se on varma ,että grafiikka puoli on pettämässä. Välillä kun avaa forza, niin musta välkkyy jännästiu :DNorthg7 kirjoitti 29.10.2009 22:51: Kiitos tiedosta Finski. Onko muilla alkanut tökkimään pelikuva maaliin tulon jälkeen, kun peli tallentaa ghosteja ja tuloksia? Myös auton rullatessa gridiin, paikoin on lähtöruudun graffat myös buganneet/välkkyneet. Samaa huomasin eräällä ovaalilla auton varjosta. Nyt ei ole jännää, vaan häiritsevää :(Joo,tökkii välillä pahasti,kun maaliin tulee.Se ei sinänsä häiritse. Mutta tämä häiritsee! : Sama ongelma kuin demossakin.Joskus tulee ihan hirvittäviä tökkimisiä silloin,kun joku kaveri kirjautuu liveen.Partyssä vielä pahempi,jos joku tulee/lähtee partystä. Pakko painaa aina suosiolla pauselle ja jatkaa ajoa vähän ajan kuluttua.Missään muussa pelissä vastaavaa ei tapahdu. Tätä siis tapahtuu ihan tuossa normaalissa pelimuodossa,multiplayeriä en ole vielä edes kokeillut. Kai se pitää repiä tuo tietsikan nettipiuha reitittimestä irti ihan suosiolla,kun vortsaa pelaa.Ainakin kokeilla vaikuttaako se mitenkään.Jos se ei vaikuta,niin sitten alan epäilemään,että poksista loppuu teho pyörittää vortsaa.Kääk!
Northg7 kirjoitti 30.10.2009 15:16: Topic alkaa pursuilemaan ehdotuksia, joten älkäämme käyttäjät pettykö jos emme jotain saa :) Silti tämmöisen "pienen" ajatuksen/kehoituksen ilmoille laitan ;) Kun tuo Etusivun "viimeisimmät kuvat" -osio on kuvamäärältään kompaktin rajallinen, voisiko omiin Autoihin autoa lisätessä laittaa sen yhteydessä jonkun ruksin kohtaan "Näytä/älä näytä myös etusivulla". Galleriaan se kuitenkin menisi jokatapauksessa... Josta kuvia yleensä seurataankin. Tällä toiminnolla ehkä tehostettaisiin Etusivun toimintaa. Mutta ehkä kuitenkin tästä huolimatta suosittelisin jokaista käyttäjää miettimään, mikä kuva on oikeasti julkaisemisen arvoinen ja mikä saattaisi kiinnostaa muita. Myös kuvien deletoiminen/siistiminen onnistuu profiilista jälkeenpäin. Itsekin tätä tehnyt. Eli toisin/ilkeästi sanoen älkää spämmätkö :) Kun käyttäjät oppivat tuntemaan enemmän toisiaan, seasta kyllä oppii huomaamaan kuvatekstien ironisuuden/sarkastisuuden kun kuvan yhteydessä pyydellään anteeksi "spämmäystä" :) Allekirjoittaneelle ainakin saa antaa suoraa palautetta YV:nä, jos tuntuu että kuvien postaamiseen olisi jotain parannettavaa. Siispä pidetään frc tehokkaana selattavissa.Hyviä pointteja veliseni, ja tosiaan samoilla linjoilla itsekkin. Itse jos pistäisin edes puolet kuvistani tänne, ei täällä kävisi enää ketään.. Sen verran julkaisukelvottomia ovat :)
Topic alkaa pursuilemaan ehdotuksia, joten älkäämme käyttäjät pettykö jos emme jotain saa :) Silti tämmöisen "pienen" ajatuksen/kehoituksen ilmoille laitan ;)
Kun tuo Etusivun "viimeisimmät kuvat" -osio on kuvamäärältään kompaktin rajallinen, voisiko omiin Autoihin autoa lisätessä laittaa sen yhteydessä jonkun ruksin kohtaan "Näytä/älä näytä myös etusivulla". Galleriaan se kuitenkin menisi jokatapauksessa... Josta kuvia yleensä seurataankin.
Tällä toiminnolla ehkä tehostettaisiin Etusivun toimintaa.
Mutta ehkä kuitenkin tästä huolimatta suosittelisin jokaista käyttäjää miettimään, mikä kuva on oikeasti julkaisemisen arvoinen ja mikä saattaisi kiinnostaa muita. Myös kuvien deletoiminen/siistiminen onnistuu profiilista jälkeenpäin. Itsekin tätä tehnyt. Eli toisin/ilkeästi sanoen älkää spämmätkö :)
Kun käyttäjät oppivat tuntemaan enemmän toisiaan, seasta kyllä oppii huomaamaan kuvatekstien ironisuuden/sarkastisuuden kun kuvan yhteydessä pyydellään anteeksi "spämmäystä" :)
Allekirjoittaneelle ainakin saa antaa suoraa palautetta YV:nä, jos tuntuu että kuvien postaamiseen olisi jotain parannettavaa.
Siispä pidetään frc tehokkaana selattavissa.
Schimanski76 kirjoitti 30.10.2009 09:04:Mulla on ollut sellasta onkelmaa saundien kanssa, että välillä ne häviää tai jää "jurraamaan" paikoilleen. Voi tietty olla myös minun poksissa ongelma, kun on niin vanha jo. Se on varma ,että grafiikka puoli on pettämässä. Välillä kun avaa forza, niin musta välkkyy jännästiu :DNorthg7 kirjoitti 29.10.2009 22:51: Kiitos tiedosta Finski. Onko muilla alkanut tökkimään pelikuva maaliin tulon jälkeen, kun peli tallentaa ghosteja ja tuloksia? Myös auton rullatessa gridiin, paikoin on lähtöruudun graffat myös buganneet/välkkyneet. Samaa huomasin eräällä ovaalilla auton varjosta. Nyt ei ole jännää, vaan häiritsevää :(Joo,tökkii välillä pahasti,kun maaliin tulee.Se ei sinänsä häiritse. Mutta tämä häiritsee! : Sama ongelma kuin demossakin.Joskus tulee ihan hirvittäviä tökkimisiä silloin,kun joku kaveri kirjautuu liveen.Partyssä vielä pahempi,jos joku tulee/lähtee partystä. Pakko painaa aina suosiolla pauselle ja jatkaa ajoa vähän ajan kuluttua.Missään muussa pelissä vastaavaa ei tapahdu. Tätä siis tapahtuu ihan tuossa normaalissa pelimuodossa,multiplayeriä en ole vielä edes kokeillut. Kai se pitää repiä tuo tietsikan nettipiuha reitittimestä irti ihan suosiolla,kun vortsaa pelaa.Ainakin kokeilla vaikuttaako se mitenkään.Jos se ei vaikuta,niin sitten alan epäilemään,että poksista loppuu teho pyörittää vortsaa.Kääk!
Hotläppäminen kannattaa siis tehdä siihen varatussa paikassa. Hot Lap - menun alla :D
( tai itse suosittelen Multiplayer - Private Server, botit hardille ja pakottaa niille tarpeeksi hyvät autot ensin luokka ( A ) ja sitten esim min. PI 580. Lähtöön 1 sek viive ja näin saa kuumia kierroksia JA rahhaa )
Sunsh1ne FI kirjoitti 30.10.2009 12:53: Toblerooneista samaa kuin fm.netissä on ollut puheena... Takana ajava aiheuttaa sulle suklaata siksi että takana ajava auto nopeuttaa edellä ajavaa. Vähemmän alipainetta auton takana jne. Nämä toisen auton aiheuttamat toblethan on täysin merkityksettömiä paitsi lobbyssa ajettujen aika-ajojen kannalta. Fm.netissä on sivukaupalla itkua siitä kun ai-auto pilaa nopean kierroksen; miksei niitä kierroksia voi ajaa varta vasten Hot Lap -moodissa? Edellisen kierroksen viimeinen sektori voi toblettaa seuraavan kierroksen ja tämä on pitkillä radoilla pitkä sektori. Tästäkin on kovasti itkua, mutta miettikääpä huviksenne mitä tapahtuisi jos maaliviivan ylittäminen nollaisi toblet seuraavalle kierrokselle... sulla voisi olla Veyron työntämässä takaa ja juuri ennen maaliviivaa kaveri siirtyy sivuun ja hei presto - F-luokan Golffi kulkee suoralla 400. Itselleni en ole vielä saanut aikaan epäoikeudenmukaiselta tuntuvaa toblea vaan aina olen itse kierrokseni kussut, oli kolhu tai lipsahdus sitten miten pieni tahansa... se on hinta joka täytyy maksaa reilummasta leaderboardista.Täysin totta...
Toblerooneista samaa kuin fm.netissä on ollut puheena...
Takana ajava aiheuttaa sulle suklaata siksi että takana ajava auto nopeuttaa edellä ajavaa. Vähemmän alipainetta auton takana jne. Nämä toisen auton aiheuttamat toblethan on täysin merkityksettömiä paitsi lobbyssa ajettujen aika-ajojen kannalta. Fm.netissä on sivukaupalla itkua siitä kun ai-auto pilaa nopean kierroksen; miksei niitä kierroksia voi ajaa varta vasten Hot Lap -moodissa?
Edellisen kierroksen viimeinen sektori voi toblettaa seuraavan kierroksen ja tämä on pitkillä radoilla pitkä sektori. Tästäkin on kovasti itkua, mutta miettikääpä huviksenne mitä tapahtuisi jos maaliviivan ylittäminen nollaisi toblet seuraavalle kierrokselle... sulla voisi olla Veyron työntämässä takaa ja juuri ennen maaliviivaa kaveri siirtyy sivuun ja hei presto - F-luokan Golffi kulkee suoralla 400.
Itselleni en ole vielä saanut aikaan epäoikeudenmukaiselta tuntuvaa toblea vaan aina olen itse kierrokseni kussut, oli kolhu tai lipsahdus sitten miten pieni tahansa... se on hinta joka täytyy maksaa reilummasta leaderboardista.
Benjamin Buttoni ihmeellinen elämä.Oli mielenkiintoinen elokuva.
10.11 tulee Codi.Täällä on ennakkotilattu se jo.
Pottae kirjoitti 29.10.2009 15:18: Oh kräp.. Codi lähestyy..HYPP
Pottae wrote 10/29/2009 @ 15:18: Oh kräp.. Codi lähestyy..Ei!
SäPi
JANIchargedTT wrote 10/30/2009 @ 11:18: Rööperi tuli katsottua, ihan viihdyttävä.Sama.
Rööperi tuli katsottua, ihan viihdyttävä.