Forum - Recent Posts
Nunna Racing Team
#2 kaijanen
#3 jusbazon
Ihan GAY peli. En osta!
Megadeth - Hangar 18
Varmasti ostan, mutta en vielä.
Osaakos joku kellä tuo jo on kertoa mehevimmät uutuudet ja bonukset?
kurppak wrote 10/29/2009 @ 18:23: Noniin, kuka ostanut Hurri Tonin Ballaadit? Itse en vielä forzaamiselta ehdi... On kuulemma kyllä hyvä, laskuvarjot ja kaikki mukana.Tossa ostin pisteet ja lataus menossa. Emt lataako se nyt pelin aikana sitten.
Noniin, kuka ostanut Hurri Tonin Ballaadit? Itse en vielä forzaamiselta ehdi...
On kuulemma kyllä hyvä, laskuvarjot ja kaikki mukana.
TehBigBunny kirjoitti 29.10.2009 07:08: Dio - Last in Line - Egypt Mmmmmm ... wanha.Mutta aivan helkatin hyvä. Ei tosin voita Dion Dream Evil -albumia, joka on kyllä niin hyvä, että saa raavaankin miehen itkemään.
Joskus käytän joskus en... yleensä opettelen ratojen ajolinjoja haamun kanssa... huomaa paremmin että missä kohtii kannattaa hakea erilaista linjaa missä kohtii on tehny virheen :)
SIL0KKI kirjoitti 22.08.2009 13:42: laitoinpa tänne utelun kun en sopivampaakaan valmista aihetta löytänyt: eli suuri, suorastaan mahtipontinen kysymys kuuluu : ketkä hotläppää ilman haamu-autoa ja ketkä sen kanssa? huomasin just nyrrellä että heti kun haamuauto lähestyy tai jos se pirulainen menee ohi, niin pian on pusikossa. täytynee kai kokeilla ilman haamuautoa..Toki se haamu on aina kirittämässä:) vaikee sanoa että onko hyötyä, vai haittaa... On se hyvä siinä, ettie tarvi kelloa kytätä hotläpätessä(ja se aikahan unohtuu jo peliä ladatessa) Tosin peiliin vilkuilu pilaa kierroksen aika usein
Numero 74
IIPPONEN kirjoitti 29.10.2009 14:58: " Hyvää humppaa suomesta!!! ":http://www.youtube.com/watch?v=JrO_tgu3A48&feature=related AIVAN MAHTAVA BIISI!! :Dtotta!:D
np: Gigi D'agostino - The Riddle
Kyä.
Mukana messissä völjyssä.
Mulle #71 tai joku randomi.
Ilmottaudun mukaan.
Oh kräp.. Codi lähestyy..
Kuljettajamarkkinat odottavat jännittyneenä Kim.. eikun Petun ratkaisua.
" Hyvää humppaa suomesta!!! ":http://www.youtube.com/watch?v=JrO_tgu3A48&feature=related
AIVAN MAHTAVA BIISI!! :D
Team Rankat
#29 MrD St Jimmy
#128 Beza FIN
Diablo - Icaros -Bad Sign