Forum - Recent Posts
Meikäläinen on sitte #40, jos se minulle suodaan.
vaiski75 kirjoitti 13.10.2009 17:55:Finski fani kirjoitti 13.10.2009 17:46:IL3 kirjoitti 13.10.2009 13:33: Hitsi, ei ollu tullu vielä updatea Finskin deiteistä, ihan vaan sen takia kirjauduin, kun olisin tullut kurkkimaan, että lähtikö neito kahville. Noh, ehkä illemmalla voi kurkkia uudemman kerran. Ellei Finski ole sitten todellinen pelimies, jolloin update saattaa joutua odottamaan huomisaamuun :D=) Tänään oli vähän kiireistä, niin ei ehtiny käymään. Ja mä oon alkanu vähän miettii, että ku se on melko nuoren näkönen ja vielä harjottelija, niin voisko se olla alaikänen? Sillon se menee kyl mulle vähän liian nuoreks, vaikka itekki oon vasta 20. Saako alaikäset myyä tupakkaa ja alkoholituotteita,ku eihän ne saa niitä ostaakkaan? No joo, kahtellaan kahtellaan... ;)
vaiski75 kirjoitti 13.10.2009 17:55:Finski fani kirjoitti 13.10.2009 17:46:IL3 kirjoitti 13.10.2009 13:33: Hitsi, ei ollu tullu vielä updatea Finskin deiteistä, ihan vaan sen takia kirjauduin, kun olisin tullut kurkkimaan, että lähtikö neito kahville. Noh, ehkä illemmalla voi kurkkia uudemman kerran. Ellei Finski ole sitten todellinen pelimies, jolloin update saattaa joutua odottamaan huomisaamuun :D=) Tänään oli vähän kiireistä, niin ei ehtiny käymään. Ja mä oon alkanu vähän miettii, että ku se on melko nuoren näkönen ja vielä harjottelija, niin voisko se olla alaikänen? Sillon se menee kyl mulle vähän liian nuoreks, vaikka itekki oon vasta 20. Saako alaikäset myyä tupakkaa ja alkoholituotteita,ku eihän ne saa niitä ostaakkaan? No joo, kahtellaan kahtellaan... ;)
Finski fani kirjoitti 13.10.2009 17:46:IL3 kirjoitti 13.10.2009 13:33: Hitsi, ei ollu tullu vielä updatea Finskin deiteistä, ihan vaan sen takia kirjauduin, kun olisin tullut kurkkimaan, että lähtikö neito kahville. Noh, ehkä illemmalla voi kurkkia uudemman kerran. Ellei Finski ole sitten todellinen pelimies, jolloin update saattaa joutua odottamaan huomisaamuun :D=) Tänään oli vähän kiireistä, niin ei ehtiny käymään. Ja mä oon alkanu vähän miettii, että ku se on melko nuoren näkönen ja vielä harjottelija, niin voisko se olla alaikänen? Sillon se menee kyl mulle vähän liian nuoreks, vaikka itekki oon vasta 20. Saako alaikäset myyä tupakkaa ja alkoholituotteita,ku eihän ne saa niitä ostaakkaan? No joo, kahtellaan kahtellaan... ;)
hookkis112 kirjoitti 13.10.2009 17:51: Alaikäinen ei lain mukaan saa myydä kumpaakaan.Hjyvä! =)
Alaikäinen ei lain mukaan saa myydä kumpaakaan.
IL3 kirjoitti 13.10.2009 13:33: Hitsi, ei ollu tullu vielä updatea Finskin deiteistä, ihan vaan sen takia kirjauduin, kun olisin tullut kurkkimaan, että lähtikö neito kahville. Noh, ehkä illemmalla voi kurkkia uudemman kerran. Ellei Finski ole sitten todellinen pelimies, jolloin update saattaa joutua odottamaan huomisaamuun :D=) Tänään oli vähän kiireistä, niin ei ehtiny käymään. Ja mä oon alkanu vähän miettii, että ku se on melko nuoren näkönen ja vielä harjottelija, niin voisko se olla alaikänen? Sillon se menee kyl mulle vähän liian nuoreks, vaikka itekki oon vasta 20. Saako alaikäset myyä tupakkaa ja alkoholituotteita,ku eihän ne saa niitä ostaakkaan? No joo, kahtellaan kahtellaan... ;)
Huomenna vapaa päivä!!!
Paitsi yksi ISO mutta... hammaslääkäriin meno myös :(
RaabForRehab kirjoitti 13.10.2009 15:52:+1 Marilyn Manson - Personal JesusKnottyEme kirjoitti 13.10.2009 14:49: Viikate - Viina, Terva & Hauta+1
vaiski75 kirjoitti 13.10.2009 16:11: Kirves = Nipsu?!Nipsu - kirves = nipsu Kirves + Nipsu = nipsu Kirves / Nipsu = nipsu bunny + kirves = nipsu nipsu + nipsu = jotain hyvin pervoa.....
Kirves = Nipsu?!
KnottyEme kirjoitti 13.10.2009 14:49: Viikate - Viina, Terva & Hauta+1
Viikate - Viina, Terva & Hauta
^^ Ei tule bunnylle kylmä talvella :o
Tottahan se. Työkaverikin jo mainitsi, että pyhittää kyseisen koko viikonlopun vain Vortsalle, eikä lähde mihinkään :)
Tosin on siellä (epä)kivasti muutakin maksettavana tilistä kuin Vortsa, mutta that's life, partly.
Mitä itse hypettämiseen tulee vielä, niin olen kyllä onnistunut välttelemään sitä nyt viime päivinä hyvin. Pyrinkin olemaan "turhaan" innostunut, ettei tule makiaa mahan täyeltä. Riittää karkkipussista sitten vähän pidemmällekin ajanratoiksi.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1740416
Ei kannata Bunnyn Ruotsiin lähteä. :(
Northg7 kirjoitti 13.10.2009 14:06: Countdown alkaa nyt 10:stä. Itkun ja ilon päivä 23.10. Tili tuli, tili meni, Forza tuli.Sehän on ku laittais rahaa pankkiin,kun vortsan ostaa. Jää talvella monta kallista kapakkireissua tekemättä,kun vortsaan jumahtaa Pe-La iltaisin. :)
Countdown alkaa nyt 10:stä. Itkun ja ilon päivä 23.10. Tili tuli, tili meni, Forza tuli.
TehBigBunny kirjoitti 13.10.2009 13:39:AHHAHaoakdjskldsgjlkdj kisjdgoidjgi o:D:D:D::D:D:::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDIL3 kirjoitti 13.10.2009 13:33: Hitsi, ei ollu tullu vielä updatea Finskin deiteistä, ihan vaan sen takia kirjauduin, kun olisin tullut kurkkimaan, että lähtikö neito kahville. Noh, ehkä illemmalla voi kurkkia uudemman kerran. Ellei Finski ole sitten todellinen pelimies, jolloin update saattaa joutua odottamaan huomisaamuun :DTaisi vetkuttaa liian pitkää ja kävi klassiset. Larppinen vei sen naisen.
IL3 kirjoitti 13.10.2009 13:33: Hitsi, ei ollu tullu vielä updatea Finskin deiteistä, ihan vaan sen takia kirjauduin, kun olisin tullut kurkkimaan, että lähtikö neito kahville. Noh, ehkä illemmalla voi kurkkia uudemman kerran. Ellei Finski ole sitten todellinen pelimies, jolloin update saattaa joutua odottamaan huomisaamuun :DTaisi vetkuttaa liian pitkää ja kävi klassiset. Larppinen vei sen naisen.