Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 10.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

Pääkallo & luut-versio ilmestyy hetkenä minä hyvänsä sitten Bunny ottaa kivasti ennakkoa peliin. Kivasti ottaa ennakkoa.
RaabForRehab

RaabForRehab 10.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

Finski fani kirjoitti 10.10.2009 08:27: Ette kyllä usko tätä! Asken tuli posti, ja mitäköhän siellä oli? Paketti VPD:ltä, jossa oli FORZA 3!!! Miten voi olla mahollista? En valita, mut nyt pelaamaan --->
DUMBASS!!! :D
Finski fani

Finski fani 10.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

I Rabbit X3 FIN kirjoitti 10.10.2009 08:34:
Finski fani kirjoitti 10.10.2009 08:27: Ette kyllä usko tätä! Asken tuli posti, ja mitäköhän siellä oli? Paketti VPD:ltä, jossa oli FORZA 3!!! Miten voi olla mahollista? En valita, mut nyt pelaamaan --->
Ei posti kulje lauantaina.Eikä ole julkaistu vielä.
Aina kannattaa yrittää... =P Kokeilin vaan kuinka kauan kestää tulla ensimmäinen kommentti. xD
knoivari

knoivari 10.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

HUORAT JA ROSVOT!!!
Arsestaja

Arsestaja 10.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

Ei posti kulje lauantaina.Eikä ole julkaistu vielä.
Finski fani

Finski fani 10.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

Ette kyllä usko tätä! Asken tuli posti, ja mitäköhän siellä oli? Paketti VPD:ltä, jossa oli FORZA 3!!! Miten voi olla mahollista? En valita, mut nyt pelaamaan --->
Miqqe

Miqqe 10.10.2009 in Vitsit

Turkulaisen miehen vastapäätä junaan istahtaa isotissinen blondi > minihameessaan. Mies yrittää vältellä, mutta ei voi olla > tuijottamatta blondin reisin väliin. Mies huomaa ilokseen, > että blondilla ei ole ollenkaan alushousuja. > Blondi kuitenkin huomaa miehen puuhat ja kysyy: > "Katseletteko te minun pimpsaani?" > "Juu, olen pahoillani, " turkulainen sopertaa ja kääntää katseensa pois. > "Katselkaa pois vain, " blondi vastaa, "Itse asiassa olen > harjoittanut sitä paljon, katsokaas kun se antaa teille > lentosuukon." > Miehen hämmstykseksi fjöösä lähettää hänelle lentosuukon. > "Vau, mitä muuta se osaa?" mies kysyy innokkaana. > "Se osaa iskeä silmää," nainen vastaa. > Turkulainen tuijottaa pimpsaa, joka aivan selvästi iskee hänelle > "Istupa tähän viereeni," ehdottaa blondi ja taputtaa > kutsuvasti penkkiä. Turkulainen tottelee ja blondi kysyy, > "Haluaisitko työntää sinne pari sormea?" > "Ei ******** ! Osaako se VIHELT
villek00

villek00 10.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

I Rabbit X3 FIN kirjoitti 09.10.2009 22:43: http://www.xbox360achievements.org/game/forza-motorsport-3/achievements/ noihin atseihin luotan.En saanu suora linkitystä toimimaan. näköjään tuli sittenkin.
tuosta kun katsoo niin kyllä aika kepeästi tulee yli 100 gamescorea heti ekana päivänä :(
vaiski75

vaiski75 10.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

vaiski75 kirjoitti 07.10.2009 17:28: Imekää tätä: "virallinen autolista":http://forzamotorsport.net/en-us/ForzaMotorsport3/Carlist.aspx
Onko todellista että yksi ( minulle ainakin ) tärkeä auto puuttuu tuosta listasta? Tietääkö kukaan missä on RE-Amemiya RX-7, kun eikös se ollut varmistettu auto jossain vaiheessa?!
TehBigBunny

TehBigBunny 10.10.2009 in Yleinen v*tutus topic

Tana kun korpeaa. Lavvantai aamu ja heräsin kello 0750. Olisi voinnut nukkua vaikka iltapäivään mutta ei saatama pitää herätä ennen kahreksaa. Nukkumatti saa selkäänsä kun ensi kerralla tavataan baarissa !
TehBigBunny

TehBigBunny 10.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

Kaverilla oli liikaa aikaa. "FM2 PI vs FM3 PI":http://i38.tinypic.com/2hpsldi.jpg
Arsestaja

Arsestaja 09.10.2009 in PPPP

Ja niiden kostot.
Arsestaja

Arsestaja 09.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

http://www.xbox360achievements.org/game/forza-motorsport-3/achievements/ noihin atseihin luotan.En saanu suora linkitystä toimimaan. näköjään tuli sittenkin.
Pottae

Pottae 09.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

"Omgosh":http://www.justin.tv/clip/cf026683a726924e
Schimanski76

Schimanski76 09.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

Mulle tulee se Forza 3 LCE-MG-B versio. Siinä on mukana Michael Galatin ajohaalarit ja Bentley-logolla koristetut pitkät kalsarit.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

SIL0KKI kirjoitti 09.10.2009 21:03:
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 09.10.2009 19:51: kyllä ne varmasti on samat.
ookoota. tiimikaveri tilasi normiversion eli siinähän joutuu ms-pojoilla ostelemaan noi rassit ja jos oikein ymmärsin niin kuukausittain tulee uusia rasseja joita saa ms-pojoilla, vai oikeuttaako toi VIP että ne saa halvemmalla tai peräti ilmaiseksi? udellaan vielä lisää : mikä toi VIP itseasiassa on? rautalankaa silo-sedälle vääntäkää :)
Sitä ei ole vielä missään sen suuremmin selitelty. Tulee siis LCE:n mukana mutta olen ymmärtänyt että se statuksen voi saada jatkossa muullakin tavalla kuin ostamalla. VIP:it saattavat saada jotain spesiaaliautoja myös myöhemmässä vaiheessa tai sitten ei. // Mä halusin vaan pelin ja avaimenperän :)
SIL0KKI

SIL0KKI 09.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

I Rabbit X3 FIN kirjoitti 09.10.2009 19:51: kyllä ne varmasti on samat.
ookoota. tiimikaveri tilasi normiversion eli siinähän joutuu ms-pojoilla ostelemaan noi rassit ja jos oikein ymmärsin niin kuukausittain tulee uusia rasseja joita saa ms-pojoilla, vai oikeuttaako toi VIP että ne saa halvemmalla tai peräti ilmaiseksi? udellaan vielä lisää : mikä toi VIP itseasiassa on? rautalankaa silo-sedälle vääntäkää :)
knoivari

knoivari 09.10.2009 in PPPP

HUORAT JA ROSVOT!
TehBigBunny

TehBigBunny 09.10.2009 in PPPP

Kivasti on perjantai ilta mennyt laserilla kiekkoja piirrellen :( Samsung on paska maa !
Arsestaja

Arsestaja 09.10.2009 in Forza Motorsport 3 Hype ... jatkuu

kyllä ne varmasti on samat.