Forum - Recent Posts
Teemahan kuuluu mukaan jos on varannut LE:n.
Kiitos.
Oi Migge,sinä nuori ja komea Sokratemainen uros,
mun Audi-aika on ihan ketuillaan sun tilastoissa. :)
Aika nopeasti on tuo demo nähty,vajaan tunnin varmaan jaksoi ajaa yhteensä.
Viidellä autolla samaa rataa ympäri 2 kierrosta,siinä kaikki.
Hyvähän se tietty oli,että sai tulevasta pelistä hieman tuntumaa.
Jos Galati olisi ollut vastassa,niin ajaisin 24/7 pelin ilmestymiseen asti.
Jostain luin,että kakkosen demossa ajotuntuma oli helpompi kuin itse pelissä.Pitää toivoa,että pitäisi kutinsa myös tämän pelin suhteen.
Ihan hyvällä fiiliksellä kuitenkin peliä odotan. :)
2h latautunu ja 53% tullut :D Taitaa pelaaminen jäähä sunnuntaihin..
Official Turn 10 Demo Comments Thread. Information about Leaderboards.
This is our official thread for your comments about the demo, avatar clothing and the new premium theme is now available on the marketplace.
Leaderboards, we are currently working on getting the online leaderboards up and running. They will be a part of the demo we just need to get them implemented.
For those of you wondering what the New Premium Theme looks like I will be updating this post shortly with some screenshots of the new theme.
Thanks everyone.
Eli Scoreboardit tulloo..
Mini Cooper '09:
01:15.763
Lancer EVO X:
01:12.346
California:
01:09.774
R8 5.2 FSI Quattro:
01:06.626
#80 Flying Lizard 911 GT3-RSR:
1:00.321
Kaikki ilman apuja.
Sain evo X:n kaks kertaa katon kautta ympäri :D
Kyllä se vaan menee mukkelis makkelis mutta eipä mee juuri sen kummempaan kuntoon kun kakkosessakaan.
e/ 8 auton kolarisuma, jossa kaikki autot päreiksi ja kolme lensi katolleen nurmikolle :D
Kuvan kun oisi saanut :(
Warcryn kanssa samoilla linjoilla eli rata-autoihin lisää rätinää ja pauketta.
Schimanski76 kirjoitti 24.09.2009 15:10:SIL0KKI kirjoitti 24.09.2009 14:58:Ei pääse liveen pelaamaan,mutta jostain syystä mulla lagaa aina ihan perkeleesti kun joku kirjautuu sisään.Schimanski76 kirjoitti 24.09.2009 14:46:tä, pääseekö tässä onlineen pelaamaan, en löytänyt mistään semmoista valikkoa?? jos ei pääse niin toi oli mun osalta tossa. muutama rassi ja yksi rata ei jaksa yhtä kertaa kauempaa kiinnostaa, takaisin kakkoseen meneepi silo..SIL0KKI kirjoitti 24.09.2009 14:43: yksinpeli nykii ihan tolkuttomasti. (ainakin mulla) 10 kertaa pehemmin kuin kakkosessa.Sama ongelma oli mulla,aina kun joku kirjautui sisään liveen/tuli/lähti partystä niin hirveä lagi päällä.Kokeile offlinessä.
SIL0KKI kirjoitti 24.09.2009 14:58:Ei pääse liveen pelaamaan,mutta jostain syystä mulla lagaa aina ihan perkeleesti kun joku kirjautuu sisään.Schimanski76 kirjoitti 24.09.2009 14:46:tä, pääseekö tässä onlineen pelaamaan, en löytänyt mistään semmoista valikkoa?? jos ei pääse niin toi oli mun osalta tossa. muutama rassi ja yksi rata ei jaksa yhtä kertaa kauempaa kiinnostaa, takaisin kakkoseen meneepi silo..SIL0KKI kirjoitti 24.09.2009 14:43: yksinpeli nykii ihan tolkuttomasti. (ainakin mulla) 10 kertaa pehemmin kuin kakkosessa.Sama ongelma oli mulla,aina kun joku kirjautui sisään liveen/tuli/lähti partystä niin hirveä lagi päällä.Kokeile offlinessä.
Minin ajat lisätty edelliseen viestiin.
e: Mitsun ajat samoin.
Miqqe kirjoitti 24.09.2009 14:40: North ja Bunny, ymmärsinkö oikein, että ette käyttäneet kytkintä?Hölmöjä ootte ku raakana vaihdatte! LAATIKKOHAN SIIN
Schimanski76 kirjoitti 24.09.2009 14:46:tä, pääseekö tässä onlineen pelaamaan, en löytänyt mistään semmoista valikkoa?? jos ei pääse niin toi oli mun osalta tossa. muutama rassi ja yksi rata ei jaksa yhtä kertaa kauempaa kiinnostaa, takaisin kakkoseen meneepi silo..SIL0KKI kirjoitti 24.09.2009 14:43: yksinpeli nykii ihan tolkuttomasti. (ainakin mulla) 10 kertaa pehemmin kuin kakkosessa.Sama ongelma oli mulla,aina kun joku kirjautui sisään liveen/tuli/lähti partystä niin hirveä lagi päällä.Kokeile offlinessä.
SIL0KKI kirjoitti 24.09.2009 14:43: yksinpeli nykii ihan tolkuttomasti. (ainakin mulla) 10 kertaa pehemmin kuin kakkosessa.Sama ongelma oli mulla,aina kun joku kirjautui sisään liveen/tuli/lähti partystä niin hirveä lagi päällä.Kokeile offlinessä.
yksinpeli nykii ihan tolkuttomasti. (ainakin mulla) 10 kertaa pehemmin kuin kakkosessa.
Schimmyn aikoja,päivittyy hiljalleen,kun ajat paranee.Ei kytkintä,avut pois.
Mini - 1:14,374
Mitsu - 1:11,855
Audi - 1:05,957
Ferrari - 1:08,919
North ja Bunny, ymmärsinkö oikein, että ette käyttäneet kytkintä?
djrunkkari kirjoitti 24.09.2009 14:14:Näin yksi Operaattori lupaili Forzan foorumilla, nimeä en nyt muista..vaiski75 kirjoitti 24.09.2009 14:05: E: Scoreboardit tulee myös demoon lähipäivinä..Onko muka tulos?
Lähtö on paska, taas pitää kattoa kummaa kameran pyörimistä ja sitten POOF lähdetäänkin. Muuten 'hyvä hyvä'