SIL0KKI
23.09.2009 in
Yleinen v*tutus topic
kirves kirjoitti 23.09.2009 17:06:
Reset-nappi palauttaa modeemin tehdasasetuksiin, eli ei se mitään riko - älkää hätäilkö. Jos kyseessä on WLAN-purkki, niin netti on sitten taas vapaasti naapureiden käytettävissä. Toki sen voi jälleen suojata, mutta ei se kannata.
totta mut tos ohjees oli että jos sitä ei pidä pohjassa(=palauta tehdas-asetuksia) vaan vähän "hipaisee" sitä, purkki sekoaa. mulla oli tos kaikki auki, ilmeisesti toi resetointisekoitus jotenkin palattaa sen siihen tilaan mihin se on eka kertaa säädetty. tarkistin vielä huvikseni : kutosportti oli jossain hevonkuusen asetuksissa, reset-klikkauksen jälkeen 0/100 + Bxxx säädetty, niinkuin puusee-gurukaverini ton joskus sääti että saapi poxin ja puuseen yhdyntään. toinen vaihtoehto on että toi resetointisekoitus on hölynpölyä ja tehdasasetukset sallii boxin ja puuseen jutustelen. jälkimmäinen kuulostaa uskottavammalta toi kikka kuulosti niin hölynpölyltä mut on se 2 kertaa toiminut.
SIL0KKI
23.09.2009 in
Forza Motorsport 3 Demo
räjähtääköhän mikkisoftan servut ja koko amerikka posahtaa ketjureaktion seuraksena kun miljoonia ihmisiä lataa demoa samaan aikaan :)
muistaakseni noi toi tulee puolilta päivin(?) huhhuh, tätä on kyl odotetettu. pääsee edes vähän maistamaan mitä on tulossa :)
Northg7
23.09.2009 in
Youtuben videot
"Täältä":http://www.youtube.com/user/TopGear#play/user/749D193FC1F05731 löydät kootusti Top Gear Challenget.
Loistavaa viihdettä illan kuluksi.
a) valitse haluamasi video
b) valitse high quality
c) valitse full screen
d) Nauti.
SIL0KKI
23.09.2009 in
Mitä muuta pelaat?
portal :testchamber 19, se kohta jossa mennään tulimereen ja pitää tehdä reikä seinään ja hypätä siitä. *ei jumaalauuuta, lääkkeet!*
n viikon pidin taukoa, tää yhteenlaskettuna 4 päivä kun yritän juutuubin ohjeiden mukaan siitä pompata. orange boxilla pelasin tän läpi mut tää saamarin ämmä ei vaan hyppää läheskään yhtä pitkälle kuin OB-versiossa niin aattelin juutuupista tarkistaa että onko tossa joku uusi kikka millä tosta mennään/vai oonko liian tyhmä (no sehän on kaikkien tiedossa=oon) :)
Nipsuhuuli
23.09.2009 in
PPPP
RaabForRehab kirjoitti 23.09.2009 18:35:
Muutto meni YLL
RaabForRehab
23.09.2009 in
Forza Motorsport 3 Demo
LOL joku demo. pitääkin virittää boksi kiinni, että saa huomenna laittaa lataukseen..
RaabForRehab
23.09.2009 in
PPPP
Muutto meni YLL
Pottae
23.09.2009 in
PPPP
djrunkkari wrote 09/23/2009 @ 17:40:
*23.09.2009 18:13 jos sullakin on jotain vitun sanomista mulle niin tuu suoraan kommentoimaan mulle äläkä siel larppinen vie sun naiset ryhmässä irvaile mulel kuule kun kerta et mua tunne!!!!!!!!!!!*
:'(
"Larppinen ei viekkään sun naisia -yhteisö"
djrunkkari
23.09.2009 in
PPPP
*23.09.2009 18:13 jos sullakin on jotain vitun sanomista mulle niin tuu suoraan kommentoimaan mulle äläkä siel larppinen vie sun naiset ryhmässä irvaile mulel kuule kun kerta et mua tunne!!!!!!!!!!!*
:'(
djrunkkari
23.09.2009 in
Forza Motorsport 3 Demo
en edes viitti kokeilla rattia :
Nipsuhuuli
23.09.2009 in
Forza Motorsport 3 Demo
Huomenna pitää tehdä taas rattiviritys ja kokeilla demoa ensiksi ratilla !
IL3
23.09.2009 in
Call of Duty: World at War
OK, käyn partsilla ja tuun liveen, laitan MW:n päälle ja luon lobbyn sekä lähettelen inviä.
Laittakaapa mulle fr:ää, jos ette mun listoilla vielä ole, ok?
Finski fani
23.09.2009 in
PPPP
Jesh! sain nyt sen koodin hyvin toimii. Huuto.net oli kussu jotenkin, ettei "Quzu" ollut saanu mun ostoa, mutta hoitui hyvin kun lähetin sen meiliin postia...
Pitää käyttää tosiaan jatkossakin tätä... =)
IIPPONEN
23.09.2009 in
Forza Motorsport 3 Hype
Nipsuhuuli kirjoitti 23.09.2009 16:08:
IL3 kirjoitti 22.09.2009 16:05:
Eiköhän ne pistä ainakin 180sx:n ja uuden GT-R:n __eri__ DLC-paketteihin :)
Piti käydä googlettamassa kuvia, että mikä auto on 180sx, kun en tiennyt. Kun kuvat ilmestyivät ruutuun, niin ensimmäinen ajatus oli: "Hyi vittu !" Aika hypetetty auto tuo 180sx on, kun katsoo, kuinka ruman näköinen kottero se on. :S
WTF!!!! Nipsu ei ymmärrä autojen päälle... omasta mielestä ehkä nätein nissan mitä on tehny :P
Jupe San
23.09.2009 in
Forza Motorsport 3 Hype
"TUKSU POIS SUOMESTA!!!!":http://www.youtube.com/watch?v=C1AhH3wYYjs
Makau
23.09.2009 in
IL3 kirjoitti 23.09.2009 15:07:
Onko ketään tulossa mukaan jos pelais tänään Call of Dutya?
Modern Warfare tai World at War, kumpi vaan käy, jos privalobby?
Mä pelailisin noin puol seiskasta noin puol kymppiin..
MW:s messis kuten aina, jos vaan porukkaa saadaan tarpeeks messii.
Makau
23.09.2009 in
PPPP
Northg7 kirjoitti 23.09.2009 15:54:
Joskus oon ihmetellyt (itsekin kyseiseltä ostanut), miten tyyppi voi myydä noita noin paljon noinkin edullisesti. Ja jo pidemmän aikaa. Joka tapauksessa se saa niitä tyyliin loputtomiin. Tiä vaikka itse Mikkisoftalla töissä..
PS. Boxille näköjään joku päivitys tullut... Tuossa se latailee.
Jenkeis 12kk maksaa joku hieman alle 30
Nipsuhuuli
23.09.2009 in
Forza Motorsport 3 Hype
IL3 kirjoitti 22.09.2009 16:05:
Eiköhän ne pistä ainakin 180sx:n ja uuden GT-R:n __eri__ DLC-paketteihin :)
Piti käydä googlettamassa kuvia, että mikä auto on 180sx, kun en tiennyt. Kun kuvat ilmestyivät ruutuun, niin ensimmäinen ajatus oli: "Hyi vittu !" Aika hypetetty auto tuo 180sx on, kun katsoo, kuinka ruman näköinen kottero se on. :S
Northg7
23.09.2009 in
PPPP
Joskus oon ihmetellyt (itsekin kyseiseltä ostanut), miten tyyppi voi myydä noita noin paljon noinkin edullisesti. Ja jo pidemmän aikaa. Joka tapauksessa se saa niitä tyyliin loputtomiin. Tiä vaikka itse Mikkisoftalla töissä..
PS. Boxille näköjään joku päivitys tullut... Tuossa se latailee.
Pottae
23.09.2009 in
Jos privamätöt saadaan aikaseks niin inviä vaan. Boxi auki tuossa, kun TopGearia kahtelen.. :---)