Forum - Recent Posts

RaabForRehab

RaabForRehab 18.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

IL3 kirjoitti 18.08.2009 13:30: TE3 siis Raabikselle! :) No on tolla ainakin 52:sia Tsukuballa ajettu, joten potentiaalia on. Jäinkö (Apparalta) velkaa jostain? Sori, on täysin unohtunut :/
Et oo velkaa! :D Mut kiva reissu oli ja kyydissä ei varmaan ollu valittamista? ;)
teemu1337

teemu1337 18.08.2009 in Trials HD Ennätykset

TurboDr1fter kirjoitti 18.08.2009 14:25: Ostin itekki tämän sunnuntaina. Hauskalta vaikutti, tänään pääsee taas pelaa.
Mutta late pysyy sitten poissa lentomäestä, eikös juu? ;)
TurboDr1fter

TurboDr1fter 18.08.2009 in Trials HD Ennätykset

Ostin itekki tämän sunnuntaina. Hauskalta vaikutti, tänään pääsee taas pelaa.
IL3

IL3 18.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

RaabForRehab wrote 08/18/2009 @ 10:40: ¤Experin Tsukuba Express 3 Evo X (LE) Tämän haluaa Raabinen! Saisi vielä harjoitella vanhalla Forzalla Tsukuban kiemuroita jotka ovat lähes joka kisassa jättäneet minut pois pistesijoilta tähän mennessä. Ja olenhan kaikessa yksinkertaisuudessaan aika hyvä jätkä! :D Ja IL3 taitaa olla jotain pystyssä meidän Apparan reissusta ;)
TE3 siis Raabikselle! :) No on tolla ainakin 52:sia Tsukuballa ajettu, joten potentiaalia on. Jäinkö (Apparalta) velkaa jostain? Sori, on täysin unohtunut :/
IL3

tappileipa wrote 08/18/2009 @ 12:20: mulle harvinaisia ;D niiku ennemmi sanoin(siis jos viittit antaa, en mä niitä oo myymäs/antamas kenellekkää:D) ajais sen aikaa ku FM2:sta pelaa ja poistukoon vaikka 3:n tullessa FM2 Saven mukana..tai sit jos jollekki niistä ymmärtävälle saa antaa ni sitte silleen. :)
Siis antaa saa, mutta ei myydä.
SIL0KKI

SIL0KKI 18.08.2009 in Yleinen v*tutus topic

TehBigBunny kirjoitti 18.08.2009 09:00:
Schimanski76 kirjoitti 17.08.2009 20:06: Laatikot. Puiset laatikot. Ihan väärään paikkaan laitetut laatikot. Ne minua on tänään vituttanut aivan suunnattoman paljon. Vitun typerät laatikot. Moottorisahalla ne saatanan laatikot jyystän tuhannen pillun päreiksi.
Vainajia Shimmy kovin vähän kunnioittaa ...
siellä se öisin pentagrammikoru kaulassa hautakiviä kaatelee ja törkeyksiä huutelee. ties mitä on shimmyllä vaatekaapisssa :)
tappi

tappi 18.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

mulle harvinaisia ;D niiku ennemmi sanoin(siis jos viittit antaa, en mä niitä oo myymäs/antamas kenellekkää:D) ajais sen aikaa ku FM2:sta pelaa ja poistukoon vaikka 3:n tullessa FM2 Saven mukana..tai sit jos jollekki niistä ymmärtävälle saa antaa ni sitte silleen. :)
TehBigBunny

TehBigBunny 18.08.2009 in PPPP

Mun hirvi karkasi.
RaabForRehab

RaabForRehab 18.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

¤Experin Tsukuba Express 3 Evo X (LE) Tämän haluaa Raabinen! Saisi vielä harjoitella vanhalla Forzalla Tsukuban kiemuroita jotka ovat lähes joka kisassa jättäneet minut pois pistesijoilta tähän mennessä. Ja olenhan kaikessa yksinkertaisuudessaan aika hyvä jätkä! :D Ja IL3 taitaa olla jotain pystyssä meidän Apparan reissusta ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 18.08.2009 in Yleinen v*tutus topic

Schimanski76 kirjoitti 17.08.2009 20:06: Laatikot. Puiset laatikot. Ihan väärään paikkaan laitetut laatikot. Ne minua on tänään vituttanut aivan suunnattoman paljon. Vitun typerät laatikot. Moottorisahalla ne saatanan laatikot jyystän tuhannen pillun päreiksi.
Vainajia Shimmy kovin vähän kunnioittaa ...
IL3

Makau wrote 08/18/2009 @ 07:59:
IL3 kirjoitti 18.08.2009 06:39: On noi "spesiaali-autot" varattu kyllä ihan eri järjestyksessä, kuin mitä aluksi veikkasin :) Eipä sillä että mikään niistä hidas tai ruma olisi. Tuning Marketplacella ne olis mennyt jo. Jos ei halukkaita ottajia löydy, lahjoitan ne fm.netissä. Vielä niitä on varaamatta, löytyykö halukkaita omistajia täältä FRC:n puolelta? Lista autoista ja jo varatut löytyy viesteistä tossa ylempänä.
No kyllähän niitä vastaan voin ottaa :) Oon nyt vaan liian vittuuntunut (kiitos ruotin kokeiden..) keksimään mitään järkevia ja hienoja perusteluita.. Niin ja kiitos myös niist S-luokan autoist, mitä laitoit :) Se Gearboxin R32 meni kyl varmaa uudeks lemppariks S-luokkaa. Kuvia voisin laittaa vaikka viel tänää illemmal, jos vaan muistan :)
Se on Exclusive auto, niitä jaettiin muistaakseni rajoitetun ajan GB:n foorumin kautta.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 18.08.2009 in Yleinen v*tutus topic

jupe kirjoitti 18.08.2009 07:58: Työt jatkuu jouluun saakka todennäkösesti!!! JIPIIIIIIIIIIIII!!! E: oho väärä topici
Mutta eikös se ole niin, että Herrat tekisi kaikki työt, jos työnteko olisi mukavaa ?!? :)
Makau

Makau 18.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

IL3 kirjoitti 18.08.2009 06:39: On noi "spesiaali-autot" varattu kyllä ihan eri järjestyksessä, kuin mitä aluksi veikkasin :) Eipä sillä että mikään niistä hidas tai ruma olisi. Tuning Marketplacella ne olis mennyt jo. Jos ei halukkaita ottajia löydy, lahjoitan ne fm.netissä. Vielä niitä on varaamatta, löytyykö halukkaita omistajia täältä FRC:n puolelta? Lista autoista ja jo varatut löytyy viesteistä tossa ylempänä.
No kyllähän niitä vastaan voin ottaa :) Oon nyt vaan liian vittuuntunut (kiitos ruotin kokeiden..) keksimään mitään järkevia ja hienoja perusteluita.. Niin ja kiitos myös niist S-luokan autoist, mitä laitoit :) Se Gearboxin R32 meni kyl varmaa uudeks lemppariks S-luokkaa. Kuvia voisin laittaa vaikka viel tänää illemmal, jos vaan muistan :)
Jupe San

Jupe San 18.08.2009 in Yleinen v*tutus topic

Työt jatkuu jouluun saakka todennäkösesti!!! JIPIIIIIIIIIIIII!!! E: oho väärä topici
villek00

villek00 18.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

IL3 kirjoitti 18.08.2009 07:20:
villek00 wrote 08/18/2009 @ 06:55: Pist tulee vaan mulle niitä autoja :) Vaikka eilenkin niitä jo napsahteli :)
Laitetaan :) Pitänee katsoa jos tänään illemmalla kerkiäis jakaa lisää autoja. Mites, eikö Villeä kiinnosta mikään noista erikoislistan autoista?
Ville on liian laiska tutkimaan mikä on hieno, ja mikä ei, joten olen kaikki ruokainen ja ulkoinen epäsäännöllisesti :)
IL3

villek00 wrote 08/18/2009 @ 06:55: Pist tulee vaan mulle niitä autoja :) Vaikka eilenkin niitä jo napsahteli :)
Laitetaan :) Pitänee katsoa jos tänään illemmalla kerkiäis jakaa lisää autoja. Mites, eikö Villeä kiinnosta mikään noista erikoislistan autoista?
villek00

villek00 18.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

Pist tulee vaan mulle niitä autoja :) Vaikka eilenkin niitä jo napsahteli :)
IL3

On noi "spesiaali-autot" varattu kyllä ihan eri järjestyksessä, kuin mitä aluksi veikkasin :) Eipä sillä että mikään niistä hidas tai ruma olisi. Tuning Marketplacella ne olis mennyt jo. Jos ei halukkaita ottajia löydy, lahjoitan ne fm.netissä. Vielä niitä on varaamatta, löytyykö halukkaita omistajia täältä FRC:n puolelta? Lista autoista ja jo varatut löytyy viesteistä tossa ylempänä.
SIL0KKI

SIL0KKI 17.08.2009 in Yleinen v*tutus topic

tottapuhuen pinna kireellä ton perkeleen loton kanssa. en saatana moista järkkää uusiksi, jokunen ulkomaan elävä soutaa ja huopaa jo toista ellei kolmatta päivää että lähetänkö rassin vai en. laitoinpa viestin että pidä rassis jos se on niin saatanan hankalaa päättää. hohhoh, taidanpa piruillessani vähän muutella lopputuloksia ettei tyhjät lupaajat saa kuin jonkun tuunamattoman paskan :) ilkeäksi heittydyn, hetken mielijohteesta. L
Arsestaja

Arsestaja 17.08.2009 in PPPP

onko kaikki hyvin?no eihän meillä.