Forum - Recent Posts

djrunkkari

djrunkkari 17.08.2009 in scoreboardeista...

taas ajeltu yks timetriaali :p
TehBigBunny

TehBigBunny 17.08.2009 in scoreboardeista...

Mie koitan kyllä vielä iskeä takaisin, mahdollisesti jos/ja kun uusi ratti tulee.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.08.2009 in scoreboardeista...

Jep, mulla alkaa olla "helpot" pisteet kerättynä, kun tuo Nyrre ei oikein nappaa varsinkaan millään muskelihirviöillä. Muualla ei taida hirveitä parannuksia olla enää tarjolla...
Schimanski76

Schimanski76 17.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

Kiitoksia Ilelle pirsseistä. :) Voisin lahjoittaa ne tuohon Silokin autolottoon,jos sulle sellainen järjestely sopii?
Schimanski76

Schimanski76 17.08.2009 in scoreboardeista...

TeroKortelainen kirjoitti 17.08.2009 05:32: Jaahas, Tampereen herruus vaihtui ainakin hetkellisesti tuolla No-Assist-puolella ;)
:) Annan sun pari päivää juhlia,sitten puen ajohaalarit päälle ja laitan forzastatsit uuteen ja parempaan järjestykseen.
Hookkis

Hookkis 17.08.2009 in SM-sarja kausi 5: Kisa kommentit

Aika-ajot meni tosiaankin hyvin, neljäs sija. Kisan lähtö meni hyvin ei kolissut ja ekat kierrokset varmaa ajoa seiniä varoen. Sitten kierroksella 7 liikaa moottorijarrutusta ja kone hajoaa vähän, näinollen varikkopysähdys tehdään jo kierroksella 8. Loppu kisa menee hiljaa körötellessä tasaista 57 sek aikoja..
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 17.08.2009 in SM-sarja kausi 5: Kisa kommentit

Aika-ajo: Tavoitteena oli päästä A-finaaliin ja ajo sujuikin ongelmitta. Pääsin oman PB:n tuntumaan ja tuloksena oli aika-ajon viides sija. Hienoa oli, että tallin kaikki kuskit pääsivät A-finaaliin, hookkis oli neljäs ja runkkari kahdeksas. Kisa: Lähtö sujui, kuten odotinkin. Warcry pääsi lähdön yhteydessä livahtamaan edelle, mutta pääsin puolestaan kuittaamaan Petun. Eka stintti oli pitkälti hookkiksen perässä ajoa, kunnes noin kierroksella 7 hookkis vaurioitti moottoriaan ja pääsin hookkiksen edelle, ja hookkis meni varikolle. Parin kierroksen päästä kurppak tuli mun ohi pienen ajovirheeni avittamana (pahaa sivuluisua 90 asteen mutkassa) ja karkasi horisonttiin. Pian olin Mudinskin perässä, ja takasuoralla ollessani imussa Mudinskin auto tarraa johonkin saumaan ja pyörähtää rajusti. Olin onneksi hereillä ja kerkesin reagoida ja väistää. Jos olisin ollut 0,2 sekuntia myöhässä, niin olisin varmaan törmännyt Mudinskiin 260 km/h vauhdilla. Varikkokäynnin jälkeen palasin juuri hookkiksen eteen. Pääsin kuitenkin hookkikselta karkuun, koska hookkis varmisteli lopun aikaa. Olin lopulta neljäs. Tulos oli kaiken kaikkiaan hyvä meidän tallille, sillä hookkis oli viides ja runkkari kuudes.
Makau

Makau 17.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

IL3 kirjoitti 17.08.2009 05:38:
tappileipa wrote 08/16/2009 @ 17:47: jos jotai hondia on nii voisin ostaa:D
Joku Civic lähti jo jollekkin, en muista että kenelle, mutta on tallissa ainakin pari upeaa S2000 Hondaa. Toinen niistä on Gearboxin Repsol, josta en voi luopua, mutta ehkä mä sen toisen, AutoArtin upean S2000:n voin lähettää. Rahaa en tahdo.
Mulleppa tais Civicci tulla :) Kiitoksia!
IL3

IL3 17.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

tappileipa wrote 08/16/2009 @ 17:47: jos jotai hondia on nii voisin ostaa:D
Joku Civic lähti jo jollekkin, en muista että kenelle, mutta on tallissa ainakin pari upeaa S2000 Hondaa. Toinen niistä on Gearboxin Repsol, josta en voi luopua, mutta ehkä mä sen toisen, AutoArtin upean S2000:n voin lähettää. Rahaa en tahdo.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.08.2009 in scoreboardeista...

Jaahas, Tampereen herruus vaihtui ainakin hetkellisesti tuolla No-Assist-puolella ;)
PetuK

PetuK 16.08.2009 in SM-sarja kausi 5: Kisa kommentit

Mudinski kirjoitti 16.08.2009 20:16: Päin persettä meni Nyy jörkki. Oma kisa ei luistanut. Ok aika-ajo... kierroksella 13 ( ? ) se sitten tapahtui. Jotenkin se vaan otti seinnästä kimmoketta ja Nipsu onnistui väistämään. Mutta, Petuk ei. Itselleni ei oikein tuossa hitissä tullut damagea, mutta Petulle sitäkin enemmän. Mudinski on hyvin hvyin hyvin pahoillaan PetuK... :(
Eiköhän se ihan oma töppi ollut etten nähnyt autoa, joka oli niinkin hankalasti havaittavissa kuin tiellä poikittain... Kuten tuolla jo jonnekin vuodatin, ei paljon kannattais näköjään telemetrioita vilkuilla :)
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 16.08.2009 in PPPP

Bolt on äijä!
Mudinski

Mudinski 16.08.2009 in PPPP

Lähtö ei onnistunut Boltil... Meneehän tuo ny alle 9.5...
Mudinski

Mudinski 16.08.2009 in SM-sarja kausi 5: Kisa kommentit

Päin persettä meni Nyy jörkki. Oma kisa ei luistanut. Ok aika-ajo... kierroksella 13 ( ? ) se sitten tapahtui. Jotenkin se vaan otti seinnästä kimmoketta ja Nipsu onnistui väistämään. Mutta, Petuk ei. Itselleni ei oikein tuossa hitissä tullut damagea, mutta Petulle sitäkin enemmän. Mudinski on hyvin hvyin hyvin pahoillaan PetuK... :(
Mudinski

Mudinski 16.08.2009 in IL3n Autotallin siivous.

Juu kiitoksia kieseistä täältäkin päin. Muutama A-luokkalainen oli saapunut talliin. Huomenna voisi testailla/ottaa kuvia.
Schimanski76

Schimanski76 16.08.2009 in PPPP

ariko kirjoitti 16.08.2009 19:48: *9.58*
Jäbät juoksi kowaa!!!
Jupe San

Jupe San 16.08.2009 in PPPP

tuli kahessa.
LeetPotta

LeetPotta 16.08.2009 in PPPP

Nyrrel meni *409km/h*
ariko

ariko 16.08.2009 in PPPP

*9.58*
Splat Number1

Splat Number1 16.08.2009 in PPPP

Ei perkele! Ei pitäis ryypätä ku huomenna kouluu... Mutta minkäs sille mahtaa :D