Forum - Recent Posts
Talli: Team NoobTroop (TNT)
Kuskit: T0TTI87 #52
Auto: 2006 Chevrolet Corvette Z06
T0TTI87 #52
Ac3Way kirjoitti 15.08.2009 06:25: Viikon verran ollut kipeenä, maantaina voisi mennä veksiin. Vaikuttaisi olevan kurkkuputken tulehdus. Vituttaa tämmöiset heikot äijät, saatana!Possuflunssa sulla on....
Oli ihan pakko ostaa. En vielä ainakaan ole katunut päätöstä.
Ruvetkaas poijjaat vääntämään ratoja, niin päästään kattomaan millasia ollaan saatu aikaan.
Viikon verran ollut kipeenä, maantaina voisi mennä veksiin. Vaikuttaisi olevan kurkkuputken tulehdus. Vituttaa tämmöiset heikot äijät, saatana!
5.50 herätys, yleensä tosin herään 5min ennen herätystä.
Northg7 kirjoitti 14.08.2009 21:54: Koska olen Simon Baker aka The Mentalist.ITE OOOT ! ... eiku.
Koska olen Simon Baker aka The Mentalist.
Northg7 kirjoitti 14.08.2009 21:39: Ipi Loven saunatontut siellä tainneet kompastella vain? :) Liikaa tervaa laitoit löylyveteen ehkä heidän makuun..Voi olla.... MUTTA MIST
Ipi Loven saunatontut siellä tainneet kompastella vain? :) Liikaa tervaa laitoit löylyveteen ehkä heidän makuun..
kirves kirjoitti 14.08.2009 20:02: Juu joo, mä tuun kans saunomaan nyt...Ai tekös te sinne saunaan menitte rymistellen! Tulin juuri saunasta ja heti rupesi kuulumaan saunanpuolelta hirveä ryminä.... ettekai te tytöt tappele siellä?
102km:n motopärräilyt heitetty ja kohta saunaan, me like.
Meni hetki saada tuo schimanskin 190,xx rikki mutta menihän se.
Tulos ei tosin tyydytä joten pitää vielä parantaa.
e. On nuo e*X*treme-radat vaan hauskoja.
Goin' Up:ia koitin ---> taisi tulla jotain 260+ faulia.
Meinasi ohjain lähteä.
Raabi tietänee radan ;)
5.50 paitsi sunnuntaisin, jolloin herätys on 8.30
Eihän demossa ole hill climbbiä vai onko muka. Joo asiaan, inside the ball 217 metriä ja ski jumppia en ees viit kertoa ku siit ei viel tuu vittuakaan.
Mulla on pahoja pito ongelmia, kun ei mene 150 rikki... No illalla lisää treeniä (ja alkoholia)
kirves kirjoitti 14.08.2009 17:16: 2 markkaa olisi kiva ylittää, mutta ei siihen taida pystyä kuin Toni Nieminen.190m meni jo,ilman dopingia. Dopingin kanssa ylittyy 200m.
teemu1337 kirjoitti 14.08.2009 16:02: Pitihän tuo nyt hankkia kun kaikilla muillakin on. Kahtosin tuossa kun lentomäkeen menin, että kirves perkele on näköjään saanut lentomäen juonesta kiinni kun oli yli 180m leiskautus tullut. Täytynee hakata koko yö tuota lentomäkeä.Jos et saa 200m rikki, niin en tee sulle sitä autoa forzaan :)
Artikainen kirjoitti 13.08.2009 07:04:Mummoja kumossa = 0 Autoja kolhittu = 0 Jalankulkijoita jyrätty = 0teemu1337 kirjoitti 13.08.2009 06:40: Eka ajotunti liikenteessä takana :)Monta mummoo sait nuri?
Pitihän tuo nyt hankkia kun kaikilla muillakin on.
Kahtosin tuossa kun lentomäkeen menin, että kirves perkele on näköjään saanut lentomäen juonesta kiinni kun oli yli 180m leiskautus tullut.
Täytynee hakata koko yö tuota lentomäkeä.