tappi
16.08.2009 in
IL3n Autotallin siivous.
IL3 kirjoitti 16.08.2009 14:28:
tappileipa wrote 08/16/2009 @ 14:22:
kiitosta!:)
Eclipse ja 350Z laitoit mulle:)
onko ne minkä tekemiä?(en löytäny mitää merkkejä) mite harvinaisia?
Oon nyt laittanut niiin sekalaisessa järjestyksessä näitä autoja, etten edes muista, mitä, kuinka monta ja kenellekkin, joten nappaa vaikka photot ja postaa etusivulle, niin mä yritän raapia mun muistinystyröitäni :D
ok laitan kuvaa, ajattelin vaa että harvinaiset ain kiinnostaa:D
IL3
16.08.2009 in
IL3n Autotallin siivous.
tappileipa wrote 08/16/2009 @ 14:22:
Oon nyt laittanut niiin sekalaisessa järjestyksessä näitä autoja, etten edes muista, mitä, kuinka monta ja kenellekkin, joten nappaa vaikka photot ja postaa etusivulle, niin mä yritän raapia mun muistinystyröitäni :D
tappi
16.08.2009 in
IL3n Autotallin siivous.
IL3
16.08.2009 in
IL3n Autotallin siivous.
Eli, kun nyt on tosiaan kovanlaisesti iskenyt motivaation puute maalata tai ylipäätänsä pelata Forza2:sta, olen päättänyt hieman "siistiä" autotalliani.
Aluksi lähettelin kaverilistaltani löytyneille FRC:n jäsenille summamutikassa A-luokan autoja, joten jos semmoinen/semmoisia on talliisi eksynyt, syyttää voi minua.
Mitään vastuuta en tekosistani ota, mutta autot ovat Tuning Garageiden ajokkeja koko Forza 2:sen ajalta. Osa erittäin vanhoja ja osa ihan uusia.
Jotkut olen saanut lahjaksi ja joistain maksanut paljon. Jotkut ovat vieläkin ostettavissa kyseisiltä Garageilta ihan normaaliin hintaan.
Aion jatkaa touhujani aina silloin tällöin ja vaihtaa välillä mahdollisesti pois lähetettävien autojen luokkaa jne.
Eli jos autoja halajat, lähetä vapaasti FR:ää, niin lisäilen teidät listalleni ja yritän muistaa autoja teille lähettää.
Joku voi saada useammankin auton ja joku voi jäädä täysin ilman.
Joitain helmiä säilytän pidempään (lahjoitan mahdollisesti myöhemmin/pidän itselläni/myyn/tai muuta vastaavaa) ja joitain jaan heti.
Autoissa on alkuperäiset säädöt, alkuperäisessä luokassa, alkuperäisten maalien kera. Joitain maaleja olen itse lukittanut, mitään en ilman lukkoja jaa.
Ilmoittakaa tänne jos ette autoja halua vastaanottaa, niin yritän pitää sen mielessä.
Voitte myös vapaasti kertoa mielipiteitänne autoista, joita olette mahdollisesti minulta saaneet.
Spot Performancen autoja en ainakaan tässä vaiheessa jaa ollenkaan, ainoastaan muita tallistani löytyviä autoja.
Joukossa on sekä Grip, Speed että Drift-tuneja ja määrä on tässä samassa järjestyksessä.
Jos herää jotain kysyttävää, kirjoittakaa tähän threadiin vapaasti.
Tänään jaoin tunnettujen ja tuntemattomien pajojen autoja jo muutamille FRC:n jäsenille ja saatan tässä vielä muutaman laittaa ennen kuin boxin sammutan. joukossa on autoja, jotka ovat kaikkien saatavilla, semmoisia joita on vaikea saada, semmoisia, joita ei enään myydä, semmoisia, joita on voinut saada vain vaihdossa/palkinnoksi, ilmaisia autoja(näitä vain muutama) ja semmoisia, jotka ovat maksaneet esim. 10miljoonaa, mutta joita on valmistettu vain hyvin rajallinen määrä ja ne on jaettu vain auton etukäteen varanneille.
Sana on vapaa, kiitos jos jaksoitte lukea.
IL3
LeetPotta
16.08.2009 in
PPPP
Miqqe wrote 08/16/2009 @ 12:44:
LeetPotta kirjoitti 16.08.2009 12:22:
"But tonight, on this small planet, on earth
We're going to rock civilization..."
Hui, tuli oikee kylmät väreet. Viel kylmempi tuli ku kuunteli itse biisin.
Kyääää.. Hyvin sanottu siellä takana, sinä musta mies siellä juuri!
"Soundboy...you're too young to play that sound now...
Combination style!
...
Ladies and gentlemen...fasten your seatbelts! "
Miqqe
16.08.2009 in
PPPP
LeetPotta kirjoitti 16.08.2009 12:22:
Hui, tuli oikee kylmät väreet. Viel kylmempi tuli ku kuunteli itse biisin.
LeetPotta
16.08.2009 in
PPPP
Rokrok.. Cod4 modeemi onkelmia lähden Sherlokin kanssa tutkimaan.
TehBigBunny
16.08.2009 in
PPPP
Päivän syvä ajatus:
__"Sammakko on miehen paras ystävä."__
Arsestaja
16.08.2009 in
Nyt soi?
Aika mielenkiintoista tavaraa oli toi jupen linkki.
Jupe San
16.08.2009 in
Nyt soi?
"Hybrid - Parks on Fire (feat. Trifonic)":http://www.youtube.com/watch?v=z_ap-v9rSH0&fmt=18
Schimanski76
16.08.2009 in
Trials HD Ennätykset
IIPPONEN kirjoitti 16.08.2009 07:48:
kurppak kirjoitti 16.08.2009 07:17:
Nyt on meitin rata siellä, käykää kokeilemassa. Tänään saan ehkä vielä yhen tehtyä.
WTF Schimanski, Broken Bones replay ja tulos ei oikeen mätsää.
Schimanski tziittaa!!!
Tsihhih-hih.
Ne replayt siinä kusee,niistä puuttuu ne jotkut palkit tai vastaavat mitkä meikän päälle siinä putoili,kun maassa pötkötin. :)
IIPPONEN
16.08.2009 in
Trials HD Ennätykset
kurppak kirjoitti 16.08.2009 07:17:
Nyt on meitin rata siellä, käykää kokeilemassa. Tänään saan ehkä vielä yhen tehtyä.
Schimanski tziittaa!!!
Splat Number1
16.08.2009 in
PPPP
Paskaa huomenta kaikille! Totesin että ulkona sataa vetää PRKL! Joten taidampa lähtee takasin nukkumaan ----->
kurppak
16.08.2009 in
Trials HD Ennätykset
Sunsh1ne FI
16.08.2009 in
Trials HD Ennätykset
Nipsuhuuli kirjoitti 15.08.2009 15:56:onkohan tää flatoutin tekijöiden ja tämän pelin suunnitelijoiden yhteistyö= tässä on niin paljon flättistä(mäkihyppy,ring of fire jne) ja molemmat lafkat ovat suomalaisia?
En pidä ajatusta ainakaan mahdottomana. Joistain minipeleistä tulee todellakin hämmästyttävän paljon mieleen FlatOut
Ideoitahan ei voi patentoida tai muuten mallisuojata, eli "luova lainaaminen" on normaali käytäntö ;P mitä sitä keksimään pyörää uudestaan. Sitä paitsi, eikö palavan renkaan läpi loikkaaminen ole noin niin kuin stunt-mielessä aika wanha juttu?
E: esim, Codemasters ja Turn 10 ovat kilpailijoita, mutta Forza 3:ssa on GRIDin takaisinkelausnappi koska se vaan toimii jne
E2: hienoa, vastasin sitten itselleni.
Sunsh1ne FI
16.08.2009 in
Trials HD Ennätykset
Nipsuhuuli kirjoitti 15.08.2009 15:56:onkohan tää flatoutin tekijöiden ja tämän pelin suunnitelijoiden yhteistyö= tässä on niin paljon flättistä(mäkihyppy,ring of fire jne) ja molemmat lafkat ovat suomalaisia?
En pidä ajatusta ainakaan mahdottomana. Joistain minipeleistä tulee todellakin hämmästyttävän paljon mieleen FlatOut
Ideoitahan ei voi patentoida tai muuten mallisuojata, eli "luova lainaaminen" on normaali käytäntö ;P mitä sitä keksimään pyörää uudestaan. Sitä paitsi, eikö palavan renkaan läpi loikkaaminen ole noin niin kuin stunt-mielessä aika wanha juttu?
Nipsuhuuli
16.08.2009 in
Oma kulkineesi
greizer kirjoitti 16.08.2009 00:01:
Nyt on sitten seat:) Golf meni vaihdossa tähän http://www.minunauto.com/auto/19642
Leon on mun mielestä yksi luokkansa upeimman näköisistä autoista. :)
Täytyypä vielä lisätä, että myös tuo punaisen sävy sopii autoon kuin nenä päähän.
greizer
16.08.2009 in
Oma kulkineesi
Nyt on sitten seat:) Golf meni vaihdossa tähän http://www.minunauto.com/auto/19642
Arsestaja
15.08.2009 in
PPPP
Kiitokset IsollePupulle hienojen taustakuvien linkeistä.
SIL0KKI
15.08.2009 in
kaljamaalit
laitoinpa suomen sotahuudolle privaviestiä..