Forum - Recent Posts
Ford
Miqqe kirjoitti 22.06.2009 09:25: Ehkä mä vaan oon niin helvetin viisas, että en katsonut tänne topiciin, ennenkuin olin jakson nähnyt. Late nyt oikeesti; järki kätee ja vineemiset vähemmälle.Miqqe on Iso Stig !
Ehkä mä vaan oon niin helvetin viisas, että en katsonut tänne topiciin, ennenkuin olin jakson nähnyt.
Late nyt oikeesti; järki kätee ja vineemiset vähemmälle.
Mudinski kirjoitti 22.06.2009 08:54:älkää ny alottako..TurboDr1fter wrote 06/21/2009 @ 21:53: No itse en olis halunnu tietää sitä vielä, pitää jännitystä yllä. Sinua ei ehkä kiinnosta samalla tapaa...Minä en olisi halunnut nähdä TAAS tätä valitus konserttia.
TurboDr1fter wrote 06/21/2009 @ 21:53: No itse en olis halunnu tietää sitä vielä, pitää jännitystä yllä. Sinua ei ehkä kiinnosta samalla tapaa...Minä en olisi halunnut nähdä TAAS tätä valitus konserttia.
SCHUUMAHEEEEEEERRR!!! :D
30 sekuntia näky pelkkää leukaa ja sitte tuli suu ja loput naamasta :)
TurboDr1fter kirjoitti 21.06.2009 21:47: Northg7, jotkut ei varmaan halua tietää tuota. Varsinkin jos ei vielä ole jaksoa nähnyt, itsekkään en ole vielä siinä vaiheessa jaksoa.No jotkut ei välttämättä tule näkemään sitä jaksoa vielä moneen kuukauteen ennenkuin rantautuu Suomeen. Itteä kiinnosti kyllä sen verran, että tuli katottua tätä topicia aika tiuhaan eilen illalla, kun tiesi että joku löytää linkin oikeaan osotteeseen. Ja tapille vastaukseksi kysymykseen miksi paljastus: Joko PR-tempaus että saa lisää katsojia TAI, jostain kuulin että jotkut autotehtaat olivat alkaneet "pihtaamaan" autojaan, kun eivät tienneet kuka niillä ajaa tjn.
Michael Schumacher ei olekaan Stig! 8O
"Kaikki tän arvas !":http://img195.imageshack.us/img195/6444/copyofcopyof1280.jpg
YV:t asialle, niin ei mene offtopiciin.
knoivari kirjoitti 21.06.2009 21:57: Joo kyllä kiinnostaa mutta jos en olisi halunnut heti tietää en olisi tätä keskustelua lukenut..Ei se mielestäni ole "oikein" jos jossain viestissä yhtäkkiä lukee isoilla kirjaimilla sen nimi kun aiemmin on vain arvuuteltu. Lukis vaan että linkin takaa selviää se henkilöllisyys.
Näimpä. Ja kun tällainen paljastus topic on pystytetty keskustelualueelle, niin aika ilmi selvää että asiaa käsitellään lisää op:n lisäksi tavalla tai toisella. Internet, sekin on jännä...
Joo kyllä kiinnostaa mutta jos en olisi halunnut heti tietää en olisi tätä keskustelua lukenut..
knoivari kirjoitti 21.06.2009 21:52:No itse en olis halunnu tietää sitä vielä, pitää jännitystä yllä. Sinua ei ehkä kiinnosta samalla tapaa...TurboDr1fter kirjoitti 21.06.2009 21:47: Northg7, jotkut ei varmaan halua tietää tuota. Varsinkin jos ei vielä ole jaksoa nähnyt, itsekkään en ole vielä siinä vaiheessa jaksoa.Voi kyynel!!
TurboDr1fter kirjoitti 21.06.2009 21:47: Northg7, jotkut ei varmaan halua tietää tuota. Varsinkin jos ei vielä ole jaksoa nähnyt, itsekkään en ole vielä siinä vaiheessa jaksoa.Voi kyynel!!
Northg7, jotkut ei varmaan halua tietää tuota. Varsinkin jos ei vielä ole jaksoa nähnyt, itsekkään en ole vielä siinä vaiheessa jaksoa.
Northg7 kirjoitti 21.06.2009 20:12: http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8111588.stmO.o miks se muuten paljastettiin?
Satuin vaihtamaan kanavaa juuri kun tuo tuli... Todellakin WTF !!!
"wtf":http://i43.tinypic.com/fw4m6d.gif