Forum - Recent Posts

villek00

villek00 24.06.2009 in EASHL -joukkuea! [NHL09]

Tänään illalla vois kattoo jos kerkee vielä pelaa...
Mudinski

Mudinski 24.06.2009 in PPPP

Yritin katsoa tolla mun toisella boxilla musiikkivideoita muistitikulta ja se valittu jotain jostakin päivityksestä. Käytin sen livessä ja se latas sen päivityksen. Otin livestä pois ja yritin katsoa uudelleen sitä videota eikä vittu näy ! Valittaa sitä samaa päivitys hommaa... Tarviiko tää paska muka sen saatanan Liven siihen että voi katsoa niitä vitun musavideoita tikulta ?
Ac3Way

Ac3Way 24.06.2009 in PPPP

Kävelin 18,5 km tänään, kurjesta sain kuvan. Mukavan lämmintä ulkona. Nyt voisi melkein harkita laatikollisen lonkeroa.
Ac3Way

Ac3Way 24.06.2009 in F1 jää historiaan?

Uusis sarja olisi ollut siinä mielessä hieno, että sinne oli alustavasti lupautunut hienoja ratoja mukaan. No käyhän se näinkin toki, vaikka ei noita maikkarin Kyllös paskaa tule enää jatkossa seurattua. Maikkarin sopimus loppuu tähän kauteen. Toivotaan, että Viasat ostaa oikeudet tulleeviiksi vuueeksii. Näin ei tarvisi enää mitenkään kiinnostua kyseisestä paskasta!
LeetPotta

LeetPotta 24.06.2009 in EASHL -joukkuea! [NHL09]

Jos porukkaa paikalla ja innostusta pelata niin millon vaa :D
Northg7

Northg7 24.06.2009 in Mitä kuuntelet juuri nyt.

K-System - Sound Of Arena :) Ken tietää biisin...? Löytyy muitakin kuunneltavia toisinaan häneltä, nam. Loman epävirallisen alkamisen kunniaksi poppia soimaan !!
tappi

tappi 24.06.2009 in F1 jää historiaan?

TehBigBunny kirjoitti 19.06.2009 09:50: Vaikea uskoa että tuosta seuraa mitään hyvään. Jenkit näyttivät aikanaan miten homma kustaan CART & INDY sähläilyllään.
mikä soonä sitten oli.. niitäkäänkö ei enää oo?
Eeegac

Eeegac 24.06.2009 in EASHL -joukkuea! [NHL09]

millo pelei
TehBigBunny

TehBigBunny 24.06.2009 in Tänne viritys vinkkejä!

Mä teen sen yleensä niin että ensin haen FD:tä säätäen sen 4. vaihteen alueen ja sitten vähän ajettua korjailen yksittäisiä vaihteita.
kurppak

kurppak 24.06.2009 in Tänne viritys vinkkejä!

Meijän tallissa mennään koko kausi samoilla lootan säädöillä. Ei riitä jaksaminen niiden rukaamiseen.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 24.06.2009 in SM-Sarja Kausi 5: Ilmoittautuminen

*Red Devil Racing* #16 Sunsh1ne FI #18 Witzer FIN Auto: Panoz GTLM
Mudinski

Mudinski 24.06.2009 in Tänne viritys vinkkejä!

Itse ainakin ihan vaihdekohtaisesti. Edit: Aluksi kokeilen vakioilla tietenkin.
m00se79

m00se79 24.06.2009 in Tänne viritys vinkkejä!

Kiitoksia kommenteista. Tähän vielä tarkennusta, viilaatteko esim. 4 vaihteen systeemejä vaihdekohtaisesti vai koko settiä kerralla?
Schimanski76

Schimanski76 24.06.2009 in Tänne viritys vinkkejä!

RaabForRehab kirjoitti 24.06.2009 09:26:
m00se79 kirjoitti 24.06.2009 09:16: Osaisikos...tai pikemminkin viittiskö joku hieman valottaa tuota vaihdevälien viilaamista? Kuinka siinä kannattaa edetä? Loogisesti ajateltuna auton tehopiikin (moottorin kierroksilla) pitäs osua radan nopeimpaan kohtaan isoimmalla vaihteella mutta kun olen kuullut huhuja ns. 5-vaihteen säädöistä tai jopa 4:n...
VOI olla että oon väärässä, mutta itte oon huomannut, että jos on vääntävä kone niin ei kannata käyttää kovin montaa vaihdetta. Esimerkiksi tietyn viripajan Lancia Deltalla(B700) Motegi East käytetään vaan kahta(voi olla että oli kolmekin) vaihdetta poislukien tietty ykkönen millä lähdetään liikkeelle.
Olen huomannut saman asian,jos koneesta löytyy vääntöä niin parilla vaihteella pärjää.Esim. nyt tässä tulevan SM-sarjan Corvetessa säädin Mugelloon 3 vaihteen lodjun.Jos lähtöä ei lasketa,niin koko kierroksella vaihdan vaihteita tasan 4 kertaa,ensimmäisessä mutkassa kakkoselle ja ennen viimeistä mutkaa kolmoselle,viimeisessä mutkassa takaisin kakkoselle ja ennen maalilinjaa taas takaisin kolmoselle. Viiden vaihteen laatikolla ajat olivat hitusen huonompia,mutta luulisin,että lähdöissä viiden pykälän laatikossa on etunsa.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.06.2009 in Nyt soi?

EISII DIISII SOI ! JUMAAALAUTA !
Witzer FIN

Witzer FIN 24.06.2009 in Mikä auto?

Tuo on 2009 Sector111 Lotus Exige.. Hieno vehje, totakin autoa on väännetty ties mihin muotoon.
RaabForRehab

RaabForRehab 24.06.2009 in Tänne viritys vinkkejä!

m00se79 kirjoitti 24.06.2009 09:16: Osaisikos...tai pikemminkin viittiskö joku hieman valottaa tuota vaihdevälien viilaamista? Kuinka siinä kannattaa edetä? Loogisesti ajateltuna auton tehopiikin (moottorin kierroksilla) pitäs osua radan nopeimpaan kohtaan isoimmalla vaihteella mutta kun olen kuullut huhuja ns. 5-vaihteen säädöistä tai jopa 4:n...
VOI olla että oon väärässä, mutta itte oon huomannut, että jos on vääntävä kone niin ei kannata käyttää kovin montaa vaihdetta. Esimerkiksi tietyn viripajan Lancia Deltalla(B700) Motegi East käytetään vaan kahta(voi olla että oli kolmekin) vaihdetta poislukien tietty ykkönen millä lähdetään liikkeelle.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.06.2009 in Tänne viritys vinkkejä!

Neljällä on yleensä paras. Tehottomimmissa autoissa sitten 5. / juu ja noista 1. lähinnä lähdössä tai erittäin hitaassa mutkassa.
m00se79

m00se79 24.06.2009 in Tänne viritys vinkkejä!

Osaisikos...tai pikemminkin viittiskö joku hieman valottaa tuota vaihdevälien viilaamista? Kuinka siinä kannattaa edetä? Loogisesti ajateltuna auton tehopiikin (moottorin kierroksilla) pitäs osua radan nopeimpaan kohtaan isoimmalla vaihteella mutta kun olen kuullut huhuja ns. 5-vaihteen säädöistä tai jopa 4:n...
Jupe San

Jupe San 24.06.2009 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Muistakaa nytten juoda ettei tule nestehukkaa!!! Nytten juon jääteetä ja meen takas töihin riehuun vesurilla :D