Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 19.06.2009 in Merry Juhannus ja Happy krapulasunnuntai

"Vanha":http://www.youtube.com/watch?v=8I5BGsK5ZAU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fhome.php&feature=player_embedded
TehBigBunny

TehBigBunny 19.06.2009 in Nürre 75 kiekkaa

"Haaste on heitetty":http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/2664381/ShowThread.aspx... runkkari ...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 19.06.2009 in Merry Juhannus ja Happy krapulasunnuntai

Onko joku kokeillut oluen, Coca-colan ja vadelma-Fantan sekoitusta? Kaveri päätti viime yönä tehdä sellaista ja päätti sitten puoliväkisin tarjota myös mulle lasillisen. Kun olin juonut muutaman kulauksen, niin tuli tosi paha olo ja mun oli pakko mennä laattaamaan. Sellaista :D
TehBigBunny

TehBigBunny 19.06.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

"Fellari vs. Aston":http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2009/06/18/aston-vs-ferrari-new-forza-3-screens-inside.aspx
Schimanski76

Schimanski76 19.06.2009 in PPPP

Silokki laittoi linkin missä joku hullu oli eilen ajanut Nyrreä 75 kierrosta putkeen,aikaa oli kulunut 8h 14.01. Varikolla oli kerinnyt kuulemma haukata vähän suklaata ja ottaa huikkaa. Lieneekö djrunkkarille sukua? :) I am really surprised not many others have done this before, IMO driving the best racing car in the world round the greatest track in the world is heaven!
TehBigBunny

TehBigBunny 19.06.2009 in PPPP

AAHHOO toimii !
Mudinski

Mudinski 19.06.2009 in Merry Juhannus ja Happy krapulasunnuntai

Ruokaa ON Juomaa ON Uhkapelejä ON Jussei sit vaa kaikil !
LeetPotta

LeetPotta 19.06.2009 in Merry Juhannus ja Happy krapulasunnuntai

Ruokaa ON Juomaa EI Vettä SATAA Hyvvää Jushia!
warcryFIN

warcryFIN 19.06.2009 in Kausi 5, autojen aikoja

Kokeilin Ferraria ja Viperia, ja en tiedä mistä johtuu, mutta Ferrarilla tulee pari sekunttia hitaampia aikoja vaikka kuinka yrittää. Mugello: Viper: 1.47.100 Ferrari: 1.49.050
PetuK

PetuK 19.06.2009 in Merry Juhannus ja Happy krapulasunnuntai

Mä oon myöhässä :(
TehBigBunny

TehBigBunny 19.06.2009 in Merry Juhannus ja Happy krapulasunnuntai

Ruokaa ON Juomaa ON __Krapula ON__ Tästä se __jatkuu__.. :) Jusseja kaikille!
PetuK

PetuK 19.06.2009 in Merry Juhannus ja Happy krapulasunnuntai

Ruokaa ON Juomaa ON Tästä se lähtee.. :) Jusseja kaikille!
TehBigBunny

TehBigBunny 19.06.2009 in F1 jää historiaan?

Vaikea uskoa että tuosta seuraa mitään hyvään. Jenkit näyttivät aikanaan miten homma kustaan CART & INDY sähläilyllään.
Schimanski76

Schimanski76 19.06.2009 in F1 jää historiaan?

Luulen taas ettei sitä sopua tällä kertaa saada aikaan,vaan alkaa uusi meininki vormuloissa.Jo oli aikakin laittaa kunnolla kapuloita rattaisiin.Täysin naurettavaa,että tuota lajia on hallinnut viime vuodet muutama vanhaa itsepäistä kääkkää,jotka ovat sanelleet ehtonsa miten haluaa. Toivottavasti nyt alkaa uusi aika,vähemmän politiikkaa,vähemmän kiistelyjä,enemmän olennaista eli hyvää moottoriurheilua. :)
Miqqe

Miqqe 19.06.2009 in F1 jää historiaan?

Itse luin juuri samasta aiheesta. Woiwoi Bernietä, ekaks muija vie puolet omaisuudesta ja nyt bisnekset kusee...
Witzer FIN

Witzer FIN 19.06.2009 in Merry Juhannus ja Happy krapulasunnuntai

Itsehän aijon olla selvinpäin hela juhannus prkl..
Schimanski76

Schimanski76 19.06.2009 in PPPP

No ihan täyttä varmuuttahan ei tietenkään ole,että kaikki ovat jaappaanialaisia,mutta nimistä päätellen ainakin suurin osa. Eli peliä kun hakee,niin laittaa siihen language-laatikkoon japanese. Tykkäävät ajaa paljon Susukassa ja Tsukubassa: :)
zapekk

zapekk 18.06.2009 in Kausi 5, autojen aikoja

5 Kierrosta mennyt Mugellossa aika tällä hetkellä:1.51.588.
Konnah

Konnah 18.06.2009 in PPPP

Schimanski76 kirjoitti 18.06.2009 20:37: Ei nyt löytynyt sopivaa palstaa,niin horistaan sitten täällä. Eli varmaan vanhoina vortsakettuina olette jo monta ohjainta ja kilometritolkulla hermoa rikkoneet liven random-lobbyissa ajaessanne idioottimulkkusikakiilailijavääräänsuuntaanajavia kuskeja vastaan.Ainakin itselläni se hermoa kiristää kummasti. Vinkkinä:Jos ajelee randomeissa,niin kannattaa mennä huristelemaan japanilaiseen lobbyyn,japsit on hienoja ihmisiä.Japsit on kohteliaita,japsit antaa tilaa,japsit ei kiilaile,japsit ei huutele hävyttömyyksiä,japsit on leppoisia.Tämä koskee laskujeni mukaan noin 98,38% forzajapseista,saattaahan sekaan muutama kamikazekin mahtua.
Ja yksi kysymys miten pääsen japsien kaa samaan lobbyy varmasti ?
Ac3Way

Ac3Way 18.06.2009 in Jalkapallon karsintaottelut ilmaiseksi

Homos se on.