Forum - Recent Posts
EASHL-jengi (NHL09) FRC:n jäsenistä? Oisko mitää?
Confederation Cup Ameriikkalaiset-Brasilia alkaa kohta.
Hirveä kiusaus olisi taas vääntää Kakasta huumoria,mutta pysyttelen asialinjalla.Voi tulla hyvä peli,saa nähdä pystyykö jenkkipuolustus pidättelemään Kakan tuloa.
Ja sitten tietty tärkeämpi peli Suomi-Saksa ehtoommalla.Siitä olisi nyt tapeltava voitto! Köniinsä sietäisi julma sakemanni!!!
TurboDr1fter kirjoitti 18.06.2009 12:40: Tuoko oli hauskaa?Angst.
Tuoko oli hauskaa? Ja Raabille en tätä sanonu.
Makau kirjoitti 18.06.2009 11:42: Nuuskat loppu :'( Muuten hyvä fiilis :D Juhannus onkin kiva juhla! Hyvät jussit kaikille!Tän ahvaksen akan pojalta ei muuten nuuskat lopu kesken!!! EI VITUTA!!! :D
VOI vitsi!!!
...Kiitos, helpotti kummasti.
TurboDr1fter kirjoitti 18.06.2009 12:13: No vittu! Inssi ei menny läpi yhden risteyksen takia, jostain syystä en osannu päättää väistänkö oikealta tulevia vaiko en, ja jostain syystä päätin sitten että en. Ens viikolla uudestaan.Tuo vähän lohdutti, mutta ei tarpeeks. Vituttaa niin ankarasti, vituttaa aamusta iltaan...
Itse alan postittelemaan vasta juhannuksen jälkeen noita palkintoautoja, mutta voisin suostua tässä sponsoroimaan 1 - 2 pikkutallia (tai vaihtoehtoisesti 1 - 6 kuljettajaa) tarjoamalla kaluston ja hiukan säätöapua... Hakemukset yksityisviestillä
No vittu! Inssi ei menny läpi yhden risteyksen takia, jostain syystä en osannu päättää väistänkö oikealta tulevia vaiko en, ja jostain syystä päätin sitten että en. Ens viikolla uudestaan.
Vituttaa kun täällä ruvetaan juhannusta vittu toivotteleen.
No vittu hyvää juhannusta sitten.
Hyvää juhannusta vaan kaikille!
Makau kirjoitti 18.06.2009 11:42: Nuuskat loppu :'( Muuten hyvä fiilis :D Juhannus onkin kiva juhla! Hyvät jussit kaikille!Jusseja!
Nuuskat loppu :'( Muuten hyvä fiilis :D Juhannus onkin kiva juhla! Hyvät jussit kaikille!
Kaupast oli juomat lopussa, joten oli tyytyminen Fosterssiin, mikä ei ole mikään mun lemppari...
Ketutti.
Kyllähän se vähän pistää vituttamaan,kun kaikki lähtee Jussin viettoon ja itse pääsee niihin puuhiin näillä näkymin vasta maanantaina.
Polttelen sitten ensi viikolla kokot ja saunat mökillä perkele.
AH rikki prkl
Vai sisu-tunnustus :D Kiitos kiitos, nyt on varaa testata toistakin 5. kauden autoa :)
Northg7 kirjoitti 18.06.2009 09:24: HYV
HYV
VOI VITTU!!! Ei mulla muuta.