Forum - Recent Posts
"Huonosti ollut esillä":http://forza.figgy.eu/index_files/kausi5promo.html
Hep!
Mistä sen löytää, että tietää mitä palikka laittaa autoon sekä rajoitukset? PI-arvo olisi kans kiva tietää...
Tulleeko vielä immeisiä pelailee GTA?
Mua ei vituta mikään! =D
................................
*K
TEAM RUUKKI
Kuljettajina:
#15 Kirves
#22 Ac3Way
#31 vaiski75
Autona Ferraaro F430.
Vittu! Vitun juhannus, vitun sää juhannuksena, vitun RMJ, vitun Night Factory ku anto ne liput, ja vittu se ihminen, ketä keksi juhannuksen.. Ja vitun juhannus valmistelut ja kaikki muu 'elämä'.. Vittu lopetan työt ja rupeen vaan pelaa, enkä liiku vuoteeen minnekää.
E: Oikein hyvä aihe. Kiitos Miqqe!
Jonkinlaista pönttöä tuo tarvii muuallekkin kuin kuskin paikalle ;)
vitsi vitsi... Mutta tulisi ainakin entistä komeempi perästä.
Aika kowaa ajaa ammattilaiset
Ismo Alangon sanoin!!! Vittu kun vituttaa!!!
http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
En viittiny mustaa vw-merkkiä laittaa taakke. Kiiltävän saatan jostain vielä hommata.
Sipoo on pelottava paikka, ton lähemmäs rajaa en uskaltanut mennä ;)
Kiitoksia Mudi :)
Itq parq ja surq
Karjalaa!!! KALJA ON SIKA VITTU JEE JEE!!!
Tiukka espresso ja palanen tummaa sukulaatia.
Nam.
Hyvältä näyttää Splat !
Splat Number1 kirjoitti 17.06.2009 14:55: UUTTA ILMETT
UUTTA ILMETT
AH on toiminut ihan normaalisti itselläni heti aamusta(noin klo 10.12.57) alkaen.Olen meinaan ostanut silkkaa paskaa sieltä pitkin päivää,rediittejä on hukkunut enemmän kuin panttivankilunnaisiin.
Forzasivujen AH eli netti-ah oli aamulla kyllä hieman sekaisin. :)
Olen varmaan sattunut olemaan siellä päivän mittaan aina sopivaan aikaan,kun se on toiminut.Nyt se AH nimittäin toimii ihan huonosti.
Nipsuhuuli kirjoitti 17.06.2009 11:09: Noin tunti sitten boksi lähti maailmalle. Hyvä, että sain sen näinkin pian matkaan, ettei joudu odottamaan Kreetan matkan yli. Toivottavasti saisin boksin SM-sarjan alkuun mennessä takaisin, kun nyt ajetaan taas takavedoilla :)Ehkä sulla on nyt aikaa opetella laittamaan lakanat? :o