Forum - Recent Posts
Kukkuu !
Yah-hooo!
warcryFIN kirjoitti 07.06.2009 14:05: Joo, itse jos mukaan lähden ( kun tämä 4:n kauden loppuosa meni pieleen hyvän alun jälkeen), niin todennäköisesti Viperilla lähdetään mukaan ja yksityistiiminä. Toki jotain muutakin tallia voinee harkita. Katsellaan.FRC ! FRC !
Northg7 kirjoitti 05.06.2009 18:17: YleX ja Ysäritekno
Joo, itse jos mukaan lähden ( kun tämä 4:n kauden loppuosa meni pieleen hyvän alun jälkeen), niin todennäköisesti Viperilla lähdetään mukaan ja yksityistiiminä. Toki jotain muutakin tallia voinee harkita. Katsellaan.
jepulistaas.... mukana :)
Jawohl!!!
Käynee minulle.
Mahdollisesti mukana :)
-
Tänään kenties GTA Race - SM-Sarjaa ? Aloitus 2100 - 2130? Miten jengi ois mestoilla?
Haen tallia jos joku vain kestää minua. Lähettäkää vaikka priva viesti jos tarvitsette kuskia.
Jos on joitakin ikärajoituksia, niin täytän heinäkuun alussa 14.
näyttää kyllä hyvältä.
Hyvältä näyttää!!! Tuo kuvien arvostelu on iso plussa niin ei välttämättä tule 40 kommenttia joka kuvaan.
Pari pointtia.
Kisasivulta olisi hienoa jos saisi kaikkien ilmoittautuneiden nimet listana, nyt ne joutuu ottamaan sivusta ja poistamaan ylimääräiset tekstit.
__ § Todella hienoa jos porukan voisi jakaa suoraan lobbyihin :)__
Kannatan kyllä tuota suamenkiälen säilyttämistä. Vaikka en olekkaan mikään helium-fani niin niitä löytyy täältä aika paljon eikä siinä jengissä taivu Lontoo kovinkaan hyvin ... kun tämä 1. kotimainenkaan ei tuppaa kulkemaan kovin jouheasti.
vaiski75 kirjoitti 07.06.2009 10:05:Sopiihan se, Ferrarilla ajaminen on aina etuoikeus.Ac3Way kirjoitti 07.06.2009 09:59: Jos on jollain talilla tarvetta satunnaiskuskille niin olen kiinnostunut muuten jäävät ajohaalarit naulaan intin takia.Paikka on auki jos haluat..
- TEAM
Ac3Way kirjoitti 07.06.2009 09:59: Jos on jollain talilla tarvetta satunnaiskuskille niin olen kiinnostunut muuten jäävät ajohaalarit naulaan intin takia.Paikka on auki jos haluat..
Jos on jollain talilla tarvetta satunnaiskuskille niin olen kiinnostunut muuten jäävät ajohaalarit naulaan intin takia.
Jos nipsu tallin perustaa ja minut siihen huolii?