Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 07.06.2009 in Kausi 5 - Tallipaikkoja ja Kuljettajia

Talli RUUKKI (ex. Rautaruukki) on täynnä! Kuskit: - Vaiski75 - Kirves - Ac3Way Autona on F430 ja maaleina hopean-harmaa RUUKKI.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 06.06.2009 in Nyt soi?

Oceanlab
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 06.06.2009 in Kausi 5 - Tallipaikkoja ja Kuljettajia

IL3 kirjoitti 06.06.2009 21:10: Joo, minäpä varaudun :) Ainakin yksi hyvin mahdollinen tilaus on jo tullut, mutta eiköhän parikin eri maalausta ehdi tekemään, kunhan autot ja koriosat selviävät ajoissa.
Teen päätöksen oman tallin perustamisesta ja autosta parin viikon sisällä. Pidän kuitenkin aika todennäköisenä, että perustan oman tallin, koska tällöin saa itse päättää automallin :). Yksi todennäköinen vaihtoehto talliksi tulee olemaan Scuderia Ferrari Marlboro, ja mallina sekä esikuvana maaleille toimisi tällöin Ferrarin tämän kauden F1-auton väritys Marlboron viivakoodeineen. Pohjavärinä toimisi eräs F430:aan valittavissa oleva tummanpunainen metalliväri, johon olen todella ihastunut. Se on eri väri kuin F1-autossa, mutta se ei tässä tapauksessa haittaisi.
IL3

IL3 06.06.2009 in Kausi 5 - Tallipaikkoja ja Kuljettajia

Nipsuhuuli wrote 06/06/2009 @ 14:19: Päätin lopettaa tässä SM-sarjan menestyneimmässä tallissa tämän kauden jälkeen ja lähteä etsimään vaihtelua. Saatan perustaa oman tallin, jos en löydä mieleistä tallia mieleisellä autolla (*IL3 voi varautua maalitilaukseen ;D*). Ilmoittelen sitten jos on tallipaikkoja auki ja ikäraja mun tallissa tulee sitten olemaan 16.
Joo, minäpä varaudun :) Ainakin yksi hyvin mahdollinen tilaus on jo tullut, mutta eiköhän parikin eri maalausta ehdi tekemään, kunhan autot ja koriosat selviävät ajoissa.
Splat Number1

Splat Number1 06.06.2009 in Oma kulkineesi

"Soon mylly!":http://i585.photobucket.com/albums/ss295/saataja/Ulkona1244.jpg
warcryFIN

warcryFIN 06.06.2009 in Minkä ikäisiä olette?

Liian vanha
TehBigBunny

TehBigBunny 06.06.2009 in Jalkapallon karsintaottelut ilmaiseksi

Forssel aloituksessa ja Sheriffi vaihtoehtona. Suomella on ehkä maailman huonoimmat kärjet. (Juuhanssoni on ihan ok)
ariko

ariko 06.06.2009 in Jalkapallon karsintaottelut ilmaiseksi

Hyvä Suomi joku v#&un Lichtenstein johtaa 0-1
Plantsu

Plantsu 06.06.2009 in Minkä ikäisiä olette?

17 v heinäkuussa.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 06.06.2009 in Kausi 5 - Tallipaikkoja ja Kuljettajia

Päätin lopettaa tässä SM-sarjan menestyneimmässä tallissa tämän kauden jälkeen ja lähteä etsimään vaihtelua. Saatan perustaa oman tallin, jos en löydä mieleistä tallia mieleisellä autolla (IL3 voi varautua maalitilaukseen ;D). Ilmoittelen sitten jos on tallipaikkoja auki ja ikäraja mun tallissa tulee sitten olemaan 16.
Mudinski

Mudinski 06.06.2009 in Kausi 5 - Tallipaikkoja ja Kuljettajia

No, ilkeitä pupujusseja joilla on keski-iän kriisi ? Säännöt tässä sarjassa taas samat kuin nyk. kaudella ? Tai no, turhaanhan niitä menisi muuttamaan, hyvät kun ovat.
jimmykojootti

jimmykojootti 06.06.2009 in Kausi 5 - Tallipaikkoja ja Kuljettajia

no mitäs tällä sivustolla meille heeliumeille(tai no en tiiä onko täällä niitä muita ku minä) sitte on
TehBigBunny

TehBigBunny 06.06.2009 in Forza Motorsport 3 Hype

Mäkin katselin tuota ratin-lagia, Forza 2:ssa on sitä kanssa ihan vähän mutta ei tuossa määrin.
TehBigBunny

TehBigBunny 06.06.2009 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Eilistä pizzaa ...
TehBigBunny

TehBigBunny 06.06.2009 in Kausi 5 - Tallipaikkoja ja Kuljettajia

SM-sarjan menestynein² talli TEAM
TehBigBunny

TehBigBunny 06.06.2009 in Kausi 5 - Tallipaikkoja ja Kuljettajia

Tänne voi ilmoittaa talleista jotka hakevat kuljettajia tai kuljettajat jotka hakevat tallia. Kannattanee mainita jos haluaa ajaa tietyllä autolla :)
jimmykojootti

jimmykojootti 06.06.2009 in Forza Kolmea odotellessa - kesäkausi 5 !

RaabForRehab kirjoitti 06.06.2009 11:58:
jimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 11:39:
Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:
jimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52: olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassa
VOU! 6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
No älä vittu ala valittamaan e: oonhan sanonu että en oo haka äidinkielessä
Jos ei ole "varaa" osallistua niin kannattaa jättää väliin.
oukke
jimmykojootti

jimmykojootti 06.06.2009 in Minkä ikäisiä olette?

taidan olla sivuston nuorin 11v
Finski fani

Finski fani 06.06.2009 in PPPP

Nelonen oli kuraa! Ykkönen selvästi paras, sitten kolomonen ja kakkonen jaetulla sijalla... Toivottavasti vitonen palaa taas juurilleen eikä floppaa niinku nelonen...
RaabForRehab

RaabForRehab 06.06.2009 in Forza Kolmea odotellessa - kesäkausi 5 !

jimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 11:39:
Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:
jimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52: olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassa
VOU! 6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
No älä vittu ala valittamaan e: oonhan sanonu että en oo haka äidinkielessä
Jos ei ole "varaa" osallistua niin kannattaa jättää väliin.