Forum - Recent Posts
Talli RUUKKI (ex. Rautaruukki) on täynnä!
Kuskit:
- Vaiski75
- Kirves
- Ac3Way
Autona on F430 ja maaleina hopean-harmaa RUUKKI.
Oceanlab
IL3 kirjoitti 06.06.2009 21:10: Joo, minäpä varaudun :) Ainakin yksi hyvin mahdollinen tilaus on jo tullut, mutta eiköhän parikin eri maalausta ehdi tekemään, kunhan autot ja koriosat selviävät ajoissa.Teen päätöksen oman tallin perustamisesta ja autosta parin viikon sisällä. Pidän kuitenkin aika todennäköisenä, että perustan oman tallin, koska tällöin saa itse päättää automallin :). Yksi todennäköinen vaihtoehto talliksi tulee olemaan Scuderia Ferrari Marlboro, ja mallina sekä esikuvana maaleille toimisi tällöin Ferrarin tämän kauden F1-auton väritys Marlboron viivakoodeineen. Pohjavärinä toimisi eräs F430:aan valittavissa oleva tummanpunainen metalliväri, johon olen todella ihastunut. Se on eri väri kuin F1-autossa, mutta se ei tässä tapauksessa haittaisi.
Nipsuhuuli wrote 06/06/2009 @ 14:19: Päätin lopettaa tässä SM-sarjan menestyneimmässä tallissa tämän kauden jälkeen ja lähteä etsimään vaihtelua. Saatan perustaa oman tallin, jos en löydä mieleistä tallia mieleisellä autolla (*IL3 voi varautua maalitilaukseen ;D*). Ilmoittelen sitten jos on tallipaikkoja auki ja ikäraja mun tallissa tulee sitten olemaan 16.Joo, minäpä varaudun :) Ainakin yksi hyvin mahdollinen tilaus on jo tullut, mutta eiköhän parikin eri maalausta ehdi tekemään, kunhan autot ja koriosat selviävät ajoissa.
"Soon mylly!":http://i585.photobucket.com/albums/ss295/saataja/Ulkona1244.jpg
Liian vanha
Forssel aloituksessa ja Sheriffi vaihtoehtona.
Suomella on ehkä maailman huonoimmat kärjet.
(Juuhanssoni on ihan ok)
Hyvä Suomi joku v#&un Lichtenstein johtaa 0-1
17 v heinäkuussa.
Päätin lopettaa tässä SM-sarjan menestyneimmässä tallissa tämän kauden jälkeen ja lähteä etsimään vaihtelua. Saatan perustaa oman tallin, jos en löydä mieleistä tallia mieleisellä autolla (IL3 voi varautua maalitilaukseen ;D). Ilmoittelen sitten jos on tallipaikkoja auki ja ikäraja mun tallissa tulee sitten olemaan 16.
No, ilkeitä pupujusseja joilla on keski-iän kriisi ?
Säännöt tässä sarjassa taas samat kuin nyk. kaudella ? Tai no, turhaanhan niitä menisi muuttamaan, hyvät kun ovat.
no mitäs tällä sivustolla meille heeliumeille(tai no en tiiä onko täällä niitä muita ku minä) sitte on
Mäkin katselin tuota ratin-lagia, Forza 2:ssa on sitä kanssa ihan vähän mutta ei tuossa määrin.
Eilistä pizzaa ...
SM-sarjan menestynein² talli TEAM
Tänne voi ilmoittaa talleista jotka hakevat kuljettajia tai kuljettajat jotka hakevat tallia.
Kannattanee mainita jos haluaa ajaa tietyllä autolla :)
RaabForRehab kirjoitti 06.06.2009 11:58:oukkejimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 11:39:Jos ei ole "varaa" osallistua niin kannattaa jättää väliin.Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:No älä vittu ala valittamaan e: oonhan sanonu että en oo haka äidinkielessäjimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52: olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassaVOU! 6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
taidan olla sivuston nuorin 11v
Nelonen oli kuraa! Ykkönen selvästi paras, sitten kolomonen ja kakkonen jaetulla sijalla... Toivottavasti vitonen palaa taas juurilleen eikä floppaa niinku nelonen...
jimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 11:39:Jos ei ole "varaa" osallistua niin kannattaa jättää väliin.Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:No älä vittu ala valittamaan e: oonhan sanonu että en oo haka äidinkielessäjimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52: olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassaVOU! 6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..