Forum - Recent Posts
Däääm, en kauaa kerenny pelaa, mutta sai kyllä repeillä aika paljo :D
Tahtoo uusiks!
Pahin oli ehkä se kun yritin heittää kannettavalla teemua xD
TehBigBunny kirjoitti 25.05.2009 11:48: Mulla oli myös sellainen ajatus että aika-ajot voisi hoitaa ennakkoon. Jokainen ajaa itsekseen Test Drivessä 5. nopean kierroksen settin tai vaikka viisi. Ajat lähetettään THE FRC-käyttäjälle viimeistään ½ tuntia ennen kisan alkua ja sitten yhdessä ajetaan vain finaalit. Jos sitten kisassa kierrosaika jää selkeästi heikommaksi kuin aika-ajossa niin kisasta saa vain puolet pisteistä näin jotta houkutus kusettaa pienenisi. Miltä tälläinen kuullostaa ?Mä en kyllä komppaa tätä. Ei se aika-ajo siinä niin paljoa vie aikaa.. //edit: En tiiä missä menee vikaan, mutta ton F430:n kun rakentaa noitten kaavojen mukaan, niin on PI948, painoa 1275kg //edit2: Jaa sinne tuli forssa takapuskurikin
Tilattu..odotellaan..
Konsolifinillä oli toinenkin video:
http://www.konsolifin.net/media/media/672/FUEL-PS3-X360/
TehBigBunny wrote 05/25/2009 @ 14:52:Saanko "vapaat kädet" olohuoneesi suhteen? :DIL3 kirjoitti 25.05.2009 14:20: Jos Szybki Racing ei tähän 5. Kauteen osallistu, voisin mahdollisesti olla kiinnostunut maalaamaan auton semmoiselle kuskille/tiimille, joka antaa autonsa mielellään maalattavaksi (ei itse halua, jaksa, ehdi tai osaa maalata). Vaatimuksena se, että maalauspäätös saadaan tehtyä mahdollisimman pian siitä, kun auto ja sen kaikki ulkopuoliset osat (korisarja & vanteet) on tiedossa, koska kiireellä en ryhdy mitään maalaamaan. Jos kiinnostusta löytyy, laittakaa vapaasti (vaikkapa jo alustavasti) privaattiviestiä asian tiimoilta, niin voidaan ryhtyä jo vaikka yhdessä suunnittelemaan menopelin ulkoasua.Autoa ei tarvii maalata mutta jos pääsisit ensi viikonloppuna maalaamaan olohuoneen ?
Play.comista näköjään sais ennakoon tilata 45egun hintaan :O
Giro d'Italia tänään :
Pojat ajoi vuoristossa vaatimattomat ~240km kesto reilu 7 tuntia.
Kyllä niillä on saatanan hyvät lääkkeet !
Kaikki mukaan!!!
Oli ajatuksena tulla Driftingin takia mutta en usko että siellä mitään näkee kun on niin v*tusti porukkaa kuitenkin ja alueena on vain joku parkkipaikka(?). Seinäjoen vauhtiajoissakaan ei nähny paljoa mitään.
joo peliä vaan! ite oon tulossa!
Tässähän saisi sitten kovat kisat, laidast laitaan kisalle peukku heti.
Vois vaik katella jos 21 maissa ois pelit pystysssssä.
Toinen putoaminen :D
RaabForRehab kirjoitti 25.05.2009 14:45: Pakko hankkia!!!Raab - bensaa suomuissa, eiku suolissa, eiku suonissa jo vuodesta sata.
IL3 kirjoitti 25.05.2009 14:20: Jos Szybki Racing ei tähän 5. Kauteen osallistu, voisin mahdollisesti olla kiinnostunut maalaamaan auton semmoiselle kuskille/tiimille, joka antaa autonsa mielellään maalattavaksi (ei itse halua, jaksa, ehdi tai osaa maalata). Vaatimuksena se, että maalauspäätös saadaan tehtyä mahdollisimman pian siitä, kun auto ja sen kaikki ulkopuoliset osat (korisarja & vanteet) on tiedossa, koska kiireellä en ryhdy mitään maalaamaan. Jos kiinnostusta löytyy, laittakaa vapaasti (vaikkapa jo alustavasti) privaattiviestiä asian tiimoilta, niin voidaan ryhtyä jo vaikka yhdessä suunnittelemaan menopelin ulkoasua.Autoa ei tarvii maalata mutta jos pääsisit ensi viikonloppuna maalaamaan olohuoneen ?
Pakko hankkia!!!
Jos Szybki Racing ei tähän 5. Kauteen osallistu, voisin mahdollisesti olla kiinnostunut maalaamaan auton semmoiselle kuskille/tiimille, joka antaa autonsa mielellään maalattavaksi (ei itse halua, jaksa, ehdi tai osaa maalata).
Vaatimuksena se, että maalauspäätös saadaan tehtyä mahdollisimman pian siitä, kun auto ja sen kaikki ulkopuoliset osat (korisarja & vanteet) on tiedossa, koska kiireellä en ryhdy mitään maalaamaan.
Jos kiinnostusta löytyy, laittakaa vapaasti (vaikkapa jo alustavasti) privaattiviestiä asian tiimoilta, niin voidaan ryhtyä jo vaikka yhdessä suunnittelemaan menopelin ulkoasua.
Mulle sopii milloin vain tänään klo 20 jälkeen. Mukana olen, kunhan on possea reilusti!
Ei hemmetti mikä tippuminen :D