Forum - Recent Posts
__*2005 Aston Martin DB Coupe
2004 Cadillac CTS-V
2006 Chevrolet Corvette Z06
1999 Dodge Viper GTS ACR
2004 Ferrari F430
2005 Ford GT
2007 Jaguar XK Coupe
2005 Panoz Esperante GTLM
2007 Porsche 911 GT3 RS (997)
2005 TVR Sagaris*__
mustaa teetä johon on sekotettu omenaraastetta :P on meinaa hyvää :P
RaabForRehab kirjoitti 24.05.2009 18:40: Vihriää teetä..Mukiin menevää.No nyt ku sanoit, niin mä haluun kans ----->teetä keittämään------>
Vihriää teetä..Mukiin menevää.
hookkis112 kirjoitti 24.05.2009 16:27:Sitten ei tarttis riftailla enään millään Uuu-luokan turborelluilla.. :DEn mäkään.. -79 Toyota Starlet vois antaa vähän kyllä laastaria haavoihin.Jumalauta :D Sehän ois mahtavaa ;)
"The Sunday evening will be a big day for all the gamers. Specially it will be a big day for all the Modern Warfare 2 fans. Yes, make sure to keep your Sunday evening open. Activision will be dropping the first full-lenght Modern Warfare 2 trailer. It will be televised sharp at 5:30 PM Eastern during the NBA Conference Finals on TNT. And yes, this trailer will be an actual trailer of the MW2 and not just another teaser."
Eli jenkeissä tuloo tuohon aikaan tuo raileri.. täytyypä huomenna kattella juutubesta.
Sissus sentään, superautoja! (Ei ollut wapaasti kommentoitu, kädet oli sidottu. terv. jarla)
TehBigBunny kirjoitti 24.05.2009 15:42: Valkosipuli-yrtti marinoitua ulkofilettä kasvishöysteellä. Jälkkäriksi nougat-jädeä, konjakki ja espresso ... mutta ne wasta kisan jälkeen. - oho snadisti väärään aiheeseen :( - ESPRESSO JA KONJAMIINI VITTU JEEE !Pisti mahan sekaisin, kun luin tota. Onneksi korjasit asian... :D
kurppak kirjoitti 24.05.2009 17:54: No perskuta, julkaskaa se lista sitten! Hätästä porukkaa kun ei ole edes tämä kausi finiitto.Siksi ei ole mikään kiire. Kunhan kuullostellaan. *PS MANAGEMENTTIIN HALUTAAN UUTTA VERTA !* Kaikki säännöllisesti mukanan olevat kelpaa hommaa ei ole todellakaan liikaa mutta olisi kiva saada jokunen uusi hemmo vaihteeksi mukaan.
No perskuta, julkaskaa se lista sitten!
Hätästä porukkaa kun ei ole edes tämä kausi finiitto.
- Päivitetty Muutekin jälkeen -
PI 900 ja auton pitää olla joku urheiluauto (porsche, vellali, vette yms.) forza takasiipi ja puskuri muttei etusiipee... Ja siks ei etusiipee, ettei nelivedot ois ylivoimasii jos niitä nyt ees sais ottaa. :)
Siinä olisi kymmenen eri autoa joissa kaikissa on juuri tietyt osat (vaihtelee hieman autosta toiseen).
PI:t 946 - 960
// siis auton valinta on vapaa mutta juuri noista tietyistä setupeista. Osia ei saa itse vaihtaa.
/// mukana ei ole nelivetoja
Nipsuhuuli kirjoitti 24.05.2009 16:27: Nyt voisi sallia kaikki moottorityypit. Olisi kivaa nähdä esim. Porscheja ja Ferrareita ja muita urheiluautoja taistelemassa :) Mä ajaisin varmaan Porsche 997 RS:llä :). Mun mielestä PI 900 muuten kuulostaa paremmalta.No jos kaikki moottorivaihtoehdot sallitaan, niin on ihan varma, että K&M Racing ajaa myös Possulla, jos joku niistä valittaisiin autolistaan. En herrättele kylläkään toiveita ja kyllä tuo PI 900 kuulostaa maltillisemmalta.
Nyt voisi sallia kaikki moottorityypit. Olisi kivaa nähdä esim. Porscheja ja Ferrareita ja muita urheiluautoja taistelemassa :)
Mä ajaisin varmaan Porsche 997 RS:llä :). Mun mielestä PI 900 muuten kuulostaa paremmalta.
En mäkään.. -79 Toyota Starlet vois antaa vähän kyllä laastaria haavoihin.Jumalauta :D Sehän ois mahtavaa ;)
Kyllä tuohon varmaankin kerkiää osallistumaan. Autot aika hurjia, mitkä rajoitteet, sen lisäksi että taka- tai keskimoottoriset on kielletty? (okei, oli pakko kuittailla (enimmäkseen itselleni), ei herneitä :) )
Riisimuroja maidon kanssa.
Valkosipuli-yrtti marinoitua ulkofilettä kasvishöysteellä. Jälkkäriksi nougat-jädeä, konjakki ja espresso ... mutta ne wasta kisan jälkeen.
.. nonii :)
Valkosipuli-yrtti marinoitua ulkofilettä kasvishöysteellä. Jälkkäriksi nougat-jädeä, konjakki ja espresso ... mutta ne wasta kisan jälkeen.
- oho snadisti väärään aiheeseen :( -
ESPRESSO JA KONJAMIINI VITTU JEEE !