Forum - Recent Posts
1 Nipsuhuuli
2 Draghar
3 Raab
4 Northg7
5 Knoivari
6 DJRunkkari
7 Miqqe
8 TehBigBunny
9 JupeSan
10 Markki
11 Vaiski75
12 Kurppak
13 Iipponen
14 Plantsu
15 Myyris
16 Sunsh1ne FI
17 Greizer
18 Mudinski
19 Kirves
20 Wargene
21 EvoBobber
22 SlummyJuho
23 RSI artoxt1r
24 Ac3way
25 Hookkis112
26 Splat Number1
27 Cervelinho11
28 WitzerFIN
29 FinskiFani
30 JasxaFIN
31 Makau
32 EmperorFIN
33 VilleK00
34 Exami
35 Oki World
36 TeroKortelainen
37 Leetpotta
38 warcryFIN
39 PetuK
40 AJfin
41 teemu1337
42 tappileipa
43 tFL I Eze86
44 tFL I Stealth
45 tFL I jazze04
46 tepilobium
47 Arkk1Enkel1
48 TurboDr1fter
Uudet kilpailijat saavat seuraavan vapaan numeron sitä mukaan kun vastaavat tähän viestiin.
*Laittakaa vaikka "#36 Gamertag" niin pysyy numerointi hallussa.*
Hot Rod & Rock Show on mulla ohjelmassa sunnuntaina, josta sitten Ikaalisiin rallisprinttiin. Olin juuri äsken istumassa iltaa Tampereen FHRA:n pienoismalliheebojen kanssa; kovin tuntui olevan kiirettä tiedossa näyttelyn järjestelyjen kanssa. Harmi, kun itsellä on muuta menoa Pe-La enkä pääse talkoisiin. No, jos sitten ensi vuonna...
Ei varmaan moni ole menossa Tampereen showhun ?
Itse olen menossa Lauantaina, kun jäi tuo Hesan reissu tekemättä.
Daysavior kirjoitti 13.07.2008 19:45: Mutta jos puhutaan Forza 2:sta, niin kyllä yksi kaveri menee ylitse muiden. Kyseessä tietenkin itse Mr Forza eli Dragnet. Tai no en välttämättä nopeimmaksi mene haukkumaan mutta kyseessä kuitenkin SE kaveri Suomen Forzapiireissä. :)Kyllä se on tuo Dragnetti, ketä on Suomen paras Forza-kuski! Varma tieto eikä tästä ole epäilystäkään!
TehBigBunny kirjoitti 22.04.2009 13:10:Hmm aika omituinen otus sillä oli kuitenkin gamertagin kuvassa suomen lippu. ooO x42x Ooo ja TPR Zermatt ovat kyllä suomalaisia!! :Pdjrunkkari kirjoitti 16.04.2009 12:55: http://www.forzastats.com/Default.aspx?type=0&stats=country Hmm onko muka TPR Raikkonen suomalainen? en usko..FM.netin mukaan se on Ameriiikaalaane. Tallasista.
Mahtusko johonkin talliin mukaan? Jos ei niin pitänee tehdä oma ;)
djrunkkari kirjoitti 16.04.2009 12:55: http://www.forzastats.com/Default.aspx?type=0&stats=country Hmm onko muka TPR Raikkonen suomalainen? en usko..FM.netin mukaan se on Ameriiikaalaane. Tallasista.
djrunkkari (MulKunJatke)
Vaihda MulkunJatke *->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>* BMW 320si
mahtavaa. ylenpänä lukeekin mitä patch sisältää.
Nyt oli tullut joku uusi päivitys peliin,en kyllä vielä tutkinut mitä se pitää sisällään. :)
Onne asullekkin vain! Paljonkos sulla nyt on säästössä siihen autoon? Olet kuitenkin ollut lihatiskillä aika kauan ;)
Voisin ilmottautua mukaan Random Racing Teamin väreissä. Kisoihin pyrin osallistumaan ahkerammin kuin edellisellä kaudella
Nonnin odotus päättyi ja INSSI kunnialla läpi.
Ainut virhe liian hitaasta ajosta paikoittain :D
(niinkuin kevari inssin kanssa)
Nyt pitäs saaha kiesi alle ja kevari pois jaloista sotkemasta.
Mukana ollaan, katsotaan myöhemmin sitten missä kokoonpanossa. Tällä hetkellä löytyy autosta finskin joulutoivotus maalit! :D
Hjuva juttu, vakio on nääs 7 kg painavampi kuin kevein pelti. Pysyypä sitten painopiste kaikilla samana samana ;)
EDIT: Arvelin, että saattaisi olla mahdollista päästä samaan PI-arvoon joillakin läskivanteilla...
EDIT2: Ja kiitos tarjouksesta BBT:lle. Mukana olen, jos johonkin tiimiin mahtuu.
TeroKortelainen kirjoitti 21.04.2009 18:50: Ymmärsinkö oikein TypeRää rakentaessani, että konepellin tulee olla vakio? Mun silmään ei osunut mainintaa siitä...Juu vakio, se lienee helpoin maalata. // PI:stäkin sen sitten huomaa.
Ymmärsinkö oikein TypeRää rakentaessani, että konepellin tulee olla vakio? Mun silmään ei osunut mainintaa siitä...
Szybki Racing:
Miqqe
Knoivari
Raab
Ei todellakaan. Ihan järjetöntä.
Ei tule menemään läpi.