Forum - Recent Posts
10 kierroksen aikana 'vanha' ei ehdi lämmetä...
Joo, ei mitään väliä meikäläiselle, mukana kunhan ei 75:ttä kiekkaa kruisata.
Meikäläinen on myös 25 kierroksen kannalla. Tulee kaikille väkisinkin se varikolla kaynti ja siinä on aivan tarpeeksi taktikointia varsinkin jos kaikilla on samat renkaat. Ja kuten ässä tuossa sanoi niin jää paljon turhaa säätöä ja odottelua pois.
Mule ihan sama. Mukana jokatapauksessa.
Itse olen 25 kieroksen kannalla niin ei tule niin paljon säätämistä ja odottelua. Sekä tykkään itse vähän pidemmistä kisoista, toki varmasti enemmän väriä on jos ajetaan uudella systeemillä.
2X10 kierrosta kuulostaa mielenkiintoiselta ja idea toimi hyvin Seat-cupissa. Tällä tavalla saa lisäväriä kisoihin. Kun ohittaminenkin on tarpeeksi helppoa, niin eiköhän ne nopeimmat kuskit pääse nousemaan ylöspäin käännetyssä järjestyksessä ajetussa kisassa. Ja jos eka kisa menee huonosti, niin toisessa kisassa pystyy paikkaamaan huonoa tulosta.
Ajattelin vielä kysäistä sarjaan mukaan aikovilta mitä mieltä ollaan jarketaanko vanhalla kaavalla, yksi 25 kierroksen kisa, vai kokeillaanko kahden lähdön kanssa.
2x10 kierrosta jossa jälkimmäinen lähdetään ensimmäisen lähdön tulosten käännetyssä järjestyksessä 1. lähdön voittaja lähtee 8. ruudusta ja 8. ensimmäsestä. Pisteet tulisi yhteistuloksen mukaan.
WOOOOOOOORRRRRRRRRMMMMMMMSSSSSSSSSS !!!!
Eli suomeksi Worms. Helvetin kova peli ja maksaa vain 400 pistettä.
Ac3Way kirjoitti 19.04.2009 18:19: Nightmare Mansion Table to Pinball FX on latauksessa tällä hetkellä. On se kova peli!Paljonko DLC-pöytiä on ladattavissa? Entä paljonko niistä joutuu maksamaan? Mulla on Trial-versio tuohon peliin ja vaikuttaa hyvältä ajanvietteeltä. Jos pelin hinta alentuu 400 pisteeseen, niin ostan varmasti!
No elämä on kovaa :D
Nightmare Mansion Table to Pinball FX on latauksessa tällä hetkellä. On se kova peli!
Nyt loppu ASOT 400.
Huomasin, että Hookkiksella oli kisassa sama auto kuin meikäläisellä. Vaadin protestia ja uusinta kisaa sekä luvan kolaroida vitut irti hookkiksen autosta.
Ei se haittaa, mutta ajattelin vain iloittaa asiasta.
Loput sarjan kisoista julkistettu.
OutRun tuli ladattua,hullua riftausta:D
1941. Iron Maiden - [Eddies's Archive: Beast Over Hammersmith #09] Total Eclipse
RaabForRehab kirjoitti 15.04.2009 14:12: Sunnuntaina laivalle. Mukana lähtee yli 1000 Laurean opiskelijaa. Mielenkiintoista. TaxFree kiinni ensimmäisenä iltana. Ei mielenkiintoista. Rehtori rankaisee!!!Auts. Turvallista matkaa kuitenkin! :) LOBille piti lähteä aikanaan pariinkin otteeseen, muttei tullut toteutettua. Varmasti mukavia reissuja, mitä valokuviakin reissusta nähnyt ;)
"ASOT 400 - John O'Callaghan":http://astateoftrance.dancefoundation.nl
http://img5.imageshack.us/img5/1249/2333932471c18cafb663.jpg
Ei hyvää päivää.
2807. Moonspell - [Irreligious #09] Mephisto