Forum - Recent Posts

Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 16.04.2009 in Kausi 3 PALKINNOT

Tässä olisi valintani: - Fable 2 Espionage - Saleen S281E First Anniversary - Fairlady Z Custom
RaabForRehab

RaabForRehab 16.04.2009 in Kausi 3 PALKINNOT

Mää laitoin jo YV:nä bobberille toiveeni..
RaabForRehab

RaabForRehab 16.04.2009 in SM-kausi 4 auto

Ja yksi takaspoilereista antaa lisää downforcea, eli sitä takaspoileria ei saisi käyttää.
Draghar

Draghar 16.04.2009 in Kausi 3 PALKINNOT

No niin, aloitetaan sitten niin saadaan hommaa eteenpäin. GT: Draghar 1. CAMARO 35TH by Resident Elvis 2. FAIRLADY Z CUSTOM
Draghar

Draghar 16.04.2009 in Race Pro -sarja.

Voin tulla mukaan Alfalla, #15 voi olla vaikka meikäläisen kottero. Kaikkiin kisoihin en varmaan ehdi osallistumaan ja harjoittelu saattaa jäädä niukaksi. Mutta katsotaan kuinka aktiivinen sitä jaksaa olla.
knoivari

knoivari 16.04.2009 in SM-kausi 4 auto

No noi korinosat ei vaikuta PI arvoon muutamaa lukuunottamatta. Ainoastaan Jotkut lukemat muuttuvat punaisiksi. Näin saataisiin hieman ulkonäkö eroja autoihin.
Northg7

Northg7 15.04.2009 in RROD - E74

Mudinski kirjoitti 15.04.2009 21:05: Iloinen uutinen ! Kesällähän tuo mun boxi varmaan kärähtää kun tulee katseltua elokuvia enemmän silloin ja muutenkin ilma on kuumempi.
Oma vanhus dvd-soittimeni vetelee viimeisiään, joten kasvavassa todennäköisyydessä mulla ois sama homma :p
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 15.04.2009 in SM-kausi 4 auto

Mä kannatan täysin identtisiä autoja. Käyn varmaan jossain vaiheessa testaamassa Civicciä uudelleen ja kerron tarkemmin mielipiteeni siitä.
villek00

villek00 15.04.2009 in SM-kausi 4 auto

mun mielestä voitais siis sallia tuon korisarjan ulkoinen vaihto muihin kuin forza osiin, koska silti PI olisi kaikille sama... ja sitten vielä greizerin kanssa tässä mietiskeltyämme mietimme mahdollisuutta että vanteet ja vanteen koko olisi valittavissa vapaasti, tietyn PI:n rajoissa toki...
Mudinski

Mudinski 15.04.2009 in RROD - E74

Iloinen uutinen ! Kesällähän tuo mun boxi varmaan kärähtää kun tulee katseltua elokuvia enemmän silloin ja muutenkin ilma on kuumempi.
Mudinski

Mudinski 15.04.2009 in SM-kausi 4 auto

Mitä itse testailin tälläistä kun oli joskus Livessä puhe, niin todella onnistunut kisa-auto olisi juurikin tässä. Täältäpäin tulee ääni tälle autolle ! Edit: Koriosathan ( muutkuin Forza ) eivät mikään nosta/laske enempää PI:tä kuin toinen. Korisarjankin voisi määritellä tietenkin niin vältytään tältäkin "ongelmalta"
djrunkkari

djrunkkari 15.04.2009 in Race Pro -sarja.

Otan bemarin huomenna tiän minkä :D
djrunkkari

djrunkkari 15.04.2009 in SM-kausi 4 auto

OmNom
Ac3Way

Ac3Way 15.04.2009 in Race Pro -sarja.

Ac3Way kirjoitti 30.03.2009 17:14 voin ottaa sen toisen venäläisen Accordin
Tommosen olin kirjoittanut aikoinaan, jollei valinta kelpaa isoille herroille niin voinhan sitä aina vaihtaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 15.04.2009 in RROD - E74

"Xbox 360:n E74-virheet pidennetyn takuun piiriin":http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/17572.cfm
knoivari

knoivari 15.04.2009 in SM-kausi 4 auto

Ne jotka on kokeillut tuota ehdottamaani autoa nii olisi kiva kuulla mielipiteitä siitä. Tässä vielä specsit uudelleen. Mun ehotus jota on jo muutaman jätkän voimin testattu ja todettu hyväksi olisi: Honda Civic Type R vm.2004 Moottori: Race putkisto, race imusarja ja street nokat. Handling: Kaikki muut race paitsi alusta ja kallistuksen vakaajat sport. Renkaat: Race Avonit maksimi leveydellä mutta vanteet vakio kokoisina. Näillä osilla autosta tulisi A801 ja mukava ajettava. Korinosista ei saisi käyttää forza osia ja muistakin pitäisi hieman tarkemmin sopia etteivät tekisi autoihin liian suurta eroa. Sama myös vanteissa eli voisi katsoa vannemalleja jotka painavat saman verran +/- 2kg joista sitten jokainen voisi valita omansa. Näin autoissa olisi säädettävissä vain rengaspaineet, vaihteet, lukko ja jarrut. Tämä lisäisi varmasti tasaisuutta ja vähentäisi säätämistä. Antaisi paremman mahdollisuuden pärjätä niille jotka eivät osaa/ehdi säätää.
knoivari

knoivari 15.04.2009 in Kausi neljä

Kaikki voi rakennella tommosen ja kokeilla miltä se tuntuu ja sitten kertoo mielipiteensä.
RaabForRehab

RaabForRehab 15.04.2009 in Kausi neljä

Makau kirjoitti 15.04.2009 19:55: Se oli sitten se uudempi Type-R, mikä oli DLC? Mut siis toi sopii mulle.
Meinaako Makau osallistua sitten kisoihinkin? ;)
Makau

Makau 15.04.2009 in Kausi neljä

Se oli sitten se uudempi Type-R, mikä oli DLC? Mut siis toi sopii mulle.
AJfin

AJfin 15.04.2009 in Kausi neljä

Type R kävisi mulle..