Forum - Recent Posts

djrunkkari

djrunkkari 14.04.2009 in SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne

EvoBobber wrote 04/14/2009 @ 13:26: Laittakaas voittajat mulle tietoa mitä autoja haluatte T10:ltä niin hoidetaan nekin tulemaan!
täh ;O uskomatonta tästä saakin jotain! :D
kurppak

kurppak 14.04.2009 in Forzaan viripaja

Voin jotain photoshopata (viiden vuoden kokemuksella) ja kirjoitella (myös englanniksi).
EvoBobber

EvoBobber 14.04.2009 in SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne

Laittakaas voittajat mulle tietoa mitä autoja haluatte T10:ltä niin hoidetaan nekin tulemaan!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 14.04.2009 in Forzaan viripaja

Jos homma lähtee hyvin pyörimään, voin miettiä testikuskin roolia.
Hookkis

Hookkis 14.04.2009 in Forzaan viripaja

Erittäin tervetullut olet! Se on aina positiivista jos mainoksista saa näyttäviä.
LeetPotta

LeetPotta 14.04.2009 in Forzaan viripaja

Jos kiinnostaa, niin noita mainoksia ja sun muita voin tehdä photoshopilla (parin vuoden kokemus koko ohjelmistosta :DD)..
Hookkis

Hookkis 14.04.2009 in Forzaan viripaja

Joo, nopeita testaajia tarvitsee aina. Nyt olisi minun lisäksi ainakin 3+ testirunkku ilmoittanut halukkuutensa. Asian selvästi voisi viedä ajatustasolta eteenpäinkin.
djrunkkari

djrunkkari 14.04.2009 in Forzaan viripaja

Lol voin testailla...
cervelinho11

cervelinho11 14.04.2009 in Forzaan viripaja

Voisin olla mukana virityspuolella jos tarvetta löytyy. Toki hommia en voi tehdä viikolla samalla tavalla kuin viikonloppuisin armeijan takia. Kesällä sekin tosin loppuu
knoivari

knoivari 14.04.2009 in Forzaan viripaja

Mä voisin olla mukana! Spotin touhuissa oon jääny vähän ulkopuoliseks nii luulisin että suomalaisten kesken homma toimis paremmin.
Hookkis

Hookkis 13.04.2009 in Forzaan viripaja

Totta, toi nyt oli oikeestaan mitä aloitukseen tarvittais. Henkilömäärä on rajoittamaton sitten kun homma saataisiin pyörimään.
nuera007

nuera007 13.04.2009 in Forza 3, feature-ajatuksia

No forza 3 ah:ssa olis hyvä olla et sais autoa kauppapaikalle laitettaessa laittaa siihen jonku pienen kommentin. Eli jos vaikka joku viripaja myy, niin vaikka sen nimi siihe. Olisi tolleen paljo helpompi ostella autoja sieltä, ettei aina tarvis käydä netissä kattoon et löytyykö myyjä jostain pajasta. Mutta kyllähän totakin ominaisuutta vois joku käyttää hyödyksi ja myydä väärillä tiedoilla.
RaabForRehab

RaabForRehab 13.04.2009 in Forzaan viripaja

Onhan tosta ollu joskus puhetta. Itte oisin enempi kiinnostunut aiheesta sitten kolmosen parissa.. FRC:ltä löytyy kyllä sen verran taitavaa porukkaa ihan joka saralta mitä kunnollisen pajan pitämiseen tarvitaan, että pitäisi saada aika varteenotettava paja kasaan. Ja porukan määrää on ihan turha "rajottaa" mitenkään, koska kaikki apu on aina tervetullutta. Mutta se voisi olla sitten "All Finnish", eli ei ulkomaalaisia.
Hookkis

Hookkis 13.04.2009 in Forzaan viripaja

Olen tässä kauan (vuoden) jo miettinyt että olisi kiva jos olisi jotain motivaatiota forzan pelaamiseen. Nyt sitten ajattelin tehdä tälläisen suuntaa antavan kyselyn että ketä kinnostaisi lähteä mukaan viritys toimintaan. Ajatuksena siis koota 4-8 hengen porukka jotka alkaisivat kehittämään valmiita kilpa-autoja myyntiin. Toiminta jatkuisi myös pelin seuraavassa osassa eli forza motorsport 3:ssa. Tähän hankkeeseen siin vaadittaisiin henkilöitä jotka osaisivat säätää,maalata ja käyttää fotoshoppia/kuvankäsittelyohjelmia. myös englannin kielen hallitseminen on isoa plussaa ajatellen fm.netin käyttöä. Toivoisin nyt tähän ketjuun tai minulle yv:nä yhteydenottoja jos kiinnostaa. Jos porukkaa ei saada niin hankkeen voi kuopata.
Eeegac

Eeegac 13.04.2009 in Nyt soi?

Ratatat - Loud Pipes http://www.youtube.com/watch?v=64liF2VuLxI
Jupe San

Jupe San 13.04.2009 in Nyt soi?

Vihdoin löysin kyseisen biisin nimen ettiny noin kuukauden jo.. "Paul Keeley - A Sort Of Homecoming (Michael Cassette Remix)":http://www.youtube.com/watch?v=bnDJzOmvNvw&fmt=18
kurppak

kurppak 13.04.2009 in SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne

Olisit nyt voinut kyllä laittaa tuon K&M Racingin tuohon vielä esille, sentään neljännellä sijalla. :) Edit: Eipä muuten muuttunut mulla edes sijoitus sitten viime kauden vaikka jäikin neljä kisaa (kaksi merkittävää, noin 100 p.) ajamatta.
djrunkkari

djrunkkari 12.04.2009 in PPPP

"Trailer":http://www.efukt.com/2339_1_Guy_1_Cup.html
Mudinski

Mudinski 12.04.2009 in Projektit

GTI-magazinen rakentama Räxä... Ihan komeehan tuosta tuli loppujen lopuksi.
Ac3Way

Ac3Way 12.04.2009 in Kausi 3. Katsastus

Ensi viikonloppuna on sitten kauden loppubileet, ne pidetään veikkausliiga kauden avattua joka puolella Suomea baareissa. Minä tarjoan kaikille! Saa tulla vetämään hihasta, jos pelottaa..