Forum - Recent Posts

RealBlocker

RealBlocker 11.04.2013 in Ei mulla muuta

No tulihan se tän vuoden AKK-jäsenkortti, minä luulin jo että ovat unohtaneet. EMM
RauhaMees

RauhaMees 11.04.2013 in GrassRuuts Jokkis - Kausi 2

Hitto. Hävisin sitte tuomolle. No jos sieltä jokkista tulee vielä niin yritän alusta saakka olla taistelussa mukana. Ainii......shiiiiit! En oo vieläkää maksanu noita maksuja. Jos sitä tänää muistais/jaksais vähentää ne tuolta graasruuts tililtä.
villek00

villek00 10.04.2013 in Yleinen v*tutus topic

Bayern München *EMM*
jimmykojootti

jimmykojootti 10.04.2013 in Yleinen v*tutus topic

^ Mut on se kyl ihme ku yhdelle perheelle noin paljon onnettomuuksia? o.O
Riipali

Riipali 10.04.2013 in Drifting seuraa?

moi ! olisko innokkaita pelaajia forza horizonissa ? sais addailla QJamppa nimellä xboxlivee !
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2013 in Ei mulla muuta

Tulipa hyvä olo ku pääs taas ajamaan autolla ympäri lahtee. Emm
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2013 in Yleinen v*tutus topic

Jakseluja koko Tuomo-sedän perheelle (Mukaan lukien tuomo) ja etenkin siskolle. Toivotaan ettei tullu mitään vakavaa.
Tuomo33

Tuomo33 10.04.2013 in Yleinen v*tutus topic

Sisko sitten ilmotti, että "jälleen", auto-onetuumus... Joku kusipää, tuli risteyksessä punasiapäin kylkeen, kaikki ilmatyynyt lauennut, ja nytten PHKS:ässä.. Viälä edes täysin kuntounut edellisestä kolarista, muutamanvuoden takaa :( Vammoista ei ole tarkkoja tiatoja viälä. Auto on lunastuskunnossa, mutta se on pienimurhe tällähetkellä. MIetityjää jo iten VITUSSA meille sattuu tätä paskaa.. Ja jälleen kerran ennen kolmea. Pitää toivoa ettei ole mitään vakavia vammoja tullut.
Rintala

Rintala 10.04.2013 in GrassRuuts Jokkis - Kausi 2

Palkinnot : 1. Pytzi 25 000€ 2. Rintala 17 500€ 3. Mehusukka 7 500€ Ja *ONNEA* *PYDELLE* mestaruudesta. "Täältä kauden sijoitukset":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ar4hfwksWO8IdHgwdWVoWWlyeE1oclZXc3JCdjFFYVE&usp=sharing
Rintala

Rintala 10.04.2013 in Vetovihjeet ja veikkaus yleisesti.

TehBigBunny wrote: Tamppara Soomen mestaruuvvessa kiinni kertoimella 19. Piti olla 50€ panoksena mutta olikin näköjään 5€. Ihan sama siis. Kele. Niin Sfäden sfika tämäkin.
Se on sitten hävitty jo tämä veto ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 10.04.2013 in Vetovihjeet ja veikkaus yleisesti.

Tamppara Soomen mestaruuvvessa kiinni kertoimella 19. Piti olla 50€ panoksena mutta olikin näköjään 5€. Ihan sama siis. Kele. Niin Sfäden sfika tämäkin.
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2013 in Yleinen v*tutus topic

Finski fani wrote: Kuus hakemusta on kyllä aikas vähän. Itellä se hakemusten määrä pyörii siellä 50:n paremmalla puolella...
Kuus ehkä sen takia koska olen laiska ja en pysty oikeen kulkemaankaan mihkään tarpeeks halvalla, jotta työnteko tulisi järkeväks. Ja yks syy on se, että joka ketun ikiseen työhön sopivan matkan päässä on oltava joko pari vuotta työkokemusta tai alankoulutus olemassa tai opiskelussa tällä hetkellä. Tai tarvis alottaa työt jo keväällä johon en voi suostuu opiskelujen takia. Joko saan jostain töitä tai en. Se alkaa olla jo aika myöhästä jo moneen paikkaan.
Finski fani

Finski fani 10.04.2013 in Yleinen v*tutus topic

Rayha300 wrote: Itseänikin ketuttaa ku ei oo saanu töitä. Kuuteen firmaan oon yrittäny tähän mennessä. No jos tänään S-Marketin täti sanois että räyhikselle ois töitä tarjolla. Sitte vois ostaa sen uuden koneenkin.
Kuus hakemusta on kyllä aikas vähän. Itellä se hakemusten määrä pyörii siellä 50:n paremmalla puolella...
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2013 in Yleinen v*tutus topic

Itseänikin ketuttaa ku ei oo saanu töitä. Kuuteen firmaan oon yrittäny tähän mennessä. No jos tänään S-Marketin täti sanois että räyhikselle ois töitä tarjolla. Sitte vois ostaa sen uuden koneenkin.
Mace

Mace 10.04.2013 in Vetovihjeet ja veikkaus yleisesti.

Iteppä en oo muutaku juuri viime kuussa jotaki veikkaillu, jos ei nappaa niin pidän tauon ja koitan uudellee vaikka kuukauden päästä. Tai no jes, Eurojackis tuli 22€, mutta niillä tuli kokeiltua arpoja ja sen sellasia. Oikeastaan yhteensä on niin että 37€ voittoja (keno, eurojackpot, jokeri, ja joitaki arpoja) 47€ miinusta elikkä kympin oon häviöllä. :)
Mudinski

Mudinski 09.04.2013 in Vetovihjeet ja veikkaus yleisesti.

0-1 Cristiano Ronaldo (7 min) ja Real Madrid siirtyi tauolle 0-1 johdossa :)
Finski fani

Finski fani 09.04.2013 in Vetovihjeet ja veikkaus yleisesti.

Lottoa kolme riviä viikossa ja Eurojackpottia sillontällön. Suurin voitto on vajaa tuhat lotosta 6:lla oikein. Rivit lotossa ollut vakiona jo kait 4-5 vuotta. Ihan en ole varma... Muihin peleihin en koske. Odotan sitä isoa onnenpotkua, ja helpoa ko automaagisesti laittaa rivit vetämään, kunhan muistaa pelitilille lisäillä rahaa pari kertaa vuodessa.
Pytzi

Pytzi 09.04.2013 in Yleinen v*tutus topic

Finski fani wrote: Viltuttaa ko ei saa töitä. . Viltuttaa koneen hajoaminen ja tiedostojen katoaminen. Viltuttaa ressi, joka vain kasvaa koulun lähestyessä loppuaan. .
Itelläkin hajos juuri kovalevy . Jospa sitä nyt vähän paivittelis sit konetta. Mutta ei saa töitä ja ja viltun koe viikko
Mudinski

Mudinski 09.04.2013 in Vetovihjeet ja veikkaus yleisesti.

Tarjotaanko jollekin ylisuurta kerrointa vaikka on ns. varma ? Veikkaatko kerran päivässä/viikossa/kuukaudessa/vuodessa ? Onko uhkapelaaminen karannut lapasesta ? Onko/Oliko tämäkin sen Espoolaisen Jäniksen syytä ? Yms. keskustelu on tervetullutta... Itse aloitan antamalla vinkin... Galatasaray-Real Madrid 1.puoliaika tilanteesta 1. Galatasaray johtaa. X. Tasatilanne. 2. Real Madrid johtaa Veikataan 2 ! Kerroin 2.10-2.30 riippuen pelipaikasta ( veikkaus, unibet tjms ) Real tupannut tekemään ensimmäisen puoliajan aikana ne parhaimmat tilanteet joista viime matsissakin syntyi kaksi maalia 30min sisään. Ja Galatasaray joutuu pelaamaan muutenkin uhkarohkeasti joten C.Ronaldolle aukeaa varmasti paikkoja ensimmäisellä puoliajalla.
TTJK107

TTJK107 09.04.2013 in Ei mulla muuta

DarkWarjo wrote: "the shieet":http://youtu.be/IEAWCpY1be8
Ihan tässä väkisinkin herkistyy...