Forum - Recent Posts
Nightwish - Bye Bye Beautiful (DJ Orkidea Remix)
Nonni, sain kaks ilmasta pizzaa ählämiltä kun tämä kyseinen pizzakuski ajeli meikän pyörän päältä, eipä onneks sattunu pahemmi..
(Meni vaan eturengas solmuun ja kerkesin sen verran väistää ettei kolahtanu muhun, mutta oli kyllä ählämi hädissään. Antoi auton takapenkiltä kaks pizzaa ja lähti menee :D)
//Sillein kävi hyvä flaksi ettei ollu mun pyörä vaan tuosta pyöräkellarista nappasin aamukiiressä lukottoman pyörän..
Mmm, ruokaa. Ajattelin paistaa siipikarjan fileitä ja vähän kypsytellä uunissa ja lisäksi riisiä sekä Curry-kasitketta.
TYLS
Ajoin 5 kierrosta, parhaalla 1:55.001 ja siitä lähtee jo ekassa mutkassa 0.5 sek kun osuu kunnolla kohdalleen.
Silverstone, Team Spot Performance Finland #10
Iha jees kisa. Aika-ajoissa viidenneksi, tosin lähdössä meinasi olla Mersun tahmean irtoamisen kanssa hankaluuksia.
Knoivarin kanssa vaihdettiin siinä pariin otteeseen sijoituksia ja siinähän se meni. Hieman oli tylsää, mutta arvokkaita pisteitä tiimille, kun maaliin pääsi heti Knoivarin jälkeen viidentenä.
Olen jo pudottanut PI:tä ja ajanut 1:54,4XX. Tuosta lähtee luultavasti vielä pois pari kymmenystä.
Toivon mukaan.
Tainnu unohtaa pudottaa PI:tä :D
On se nipsu kyllä melkonen kone..
Pullaa tässä mussutan, ja paskaa tietenkin :D..... ja johannan piirakkaaaaaa, ja hyvää on ;) T Johanna
Kiitos. Asiaa harkitaan vakavasti.
RaabForRehab kirjoitti 24.03.2009 19:08:Juu.TehBigBunny kirjoitti 24.03.2009 19:03:Ja seuraavaan kisaan saa nostaa takaisin max.PI:hin jos näin tahtoo?RaabForRehab kirjoitti 24.03.2009 18:58: Kysymys managementille: Saako PI:tä pudottaa vapaaehtoisesti, jos tehot pysyy samana?Kyllä kyseessä on aina henk. koht. maksimi PI. Jos tehot/väännöt ja forzasiivet/puskurit pysyy samana niin PI voi olla vähemmänkin.
TehBigBunny kirjoitti 24.03.2009 19:03:Ja seuraavaan kisaan saa nostaa takaisin max.PI:hin jos näin tahtoo?RaabForRehab kirjoitti 24.03.2009 18:58: Kysymys managementille: Saako PI:tä pudottaa vapaaehtoisesti, jos tehot pysyy samana?Kyllä kyseessä on aina henk. koht. maksimi PI. Jos tehot/väännöt ja forzasiivet/puskurit pysyy samana niin PI voi olla vähemmänkin.
RaabForRehab kirjoitti 24.03.2009 18:58: Kysymys managementille: Saako PI:tä pudottaa vapaaehtoisesti, jos tehot pysyy samana?Kyllä kyseessä on aina henk. koht. maksimi PI. Jos tehot/väännöt ja forzasiivet/puskurit pysyy samana niin PI voi olla vähemmänkin.
Kysymys managementille:
Saako PI:tä pudottaa vapaaehtoisesti, jos tehot pysyy samana?
1:55,8
Mutta tuosta parannetaan vielä..
1:55,7
1:55,6
Voi helvetti...
Itse olen ajanut 1:54,5
Kunhan saadaan vähintään 10 pelaaja, niin kiinnostusta löytyy!