Forum - Recent Posts
onpas täällä "mielenkiintoisia" palstoja :)
eldorado suklaata rohmin ja hyvältä maistuupi
Nipsuhuuli kirjoitti 21.03.2009 13:37: Smirnoff Ice Todella hyvänmakuinen sitrushedelmien makuinen mieto alkoholijuoma, valitettavasti vain turhan kallis.Moi, Jutta 15 vee. :D
Vittu. pitääs siivota..
edit: luulin että tää on pppp :D
Jättis-tuutti, vadelma. Toimii baariperjantain ja Hesen jälkeen. Vois ottaa ruokajuomaksi Sinebrychoffin tuotetta.
Nipsuhuuli kirjoitti 21.03.2009 13:37: Smirnoff Ice Todella hyvänmakuinen sitrushedelmien makuinen mieto alkoholijuoma, valitettavasti vain turhan kallis.Neiti-juomaa. Perkele.
Smirnoff Ice
Todella hyvänmakuinen sitrushedelmien makuinen mieto alkoholijuoma, valitettavasti vain turhan kallis.
...Mutta kaikki joskus vielä kostetaan
Jägermeisterit lotrataan... :)
Köniinsä sietäisi julma sakemanni, seisovanpöydänkin se tyhjensii.
ITS JUMP TIEEEEEEMMMMM HOHOHHOHO...
OH HAI GAIZ
Nipsuhuuli kirjoitti 20.03.2009 18:09: Toivottavasti Jarkko saisi Niinan kiinni strippaajan sivutyöstä :DPerkeleen Salatut Elämät joutais keskitysleirille!
Toivottavasti Jarkko saisi Niinan kiinni strippaajan sivutyöstä :D
aateltiin laittaa pökötti myyntiin ja tarttis maalin, ajateltiin element tuningin (ks kuvat) tyyppistä mattaa ja simppeliä maalia, ilman kilpailunroa ja mieliuiten ilman mainoksia. eli niiden tilalle pitäisi keksi vaikkapa symboleja.
jos jotakuta kiinnostaa,niin ilmoitelkaa ihmeessä !
toi on suht kova rassi c-luokkaan, ks vaikka meidän (=team relan) schimanski76 ajat SBltä..
(omat aikani ei ole kummoisia kun ajan automaatilla)
Perjantai prkl!! [K18]Ansaittu olut, paras olut[/K18]
IIPPONEN kirjoitti 20.03.2009 14:15: en oo näköjää saanu sunsetin pisteitä.... tai sit mulle niit ei oo ollu aikomustakaan antaa :DKyllä ne siellä on ...
SIL0KKI kirjoitti 19.03.2009 12:21: mulla on kyllä tommenen kaapeli, että jos homma menee hankalaksi niin ilmoittele.voin postikuluilla lainata sen.Kiitos SIL0KKI lainatarjouksesta, sain muistikortin ja sillä siirrettyä 350 autoa, maalit, säädöt ja n.18,5 milj. cr. Nyt voi taas jatkaa "uraa"
kattokaas tää!
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=1fa5b2282f27b6dd95e3049916e8cb40
en oo näköjää saanu sunsetin pisteitä.... tai sit mulle niit ei oo ollu aikomustakaan antaa :D
http://www.youtube.com/watch?v=nEPJI8nWmLk
vanukkaan tarjoaminen xD
kovalevy hurisee!