Forum - Recent Posts
en pääse..
Todennäköisesti menossa...
TeroKortelainen kirjoitti 17.03.2009 18:03: Pitäisiköhän lopettaa achievementtien keräily tähän hetkeen, kun ruudussa on seuraavanlainen GamerScore-lukema: 9999Joo se on loppu ny. Tee varmuuden vuoks kokonaa uus GT.
Kai American WC Show on pakko ''kokea'' vaikkka rupeekin nykyjään olemaan melkosta riistoa...
Jos lipun saa niin voi olla että meen..riippuu mistä roikkuu.
Itsellä varmaan työkaveri vie sinne semmoisen yli 500 heppaisen jenkki pick-upin, jonka osti hiljattain jenkeistä kun myi pois Corvettensa, niin varmaan saan sinne lipun. Eli jos lippu tulee niin sit meen, en tosin miitingeistä osaa sanoa..
Pelaakos kukaan täällä kyseistä peliä? Itse voin kyllä suositella jos rata-kisat kiinnostaa. Modi tarjonta aika huono, mitä nyt katselin. Parista asiasta pitää kyllä pelin tekijöitä torua, vaihteidenvaihto onnistuu vaikka kytkintä ei käyttäisi, ja autom. kytkin oli pois päältä sekä autojen käynnistys äänet ovat surkeat tai edes olisi kunnolla ilmaistu että mikä on tilanne, kun ei aina ole ajantasalla yrittääkö se edes startata vaiko ei, kun tietenkin pitää virrat olla päällä ennenkuin painaa starttista.
Pitäisiköhän lopettaa achievementtien keräily tähän hetkeen, kun ruudussa on seuraavanlainen GamerScore-lukema: 9999
Northg7 kirjoitti 16.03.2009 20:00: Ei luoja, mikä autokuume...
Käykääs äänestämässä NoAero -kuvia. Nyt on menossa historian helpoiten jollekin milijuuna :)
Tuli sitten hankittua tuo Nintendo Wii.. :pp
Mukava konsoli kyllä! Mario Kart, todella addiktoiva peli :D
kurppak kirjoitti 16.03.2009 20:16:Jaa en oo siis ainoa!Nipsuhuuli kirjoitti 16.03.2009 20:04: Ei luoja, mikä F1-kuume! Vielä pitäisi jaksaa odottaa reilu viikko..Mä en ole koskaan tajunnu mitä hienoo on seurata samanlaisten autojen samanlaista menoa samalla radassa useamman tunnin ajan. Sama urheilukisojen kanssa. Mutta eipä sillä, kukin tykkää mistä tykkää. Edit: Oisit nyt helevetti antanu sen kitaran vaikka meikäläiselle. Meillä on sentääs seinät jotka kestää muovia.
ei oo..
no en oo menos:D
Joo, muistaakseni tuning autoja puolet siellä. Itse en valitettavasti kerkeä.
Kyllähän toi tapahtuma on jo useemman vuoden pyöriny sen europuolen varassa..
Uskoisin että ensikaudella tullaan näkemään parhaat kisat vähään aikaan.
no tuota tuota... molempi parempi.
Pientä päivitystä avaukseen, nyt pystyy käyttämään polkimia paremmin. Oli pakko muuttaa systeemiä vähän, että pystyy ajamaan Race Prota. Ennen ei voinut käytännössä kunnolla käyttää polkimia, varsinkaan ilman ABS:ia.
kurppak kirjoitti 16.03.2009 20:16: Mä en ole koskaan tajunnu mitä hienoo on seurata samanlaisten autojen samanlaista menoa samalla radassa useamman tunnin ajan. Sama urheilukisojen kanssa. Mutta eipä sillä, kukin tykkää mistä tykkää.Kun autot pyrkivät myös tulemaan maaliin mahdollisimman hyvällä sijoituksella, syntyy taistelua ja jännitettävää. Parhaimmillaan formulat ovat todellista viihdettä ;)