tappi
18.03.2009 in
PPPP
Ac3Way kirjoitti 18.03.2009 23:42:
Ei mulla muuta sanottavaa ole kuin, että sä kirjoitat ihan "vajaasti". ;)
Vieläki? oon koittanu kirjottaa paremmi,ja lopettanu noi yhen sanan kommentit,niinku on pyydetty..
Ac3Way
18.03.2009 in
PPPP
Ei mulla muuta sanottavaa ole kuin, että sä kirjoitat ihan "vajaasti". ;)
tappi
18.03.2009 in
PPPP
Se on mulle iha sama millasen kuvan ootte musta saanu,eikä siihe tunnu puhuminen auttaa,kuvitelkaa iha mitä haluutte,sama se mulle..
kun osa tuntuu luulevan mua iha vajaaksi...
josko ees joku ymmärtäs mitä tarkotan.. Eli miettikää mitä sanotte ennenkö sanotte ja onko siihe mitää syytä..nonii ja tämä riittäköön tälläkertaa,vaikka tuskin se mitään auttaa..!
tappi
18.03.2009 in
PPPP
djrunkkari kirjoitti 18.03.2009 23:12:
tappi on vähä noloo :D
Jep
djrunkkari
18.03.2009 in
PPPP
tappi on vähä noloo :D
Ac3Way
18.03.2009 in
Nyt soi?
Natsipaska - Hevimies
Miqqe
18.03.2009 in
Nyt soi?
"Bobina ft Tiff Lacey - Where Did You Go (First State Remix)":http://www.youtube.com/watch?v=xpIi0SKGsm8&feature=related
LeetPotta
18.03.2009 in
Nyt soi?
np. Patrick Jumpen Peace, Love and Understanding
Next. Patrick Jumpen - Holiday [Radioedit]
Northg7
18.03.2009 in
Vitsit
^Hauskoja kissoja :)
-----
Tämmöttine luamiskertomus
Jumala loi aasi ja sanos hänel: "Sää oles aasi. Sää tees tyät aamust ehtosse ja kannas painavi tavaroit selässäs. Sää syäs ruaho ekkä ol kovi älykäs. Sää eläs 50 vuat".
Siihe aasi vastas: "50 vuatt semmost elämä o iha liia pitk, älä an mul enemmä ku 20 vuat". Ja nii toteutus.
Sit Jumala loi koira ja sanos hänel: "Sää olek koir. Sää vartiois ihmiste omasuut. Sää oles ihmiste uskolline ystävä. Sää syös sen minkä ihmine sul jättä ja sää eläs 25 vuat".
Koira vastas: "Herra, 25 vuat semmost elämä o liia pitk. Ol hyvä, älä an mul enemmä ku 10 vuat". Ja nii toteutus.
Sit Jumala loi apina ja sanos: "Sää oles apina. Sää heilahras puust puuhu ja käyttäyrys ku mikäki pelle. Sää oles hauska ja simmotti sää elä 20 vuat".
Apina sano: "Herra, 20 vuat pelle elämä o liia pitkä. Ol hyvä äläkä anna mul enemmä ku 10 vuat". Ja niin toteutus.
Lopuks Jumala loi miähe ja sanos hänel: "Sää oles miäs, maa ainova rationaaline elävä. Sää käytäs älykkyyttäs alistama muut olenno. Sää hallitte koko maat ja eläs 20 vuat".
Siihe mies vastas: "Herra, olla mies vaa 20 vuat o liia vähä. Ol hyvä ja an mul nee 30 vuat mikkä aasi jätti, 15 vuat koiralt ja 10 vuat apinalt".
Ja nii Jumala hualehti siit, et miäs elä miähenä 20 vuat. Sit hää mene naimissi ja tekke 30 vuat aamust ehtosse töit ja kantta painavi tavaroi ku aasi. Sit hänel o kakari ja hää elä 15 vuat ku koir, vartioi talo ja syä mitä perhe jättä. Sit, vanhemmal iäl, hää elä viel 10 vuat ku apina, käyttäyty ku mikäki pelle ja huvitta lapselapsias.
(Huussikirja: Perästä kuuluu)
AJfin
18.03.2009 in
myynissä team HWR tunettuja ja maalattuja A-850 lancia deltoja
Saisko jotain aikoja mitä autolla on ajettu?
Ja pikku vinkkinä että jos pidätte hintaa 300k niin kannattaa laittaa start price 295k ja buyout 300k.
Nyt teillä näytti olevan 300k startti ilman buyouttia
Mudinski
18.03.2009 in
PPPP
Hmm... Ihmeellistä. Xbox.com näyttää että mulla olisi viellä Live aikaa 16.3.2010 saakka... Tullut viestikin s-postiin että Live! aikaasi on jatkettu...
Mitään koodeja/luottokortin numeroita en ole laittanut viellä siis...
No, tässä kunnossa ei kyllä pelailla ollenkaan...
TeroKortelainen
18.03.2009 in
Profiili tuhoutui.
Tuossa linkki lomakkeeseen, jolla pitäisi saada datansiirtokaapeli ilmaiseksi:
http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/1DEF211D-FD0E-449B-BBE7-088D07C8D58B/0/FI.pdf
Ja koskee siis 20 GB -> 120 GB, jotain välimallia (60 GB) taisi välillä olla saatavilla, mutta siihen ilmeisesti tällä ei voi datansiirtoa jostain syystä tehdä.
Niin, voi tuo piuhan hankinta kai onnistua Mikkisoftan puhelintuen kautta. Toi lappu tarttee näköjään lähettää Britteihin...
Northg7
18.03.2009 in
PPPP
Northg7 kirjoitti 17.03.2009 16:52:
Käykääs äänestämässä NoAero -kuvia. Nyt on menossa historian helpoiten jollekin milijuuna :)
Klo.24 jälkeen ei voi enää vaikuttaa. Saako
ariko
18.03.2009 in
Profiili tuhoutui.
^ Kiitos noista tiedoista (Kirves ja Ac3Way), täytyy varmaan hankkia tuo muistikortti. Tuli uusi boksi niin ei siellä mitään johtoa ollu ja vanha kovo on vain 12 Gigaa.
Ac3Way
18.03.2009 in
Profiili tuhoutui.
Onnistuu Miqqesoftan kaapelilla.
Mistä sitä saa? En tiedä. Tuesta?
Mitä se maksaa? En tiedä.
ariko
18.03.2009 in
Profiili tuhoutui.
Onko mitään keinoa siirtää vanhan kovalevyn sisältö uuteen, eli esim. Forza profiili (autot, maalit ym.)
kysyy: näissä asioissa pikkasen yksinkertainen.
TeroKortelainen
18.03.2009 in
PPPP
Juu, sviduiksi meni about 5 minuuttia tuon jälkeen, kun Sega Rally pääsi yllättämään :(
Itse asiassa täysin sattumalta katsoin ennen tuota viimeisintä achia, että mistä hyvästä se saavutus tuli ja huomasin sinänsä kivan lukeman. Eihän tuolla mitään merkitystä ole, kunnon pelaajalla olisi näillä peleillä vissiin pitkälti yli 20k bojoa...
Niin, lisää tuubaa: tilasinpas maanantaina Gears of War 2:n kun CdOn:issa oli halvalla 3 kk:n Liven kera. Taas sellainen peli, josta tämä urpo ei tiedä etukäteen kuin nimen... Mutta eikös sitä sanota, että kaikki paskakärpäset ei voi olla väärässä ;)
djrunkkari
18.03.2009 in
PPPP
ariko kirjoitti 18.03.2009 11:00:
TeroKortelainen kirjoitti 17.03.2009 18:03:
Pitäisiköhän lopettaa achievementtien keräily tähän hetkeen, kun ruudussa on seuraavanlainen GamerScore-lukema: 9999
Näköjään myöhäistä jo, menit sitten rikkomaan "__kuparisen__" ; )
Mikä jätkä!
ariko
18.03.2009 in
PPPP
TeroKortelainen kirjoitti 17.03.2009 18:03:
Pitäisiköhän lopettaa achievementtien keräily tähän hetkeen, kun ruudussa on seuraavanlainen GamerScore-lukema: 9999
Näköjään myöhäistä jo, menit sitten rikkomaan "__kuparisen__" ; )